וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי אפק: "ייקח לי זמן להשלים עם הפרישה"

הקשר שהחליט לתלות את הנעליים, יצטרך לעכל את ההחלטה, שמח שזכה לשחק כדורגל ולא מרגיש פספוס גדול בקריירה

בגיל 32, אחרי קריירה מפוארת שכללה 3 אליפויות (עם הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים ומכבי חיפה), החליט אמש (שני) עמרי אפק לפרוש מכדורגל. הקשר שהשתייך לסגל בני יהודה, סבל בעונה שעברה מפציעה שהשביתה אותו ממשחק וממנה לא הצליח להיחלץ.

הבוקר דיבר אפק בתוכנית הבוקר של גלי צה"ל. "עכשיו אני אקח לי קצת חופש, אבל אני כבר עובד על דברים. למזלי, זכיתי לעשות משהו שאני אוהב", אמר אפק. "סיימתי תקופה שמאוד נהניתי בה".

לגבי הפציעה שגרמה לו להחליט על הפרישה, אמר אפק: "הצלחתי להתמודד עם כל הפציעות והפגיעות, אבל זו הית פציעה די נדירה שהיא בעייתית לכל החיים. רציונלית הבנתי שאני צריך לפרוש, הבעיה היא בקטע הרגשי. ייקח לי זמן להשלים עם זה. אבל אין לי מה לעשות, ברגע שאני לא אהיה בתוך מסגרת, אז ארגיש באמת שפרשתי".

לסיום, התייחס אפק לשאלה האם הוא מרגיש תחושת פספוס כלשהי על הקריירה שלו. "שואלים אותי את זה לא מעט, אבל מבחינתי האישית הגשמתי הרבה חלומות ועשיתי מעל ומעבר. אני בטוח שאם היה לי דרכון אירופי, הייתי נשאר עוד בחו"ל, אבל כשאתה זר אתה מאבד את המקום שלך והאפשרויות שלך. הייתי שנתיים בספרד, כמובן שהייתי שמח אם הייתי מגיע רחוק יותר".

ליגת העל בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • עמרי אפק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully