וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמה"ש-מכבי ת"א: "בניגוד לאחרות, לא מדברים על עומס"

איוניר עקץ את יריבותיו לצמרת לפני המפגש עם העולה החדשה (ד', 19:00, ספורט 2): "הגישה של השחקנים חיובית בנושא"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מדובר במפגש היסטורי בין הקבוצות, שעד כה לא שיחקו מעולם אחת נגד השנייה, בשום מסגרת.

* מכבי תל אביב מגיעה למשחק עם מאזן מושלם של ארבעה נצחונות מארבעה משחקים.

* ההגנה הצהובה ספגה רק שער אחד בארבעת המשחקים והיא הטובה בליגה עד כה.

* ברמת השרון צופים מחר לכ-5,000 צופים, הכמות הגדולה ביותר שהייתה עד היום במשחק ביתי של הקבוצה.

* עבור ברוך דגו וגל ניר זה יהיה מפגש מול האקסית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

מוטי איוניר מתכוון לתת מנוחה למספר שחקנים, ביניהם אלירן עטר וסאבו פאביצ'ביץ' שלא ייכללו בסגל, וכך גם משה לוגסי הפצוע ורוברטו פונצ'ץ שסובל משבר באף. למרות דבריו של איוניר על אלברמן, הקשר הוותיק תורגל בהרכב השני ולא יכלל בסגל, בעוד רפי דהן תורגל בקישור האחורי לצד האריס מדוניאנין באימון המסכם. שרן ייני וניבאלדו יפתחו במרכז ההגנה, כשדור מיכה צפוי לפתוח באגף שמאל של הקישור. ברק יצחקי ורוברטו קולאוטי אמורים לשתף פעולה בחוד.

"אם נתחיל את המשחק חכם וניצור הזדמנויות נהפוך את המשחק לקל", התייחס איוניר במסיבת עיתונאים למשחק מול העולה החדשה. "ואם לא הוא יהפוך לקשה. אבל אי אפשר לצפות שכל משחק ננצח 0:4 או 0:5 כאילו אין יריבות. יהיו שינויים בהרכב, אבל לא נחליף את כולם. אין ספק שקבוצה רוצה לרוץ עם אותם שחקנים באופן קבוע אבל הנסיבות מאלצות אותנו לעשות את השינויים האלה".

"בניגוד לקבוצות אחרות שמדברות על עומס, אנחנו מתרכזים בעצמנו", הוסיף איוניר. "ידענו שזה מה שיקרה. הגישה של השחקנים במקרה הזה היא מאוד חיובית, וגם כשאני רוצה לתת מנוחה לשחקן הוא אומר לי שהוא לא רוצה לנוח".

כשנשאל לגבי האפשרות שגל אלברמן יפתח בהרכב אמר המאמן: "אני רואה את גל אלברמן כמו שאני רואה כל שחקן אחר בקבוצה, כשהתחילה העונה הוא היה חלק בלתי נפרד מהסגל וכך גם עכשיו. יש רצון של כולנו לראות את גל חוזר ליכולת הגבוהה שלו לפני שנתיים ושלוש, וברגע שאני אחשוב שהוא ראוי לשחק הוא ישחק, ואם הוא יהיה טוב הוא גם ישמור על המקום בהרכב. אין לי כוונה לשחרר אף שחקן".

מה גרם להוצאתו של גל אלברמן מהרוטציה?

עירוני רמת השרון:

ברמת השרון קיבלו השבוע הרבה אנרגיות ואמונה בזכות הניצחון במשחק החוץ בוסרמיל והנקודות הראשונות שהקבוצה צברה בליגת העל. בקבוצה מאמינים שמכבי תל אביב תבוא מעט עייפה אחרי המשחק נגד בשיקטאש ומשחק הליגה ביום ראשון האחרון ומומי זפרן אמר לשחקנים: "יש הבדלים בין הקבוצות אך צריך לנצל את זה שמכבי עשויים לא להגיע במלוא הפוקוס ולנסות להפתיע אותם".

ברוך דגו צפוי לפתוח בהרכב במפגש פיקנטי עבורו לאחר ששירת בעבר במשך מספר שנים את מכבי תל אביב. מעבר לדגו, גם אלן מסודי צפוי לפתוח בהרכב כשבהתקפת הקבוצה מתלבט זפרן בין רומולו שעדיין חלוד לבין אורן ניסים. בהגנה צפויים לקבל קרדיט יניב לביא וסביטי ליפנייה יחד עם עמיר נוסבאום וגיא ליפקה.

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: ניבאלדו

אחרי מופע האימים שלו באיסטנבול, קיבל הברזילאי מנוחה ולא שותף נגד סכנין. מחר החליט איוניר לתת מנוחה לפאביצ'ביץ', כך שניבאלדו ישוב להרכב ואמור להיות העוגן המרכזי של הצהובים בהגנה. הברזילאי לא יוכל להרשות לעצמו עוד משחק גרוע, כי רמת השרון כבר הוכיחה במשחק החוץ של בבאר שבע שהיא יודעת לנצל הזדמנויות ומתנות שנותנים לה.

עירוני רמת השרון: ברוך דגו

אוהדי מכבי לא יעשו לו יותר מדי חשבון וינסו לפגוע בו ולהעליב אותו בכל רגע על המגרש. דגו יצטרך להתמודד בעוד מבחן בדרך להוכחה כי הוא עדיין ראוי לצמרת הכדורגל הישראלי.

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: גיא חיימוב, עומר ורד (יואב זיו), ניבאלדו, שרן ייני, רחמים צ'קול, רפי דהן, האריס מדוניאנין, דור מיכה, ברק יצחקי, מוסא קואנטה (רועי קהת), רוברטו קולאוטי (מואנס דאבור).

עירוני רמת השרון: גל ניר, גיא ליפקה, יניב לביא, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, משה אבוטבול, גל בראל, אלן מסודי, ברוך דגו, תומר סוויסה, רומולו (אורן ניסים).

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט
עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully