וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מיכאל אונינג פוטר מאימון המבורג

אחרי שהשיגה נקודה אחת מששת מחזורי הפתיחה, הודיעה נועלת הטבלה על השינוי. ואן באסטן מועמד להחליפו

מאמן המבורג, מיכאל אונינג (45), פוטר מתפקידו אחרי שישה מחזורי ליגה בלבד בהם השיגה הקבוצה נקודה אחת בלבד. בשבת, נוצחה הקבוצה במגרשה 1:0 על ידי בורוסיה מנשנגלאדבך ונותרה תקועה במקום האחרון ולפיכך, החליטו ראשי המועדון על השינוי.

"ביומיים האחרונים אחרי ההפסד לגלאדבך ובתום דיונים אינטנסיביים אנחנו משוכנעים שהיינו צריכים לקבל את ההחלטה הזו", אמר המנהל הספורטיבי פרנק ארנסן. המאמן עצמו הוסיף: "אני מבין שהמועדון רוצה ללכת בכיוונים אחרים".

המבורג הודיעה כי מאמן קבוצת המילואים רודולפו קרדוסו ישמש כמאמן זמני עד אשר ימונה מאמן קבוע.

אונינג מסיים את תפקידו אחרי חצי שנה בלבד, בהם הקבוצה ניצחה פעם אחת במשחקו הראשון בעונה שעברה ולאחר מכן נכנסה לרצף שלילי של 13 משחקים רצופים ללא ניצחון. המבורג, אגב, מעולם לא ירדה מהובנדסליגה.

המועמד הבכיר להחליף את אונינג בהמבורג הוא מרקו ואן בסטן. לפיד דיווח ב"שפיגל", מנהל הספורט הדני של הקבוצה, פרנק ארנסן, רצה להביא את הכוכב ההולנדי בעבר, אך נכשל. עכשיו, משנפתחה הדלת, אולי יצליח להביא אותו.

עם זאת, טרם ידוע אם הדרישות הכספיות הגבוהות של המאמן בן ה-46 יהוו מכשול להבאתו להמבורג. מועמדים נוספים הינם מאמן ריאל מדריד בעבר, ברנד שוסטר, כמו גם הוב סטיבנס, מאמן רד בול זלצבורג בעבר.

(עדכון ראשון: 18:21)

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully