וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: שער ליוסי לבניון ב-1:3 של ארסנל על שרוסברי

הישראלי כבש את שער הבכורה שלו במדי התותחנים מול הקבוצה מהליגה הרביעית בגביע הליגה. לידס - מנ' יונייטד 3:0

הסיבוב השלישי בגביע הליגה האנגלית נערך הערב (שלישי), כשכל קבוצות הפרמיירליג נכנסו לסבב המשחקים. מנצ'סטר יונייטד פגשה יריבה גדולה מההיסטוריה בדמותה של לידס מהצ'מפיונשיפ, אך הסתדרה וניצחה אותה 0:3 באלנד רואד. ארסנל המשיכה לזייף, אפילו מול שרואסברי מהליגה הרביעית, אך חזרה מפיגור ל-1:3 הרבה בזכות שער של יוסי בניון. במפגש על טהרת הפרמיירליג, הצליחה בולטון לנצח 0:2 את אסטון וילה.

ארסנל - שרוסברי 1:3

ביכולת הנוכחית של התותחנים נראה שאין לקבוצה הזו הרבה מה לחפש במפעלים המשמעותיים יותר, לכן אולי דווקא ישקיעו שם יותר במפעל הרביעי בחשיבותו. ארסן ונגר פתח בהרכב שני וצעיר מאוד, פרט ליוסי בניון, מרואן שמאק וצ'ו-יונג פארק.

ארסנל ניצחה 1:3 את הקבוצה מהליגה הרביעית, כשהקשר הישראלי כובש את השלישי בדקה ה-78. אלכס אוקסלייד צ'מברליין כבש את השער השני בדקה ה-58. דווקא שרוסברי עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-16 משער של ג'יימס קולינס, אך קיירן גיבס איזן בדקה ה-33.

לידס - מנצ'סטר יונייטד 3:0

האלופה נמצאת בכושר פשוט נהדר לאחרונה ופתחה את העונה בפרמיירליג עם חמישה ניצחונות בחמישה משחקים ויחס שערים אדיר של 4:21. לכן, אלכס פרגוסון הרשה לעצמו לנצל את העומק האדיר בסגל שלו ולעלות בהרכב שני. גם כך הצליחה מנצ'סטר יונייטד לנצח בקלות 0:3 את לידס עם צמד של מייקל אואן מקצה הספסל וריאן גיגס הוותיק והטוב.

השדים האדומים עלו ליתרון בדקה ה-15 לאחר שג'י סונג פארק העביר מסירת רוחב למייקל אואן, שעבר את השומר שלו ושלח בעיטה עדינה ומדויקת פנימה כדי לקבוע 0:1. אואן התכבד גם בכיבוש השער השני בדקה ה-32 לאחר שמאמה בירם דיוף מסר לו והחלוץ האנגלי בעט עם הפאלש כדור מצוין כדי לקבוע 0:2. מי שחשב שלקבוצה המארחת יש סיכוי לחזור למשחק התבדה בדקה ה-45 כשפארק השאיר כדור לריאן גיגס הישן והטוב, שניער מעליו בקלות את השומר שלו ובעט חזק לפינה הקרובה ופנימה כדי לקבוע 0:3 ולהכריע את המשחק.

אסטון וילה - בולטון 2:0

הקבוצה של אואן קויל נמצאת בתקופה רעה מאוד מבחינתה, לאחר שספגה מספר תבוסות ביתיות במחזורים האחרונים. בבולטון בטח מקווים שייצאו מזה דרך גביע הליגה והערב ניצחו 0:2 את אסטון וילה בחוץ משערים של כריס איגלס בדקה ה-54 וגאל קאקוטה (77).

משחקים נוספים:

סטוק - טוטנהאם 6:7 (לאחר פנדלים)
נוטינגהאם פורסט - ניוקאסל 4:3 (אחרי הארכה)
וולבס - מילוול 0:5
בלקבורן - לייטון אוריינט 2:3
קריסטל פאלאס - מידלסבורו 1:2
ברנלי - מילטון קיינס דונס 1:2
אלדרשוט - רוצ'דייל 1:2

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully