וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ארסנל: "לזרוק את ונגר? אנחנו לא טפשים"

איבן גזידיס הביע תמיכה במנג'ר שלו, שנשמע גם הוא בטוח למדי: "אני כאן 14 שנה ואני רוצה להישאר כאן עוד 14 שנה"

התאקלמותו של יוסי בניון בארסנל ממשיכה להיות חלקה וחיובית, ואמש (שלישי) אף הבקיע קפטן נבחרת ישראל שער בכורה במדי קבוצתו החדשה. בניון השלים 90 דקות בהרכב של ארסן ונגר, שניצח 1:3 את שרוסברי הקטנה מהליגה הרביעית במסגרת גביע הליגה. שחקן נוסף שהרשים היה אלכס צ'מברליין הצעיר, שהבקיע אף הוא והיה נראה מצוין.

"הוא התבגר במהלך המשחק ונעשה יותר ויותר חזק", התרשם ונגר מהילד בן ה-18. "במחצית הראשונה הוא היה קצת מפוחד, אבל בחצי השני הוא פשוט גדל. זה היה לא ייאמן. אפשר היה לראות שהוא שחקן הרכב-ראשון. עדיין יש לו דברים לעשות, אבל מאוד מהר הוא כבר יתדפק על דלתי ההרכב".

אלא שעם כל הכבוד לבניון וצ'מברליין, הסיפור הגדול בקרב התותחנים ממשיך להיות זה של המאמן. ההפסד 4:3 לבלקבורן במחזור הליגה האחרון העלה מחדש את השאלה האם ונגר צריך ללכת הביתה, שאלה שהמאמן עצמו הדף בכל תוקף הבוקר. "אימנתי את הקבוצה 14 שנים ובכל 14 שנים היינו בליגת האלופות. אני מקווה להישאר כאן עוד 14 שנים", אמר המנג'ר הצרפתי.

לשאלה האם ישקול לצרף עוזר מאמן נוסף שיתמקד בצד ההגנתי, כגון שחקני העבר של המועדון טוני אדמס או מרטין קיאון אמר ונגר הכעוס: "השלמתי 32 שנים של אימון, אני לא רוצה לענות על שאלות כאלה. אני מתמקד בהצלחה של הקבוצה וכל הספקולציות לא מפריעות לי. אני מבין שאנשים לא מרוצים ומבקרים אותי, אבל אתם יודעים בדיוק כמוני שאנשים ממהרים להגזים".

מנכ"ל הקבוצה איבן גזידיס היה נחרץ לא פחות והבהיר: "אין שום שאלה לגבי העתיד של ארסן. יש לנו את המאמן שעשה את הדבר הכי קשה שאפשר - להצליח באופן קבוע. לא זורקים משהו כזה כל כך בקלות, ומי שכן היה זורק הוא טיפש. אם היינו נפרדים מאחד העקרונות העיקריים שהפכו אותנו לטובים - התמיכה שיש לנו כלפי המנג'ר - היינו עושים לעצמנו הרבה יותר נזק".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully