וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם מדברים על שוחד, מראדונה הוא הראשון שקיבל"

פרשה חדשה מסעירה את ארגנטינה, כשמזכירו הפרטי לשעבר של מראדונה טען שהוא נטל שוחד כשהיה מאמן הנבחרת

כנראה שדייגו מראדונה והסיפורים סביבו ועליו לא ימושו מחיינו לעולם. שמו של השחקן לשעבר ומאמנה של אל וואסל בהווה נקשר שוב בימים האחרונים לפרשייה חדשה ומביכה מאוד, במסגרתה קיבל מראדונה שוחד. הפרשה האחרונה מסעירה את עולם הכדורגל הארגנטינאי, כאשר בהתאחדות לכדורגל חוקרים האם מאמני ארגנטינה בעבר אכן קיבלו שוחד בתמורה לקידום שחקנים.

הפרשה החלה כשמראדונה עצמו טען כי סרחיו באטיסטה, מאמנה לשעבר של הנבחרת שפוטר בעקבות הכישלון בקופה האמריקה האחרונה, נטל שוחד על מנת לקדם שחקנים ולזמנם לאלביסלסטה. צ'צ'ו באטיסטה יצא נגד האשמותיו של מראדונה, וטען כי הוא יתבע אותו על הוצאת לשון הרע וכי הכול יתברר בבית המשפט. "עורכי הדין שלי יתמודדו עם זה, אבל אני לא אוותר", אמר באטיסטה.

אלא שמראדונה יצא קירח מכאן ומכאן, כאשר מזכירו הפרטי לשעבר, גבריאל בואנו, חשף בראיון ואמר כי "אם מדברים על נטילת שוחד, מראדונה הוא הראשון". בואנו התכוון לכך שגם מראדונה עצמו, במהלך כהונתו כמאמן הנבחרת בין אוקטובר 2008 עד אחרי המונדיאל בדרום אפריקה קיבל שוחד בתמורה לזימון שחקנים למדים הלאומיים.

בואנו שימש כמזכירו הפרטי של מראדונה משנת 1997 ועד לפני מספר חודשים. "אני לא יכול לשתוק אחרי 13 שנים לצידו", אמר בואנו בראיון. "נמאס לי שחושבים שאני טיפש. שיטינו בארגנטינאים ובכדורגל שלנו".

למראדונה נמאס מנבחרת ארגנטינה

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully