וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שכטר כבש, קייזרסלאוטרן ניצחה 1:3 את מיינץ

החלוץ הישראלי ממשיך לפרוע שטרות בגרמניה וסידר לקבוצתו ניצחון ראשון. נירנברג, ללא אלמוג כהן, סיימה ב-1:1 עם ברמן

חמישה מחזורים כבר מאחורינו בבונדסליגה והקבוצות מעלות הילוך. הסיפור הגדול ברמת הישראלים הוא שער של איתי שכטר, שהעניק לקייזרסלאוטרן ניצחון 1:3 על מיינץ. שטוטגרט כבר עם הפנים לצמרת לאחר ניצחון חוץ 1:2 בפרייבורג במשחק שפתח את המחזור ביום שישי. בשבת, קלן הפתיעה את סגנית האלופה לברקוזן עם ניצחון חוץ מרשים 1:4. ורדר ברמן ראשונה באופן זמני למרות 1:1 מול נירנברג (אלמוג כהן לא שותף) ואילו מנשנגלדבאך ניצחה 0:1 בהמבורג והיא במקום השני, כשהופנהיים גם היא בצמרת עם 1:3 על וולפסבורג.

פרייבורג - שטוטגרט 2:1

הקבוצה של מרקוס זורג חטפה מהלומה רצינית בשבוע שעבר, כשהובסה 7:0 על ידי באיירן מינכן וכנראה שהתבוסה עדיין ישבה חזק בראש של השחקנים. מרטין הרניק האוסטרי העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-32 והשלים צמד בדקה ה-73 אחרי בישול של כריסטיאן מולינארו. פאפיס סיסה רק צימק שש דקות לסיום, אבל לא מנע עוד הפסד מפרייבורג. שטוטגרט מנגד, עם הפנים קדימה בזכות ניצחון שני ברציפות וראשון העונה מחוץ למגרשה.

לברקוזן - קלן 4:1

החבורה של רובין דוט חזרה עייפה אחרי ההפסד בלונדון לצ'לסי בליגת האלופות, והופתעה על ידי קלן, שחגגה ניצחון ראשון בלברקוזן מאז אפריל 1996. ועוד איזה ניצחון. המארחים שלטו והחמיצו במחצית הראשונה, עד שנענשו בדקה ה-44, כשלוקאס פודולסקי בישל למיליבוייה נובאקוביץ' את שער היתרון. אחרי שכבשו בבעיטה הראשונה למסגרת, שחקני קלן השיגו שער נוסף עם הבעיטה השנייה לעבר שערו של ברנד לנו, כשהפעם נובאקוביץ' החזיר אסיסט לפולדי. שיתוף הפעולה חזר על עצמו שוב גם בדקה ה-54, כשפודולסקי השלים צמד. סימון רולפס צימק בדקה ה-70, אבל המילה האחרונה הייתה של מאטו יאיאלו הפיני בתוספת הזמן.

קייזרסלאוטרן - מיינץ 1:3

איתי שכטר ממשיך לקנות את מקומו בליגה הגרמנית והערב הוא כבש את שערו השני העונה במדי קבוצתו קייזרסלאוטרן. שכטר, שעלה בהרכב והוחלף בדקה ה-90, ניצל בדקה ה-54 ערבוביה ברחבה שנגרמה בעקבות כדור קרן ודחק פנימה את השער השני של קבוצתו, שהתברר לבסוף כשער שהכריע את ההתמודדות. אחרי השער, נצפו אוהדים רבים עם דגלי ישראל צוהלים ביציע.

קייזרסלאוטרן עברה פתיחת עונה לא קלה, עם שתי נקודות בלבד בחמישה מחזורים והניצחון הזה היה אוויר לנשימה בשבילה. המשחק החל לא טוב עבור שכטר וחבריו כשמקסים צ'ופו מוטינג העלה את מיינץ ליתרון בדקה ה-15. שוויון מהיר של ריצ'רד סוקוטה פאסו בדקה ה-24, החזיר את לאוטרן למשחק. אחרי השער של שכטר, שכאמור העלה את המארחת ליתרון 1:2 עם פתיחת המחצית השנייה, השלים כריסטיאן טיפרט את המלאכה בדקה ה-73. ניצחון חשוב לקייזרסלאוטרן, שתנסה להמשיך את המומנטום במחזור הבא בוולפסבורג. גילי ורמוט ישב 90 דקות על הספסל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

נירנברג - ורדר ברמן 1:1

אלמוג כהן ישב על הספסל במשך 90 דקות וראה את חבריו מחלצים נקודה מול הירוקים הלוהטים, שעלו זמנית לפסגה עם יתרון נקודה על פני באיירן מינכן, לה משחק חסר. השוער טים ויזה הורחק כבר בדקה ה-17, אבל מחמט אקיצ'י כבש מול קבוצתו לשעבר בדקה ה-24 וסידר לוורדר ברמן יתרון למרות הנחיתות המספרית. נירנברג הגבירה את הלחץ, והבלם פיליפ וולשייד נגח את השוויון בדקה ה-62.

הופנהיים - וולפסבורג 1:3

אחרי ארבעה הפסדים לוולפסבורג בחמשת המפגשים הקודמים, הופנהיים המשיכה את המומנטום מהרביעייה מול מיינץ והשיגה ניצחון נוסף שהקפיץ אותה למקום השלישי. ריאן באבל שוב כבש, הפעם עם בעיטה מדויקת מרחוק בדקה ה-20, והברזילאי רוברטו פירמינו הכפיל בחלוף שלוש דקות. אחרי הניצחון על שאלקה, הזאבים חוזרים לסורם ומפסידים, למרות שער מצמק של המחליף אשקן דז'אגה בדקה ה-67, כשפירמינו כבש את השני שלו חמש דקות לסיום.

משחקים נוספים:

המבורג - מנשנגלדבאך 1:0
לגלדבאך: איגור דה קמארגו (66)

הרטה ברלין - אוגסבורג 2:2
להרטה: כריסטיאן לל (46), טונאי טורון (57). לאוגסבורג: האג'ימה הוסוגאי (20), יאן אינגבר קלסן ברקר (64)

ליגה גרמנית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully