וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל רומז על פרידה ממאמנו

הספרדי הודה: "קשה להמשיך לעבוד יחד". דג'וקוביץ', שפרש מהדייויס: "ניסיתי לשחק למרות שהייתי רק ב-60 אחוז כשירות"

האם רפאל נדאל עתיד להיפרד בקרוב ממאמנו שהוא גם דודו, טוני נדאל? ב'אקספרס' מפרסמים היום (שני) שהטניסאי מספר 2 שוקל לעזוב את המאמן שליווה אותו ב-15 השנים האחרונות. אחרי ההדחה מאליפות ארצות הברית הפתוחה וההפסד הכואב בגמר לנובאק דג'וקוביץ', החל הספרדי לשקול שינוי בצוות שלו.

"אתה אף פעם לא יודע מה יהיה בעתיד", סיפר ל'דיילי אקספרס' והתייחס לעובדה שחלה החמרה ביחסים ביניהם. "הגיע הזמן שאני אוכל להגיד לו יותר ממה שאמרתי קודם. אני לא צוחק כשאני אומר שמעכשיו והלאה אני אענה לו מכיוון שיש לי יותר דעות ממה שהיו לי קודם לכן. אנשים מחוץ למשפחה שלי אומרים לי מה שהוא אומר, וזה קשה להמשיך לעבוד יחד".

נדאל לא התייחס באופן מפורש למה שקרה בין שניהם, אבל מוסיף כי סיבה נוספת לכך היא שדודו מתקשה גם מבחינה אישית להמשיך וללוות אותו. "יש לו שלושה ילדים, ולפעמים הוא כבר עייף מלנסוע. עד עכשיו הייתי שמח מאיך ששיחקתי השנה, אבל לא מרוצה מהמשחקים נגד דג'וקוביץ'. הוא זה שנותן לי מוטביציה לשחק טוב יותר". כידוע, נדאל מתאמן אצל דודו מאז היה בן 10.

בהקשר לגמרי אחר, נדאל וספרד חגגו אתמול (ראשון) עלייה לגמר גביע הדייויס. השור הספרדי העניק את הנקודה השלישית שזיכתה את הנבחרת למפגש מול ארגנטינה, זאת בזכות ניצחון 0:6, 2:6, 4:6 על ג'ו-וילפריד צונגה במשחק הרביעי בהתמודדות. "אולי תחשבו שזה הופך להיות קל יותר לנצח, אבל זה לא", אמר נדאל. "הודות ליחסים המצוינים בתוך הנבחרת, השחקנים הספרדים נשארו מאוחדים במשך שנים כדי להמשיך ולנצח".

ארגנטינה וספרד העפילו לגמר הדייויס

דג'וקוביץ': "יכולתי להתמודד עם הפציעה בארצות הברית, אבל לא היום"

אירוע חשוב אחר היה פציעתו של נובאק דג'וקוביץ' במהלך מפגש חצי גמר הדייויס נגד ארגנטינה. אלוף ארצות הברית הטרי התייצב למשחק הרביעי של הנבחרת שלו, הפסיד 7:6 במערכה הראשונה מול חואן מרטין דל פוטרו, ובפיגור 3:0 במערכה השנייה הוא צנח על הקרקע, זעק מכאב וקיבל סיוע מהקפטן הסרבי לרדת מהמגרש. הסרבי זכה למחיאות כפיים בעת ירידתו מהמגרש מ-18 אלף צופים.

"אני מאוכזב מאוד לסיים את המפגש בצורה הזו", אמר אחרי שהעלה את ארגנטינה לגמר. "אני ניסיתי לשחק למרות שהייתי רק ב-60 אחוז כשירות והגעתי למשחק בידיעה שזה סיכון להחמיר את הפציעה שהרגשתי אותה לראשונה באליפות ארצות הברית. ידענו שהמצב שלי לא טוב אבל האמנו שלמרות זאת יהיה לי סיכוי טוב מול דל פוטרו יותר מאשר לויקטור טרויצקי.

"בסופו של דבר זו הייתה ההחלטה שלי שהסתיימה לא כמו שרצינו", המשיך נולה. "זה לא שאני אומר שהיינו מנצחים אם הייתי ב-100 אחוז כשירות מכיוון שדל פוטרו שיחק ברמה גבוהה היום. הדבר הכי חשוב הוא לבדוק כמה זמן אני אעדר וכמה זמן ייקח לי להתגבר על הפציעה. יכולתי להתמודד עם הפציעה בארצות הברית, אבל לא היום".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully