וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאש בואש: "השופטים השפיעו על התוצאה"

מאמן צ'לסי טרם נרגע מההפסד למנצ'סטר יונייטד (3:1): "אני לא לוקח את זה בצורה קלה. מצפה מהקוון לעשות את עבודתו"

יומיים לאחר ההפסד למנצ'סטר יונייטד (3:1), מאמן צ'לסי, אנדרה וילאש בואש, יוצא בטענות קשות כנגד השופטים במשחק. "אני מאוד, מאוד לא מרוצה מהתצוגה הגרועה של השופטים, שבסוף הייתה לה השפעה מכרעת על התוצאה", אמר לכתבים, "אני לא לוקח את זה בצורה קלה כיוון ששני השערים הראשונים שיחקו חלק משמעותי ואתה מצפה מהקוון לעשות את עבודתו. כבר הלכתי צעד קדימה ודיברתי עם האנשים הנכונים כך שלא אצטרך להתייחס לזה יותר מדי בפומבי, כי אני לא חושב שכדאי שאעשה זאת, אבל אני מרגיש מאוד עצוב כשלשופט יש כזה אימפקט על התוצאה".

מצד שני, המאמן הפורטוגלי מרוצה מהאופן שבו קבוצתו שיחקה: "אני שמח שהם נתנו את התצוגה שכולם רצו כי זה הוגן שנדגיש את זה - שהמשחק שייך לאוהדים. אני מאוד, מאוד שמח עם התצוגה, שהראנו יכולת להתמודד עם הלחץ ולחזור מכזה אפקט שלילי, והיה לנו חוסר מזל שלא הצלחנו לחזור ולהשוות".

וילאש בואש לא התעלם גם מהחמצתו של פרננדו טורס במחצית השנייה: "זו לא שאלה לגבי שחקן אינדיבידואלי. אנו מאוד מרוצים עם הדרך שבה הקבוצה הגיבה והספקנו להתאמן במשך יומיים. כולם בכושר מלא ובעלי יכולת מנטאלית לעבור בין המסגרות השונות".

המאמן גם התייחס לחילופו של פרנק למפארד במחצית, כאשר לאחר החילוף נראה היה כי צ'לסי שיחקה יותר טוב: "זו הייתה החלטה שהיינו חייבים לעשות בשל התוצאה במחצית. זה היה חילוף התקפי. לא בגלל שלמפארד שיחק רע - והוא לא. זה היה חילוף שנועד בשביל שנעבור למערך יותר התקפי, לא שפרנק אינו שחקן התקפי. הוא שחקן פנטסטי והוא יהיה אחד משחקני המפתח שלנו לכל אורך העונה".

מנצ'סטר יונייטד ניצחה את צ'לסי 1:3

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully