וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: לנדאו נתן אור ירוק להחתמת אנדרה קלדיירה

20.9.2011 / 13:05

המאמן החליט להחתים את הברזילאי ומחכה לחלוץ בדי בובל. אם לא יגיע, ינסה להחתים חלוץ חופשי לאחר מועד ההעברות

מאמן הפועל פתח תקוה גילי לנדאו נתן למפרקים אור ירוק להחתים את הקשר הברזילאי אנדרה קלדיירה. ההחלטה התקבלה היום (שלישי) לאחר אימון הבוקר בו נטל השחקן חלק. כזכור, המשא ומתן עם קלדיירה, ששיחק תחת לנדאו בהפועל באר שבע, נפתח בחודש יולי.

מאז לא הסכים השחקן להגיע לישראל אך בימים האחרונים, לאחר שהתברר שלא מצא קבוצה אחרת, אישר באיחור מסוים את הגעתו להתרשמות בקבוצה. כזכור, מלבד באר שבע, קלדיירה שיחק בישראל גם ביריבה העירונית של הפועל, מכבי פתח תקוה.

הקשר ההולנדי בן ואן דה קאסל ששוחרר מהקבוצה, עשוי לחתום בהפועל באר שבע. כזכור, לנדאו מתמקד כרגע בהחתמת חלוץ ורוצה את הצרפתי בדי בובל, בתקווה שיוכל להגיע כבר מחר לישראל ולחתום על חוזה. בובל (25), שחקנה של לכיה גדאנסק הפולנית, הבקיע שני שערים בעונה החולפת, לשם עבר ב-2010 מפאניוניוס היוונית. הוא גדל במחלקת הנוער של נאנסי והשתייך ב-2006 לסגל של בולטון. בין הקבוצות הנוספות שבהן שיחק נמצאות גם רד סטאר פריס, רנדרס ופנתרקיקוס.

אם השחקן לא יגיע לישראל, לנדאו ינסה להחתים חלוץ לאחר תום מועד ההעברות ביום חמישי. באימון הבוקר לנדאו לא תרגל הרכב והשאיר את השחקנים דרוכים לקראת האימון המסכם, אבל לא נראה שהמאמן מתכנן שינויים גדולים בהרכב בהשוואה למשחק הדרבי.

אוהדי הקבוצה מכינים קבלת פנים חמה לגל כהן

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully