וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל וברצלונה סיימו את משחקיהן בתיקו

אחרי ההפסד ללבנטה, הבלנקוס שוב לא ניצחו. אתלטיקו מדריד עם עוד 0:4, ניצחון נוסף למלאגה. ולנסיה-ברצלונה 2:2

כנראה שלמרות כל הדיבורים והתלונות בנושא, הפערים בליגה הספרדית בין שתי הקבוצות הגדולות, ברצלונה וריאל מדריד, לבין שאר הקבוצות מצטמצמים השנה, זאת לפחות נכון לעכשיו.

הקבוצות של גווארדיולה ומוריניו מזייפות בליגה, והן שוב לא ניצחו. זה התחיל עם ריאל, שיצאה למשחק חוץ בסנטאנדר, אחרי ההפסד ללבנטה ביום ראשון ושוב לא השכילה לנצח. המדרידאים תקפו, אך סיימו בתיקו 0:0 מאכזב.

אחרי ריאל, ברצלונה יצאה למסטאייה לפגוש את ולנסיה, בידיעה שהיא יכולה לפתוח פער משמעותי מריאל, אך גם היא הוציאה רק תיקו 2:2, במשחק נהדר. מי שנראית מצוין, היא אתלטיקו מדריד שניצחה 0:4 את ספורטינג חיחון. מלאגה שוב ניצחה, 0:1 קטן על אתלטיק בילבאו ולבנטה גברה בחוץ 1:2 על ראיו וייקאנו.

ולנסיה - ברצלונה 2:2

משחק אדיר במסטאייה חתם את ערב המשחקים בליגה. הלוס צ'ה עלו בטירוף ולחצו את ברצלונה מן הרגע הראשון. ג'רמי מאת'יו הפעלתן שרף את האגף השמאלי ובדקה ה-12 כדור רוחב שלו הפך לשער עצמי של אריק אבידל. ברצלונה לא אוהבת להיות בפיגור ותוך פחות משתי דקות מצאה את שער השוויון, כשמסי השאיר את פדרו לבד מול השער והאחרון לא התבלבל וכבש בקלות (14).

המארחים לא אמרו נואש ואחרי עוד מהלך נהדר של מאת'יו עלו ליתרון 1:2 בדקה ה-23, כשפאבלו המשיך את כדור הרוחב לרשת. זו גם הייתה התוצאה בהפסקה. במחצית השנייה המשיך הלחץ של בארסה על שערו של ויצ'נטה גואיטה, אך רק בדקה ה-77 הצליח ססק פברגאס, שוב בבישול של הפנומן הארגנטינאי, להשיג את השיוויון המיוחל. 13 דקות של לחץ מצד הקטלאנים לא עזרו, וברצלונה פספסה הזדמנות לעלות, לפחות זמנית, למקום הראשון.

סנטאנדר - ריאל מדריד 0:0

הבלנקוס הגיעו למשחק החוץ הלא פשוט באל סרדינרו שלושה ימים בלבד לאחר ההפסד 1:0 ללבנטה. ז'וזה מוריניו נאלץ להסתדר ללא סמי חדירה שהורחק באדום במחזור הקודם, והעלה את לסאנה דיארה ביחד עם צ'אבי אלונסו בקישור האחורי. רונאלדו, חוסה קאייחון, מסוט אוזיל וקארים בנזמה פתחו מקדימה.

אלא שריאל שוב התקשתה ולא הצליחה לפצח את המערך של הקבוצה ממחוז קנטבריה, כשסיימה איתם במשחק ללא שערים. אחרי שני ניצחונות הליגה והאופוריה ששטפה את ריאל, מוריניו מבין שהחיים בליגה הספרדית הופכים קשה הרבה יותר לא רק לברצלונה אלא גם לקבוצה שלו.

סאנטנדר הגיעה למפגש אחרי התבוסה 4:0 לאתלטיקו מדריד במחזור האחרון. היא אולי לא ניצחה את ריאל מדריד, כפי שהדהימה לבנטה, אבל גם נקודה מול ריאל מדריד היא תמיד מכובדת והיא יכולה להוציא אותה לדרך חדשה בליגה.

אתלטיקו מדריד - ספורטינג חיחון 0:4

הקולצ'ונרוס פתחו את העונה בצורה מגומגמת עם 0:0 ביתי מול אוסאסונה והפסד 1:0 לוולנסיה, אבל במחזור האחרון הם התפוצצו עם 0:4 על ראסינג סנטאנדר, ובמחזור הרביעי אתלטי שוב השיגה את אותה תוצאה מצוינת מבחינתה. הקבוצה של גרגוריו מנסאנו פתחה את מסכת השערים שלה בדקה ה-28, כשאלברטו ראמוס כבש שער עצמי בוויסנטה קלדרון. עד המחצית נשמרה התוצאה, ואז החל מהדקה ה-68 ותוך 13 דקות, הרוחיבלנקוס כבשו שלישייה. אלברו דומינגס (68) כבש, בעוד שרדמאל פלקאו הנהדר המשיך בכושר הטוב בו הוא מצוי לאחרונה כשהוסיף צמד (72, 81).

מלאגה - אתלטיק בילבאו 0:1

הקבוצה של מנואל פלגריני פתחה את העונה עם הפסד 2:1 לסביליה, אבל מאז נראה שהיא מתחילה לממש את הפוטנציאל שגלום בסגל המצוין שלה. הקבוצה מאנדלוסיה השיגה ניצחון שלישי ברציפות מאז אותו ההפסד והיא ממשיכה לטפס במעלה הטבלה. התכולים נהנו משער בודד של סאנטי קאסורלה לאחר 62 דקות של כדורגל שהספיקו לה כדי לאגור שלוש נקודות.

משחקים נוספים:

ראיו וייקאנו - לבנטה 2:1
לראיו וייקאנו: ראול טאמודו (72), ללבנטה: ואלדו (10), סרחיו בייסטרוס (29)

מרסלו נשמע מודאג מאוד מעתידה של ריאל מדריד

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully