וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב: "בליגה אנחנו צריכים לתת את הטון"

שוער מכבי תל אביב היה מרוצה מהתאוששות אחרי התבוסה באיסטנבול: "מקווה שהפתיחה הטובה הזו תיגמר בצורה טובה"

במכבי תל אביב סימנו אמש (ראשון) וי נוסף על משחק ליגה, לאחר הנצחון 0:2 על בני סכנין בבלומפילד. הצהובים ממשיכים במומנטום המצוין בליגת העל והקבוצה ממוקמת במקום הראשון עם מאזן מושלם אחרי ארבעה משחקים ויחס שערים של 1:11. בצוות המקצועי נשמו לרווחה לאחר שהשחקנים השכילו לעשות את הסוויץ' אחרי התבוסה הקשה 5:1 לבשיקטאש ביום חמישי והצליחו לעבור בשלום את היריבה מסכנין למרות משחק בינוני.

מה שהעיב על שמחת הנצחון היא פציעתו של הבלם הקרואטי הצעיר רוברטו פונצ'ץ, ששבר את אפו במהלך המחצית השנייה ונאלץ לרדת מכר הדשא. היום ייבדק פונצ'ץ ואז תתברר חומרת הפציעה, ובצוות הרפואי יוכלו להעריך את זמן היעדרותו המשוערת. הקרואטי שקיבל מחמאות על משחק בכורה טוב במדים הצהובים, יחמיץ בוודאות את משחק הליגה נגד עירוני רמת השרון ביום רביעי, כאשר נראה כי ניבאלדו שלא שותף אתמול צפוי לחזור להרכב.

בצוות המקצועי מתכוונים להמשיך ולעשות רוטציה בהרכב, מתוך כוונה לחלק את העומס בין כל שחקני הסגל, שכן מלבד המשחק נגד רמת השרון, מצפה לקבוצה גם משחק לא קל נגד הפועל באר שבע במחזור שיערך בשבת (ייתכן שהמשחק עצמו יידחה ביום ראשון), כאשר בעוד שבוע וחצי תשחק הקבוצה את משחקה השני במסגרת הליגה האירופית כשתארח בבלומפילד את דינמו קייב.

"קודם כל היה חשוב לנו לשמור על שער ריק", אמר השוער גיא חיימוב, שהצליח להתאושש במהירות מהחמישייה שספג באיסטנבול. "אני שמח שכל החוליה האחורית הצליחה לעזור לי בזה ואני שמח שניצחנו. אנחנו צריכים לעשות הפרדה בין הליגה האירופית לליגה שלנו. הליגה האירופית חדשה לנו ואנחנו צריכים להתרגל אליה, ובליגה שלנו אנחנו צריכים לתת את הטון ואני שמח שעשינו את זה נגד סכנין".

חיימוב התייחס להמשך המשחקים הצפויים לקבוצה בשבועות הקרובים ואמר: "אנחנו עובדים על זה כל הזמן ואני בטוח שמוטי והצוות המקצועי יכינו אותנו כמו שצריך. אני מקווה שהפתיחה הטובה הזו גם תיגמר בצורה טובה. אמרנו תמיד שאנחנו רוצים להשתפר ממשחק למשחק ואני מקווה שזה יימשך. אנחנו רוצים שהקהל העצום שמגיע ימשיך ליהנות. אני מאמין שהעייפות לא תכריע את המשחקים, יש לנו סגל עמוק שכל אחד מהשחקנים בו, נותן את הטון ולא משנה מי משחק".

הבעלים מיטש גולדהאר שנכח במשחק, שמח על הנצחון שהושג אך הוא בעיקר היה שבע רצון מהתנהגות האוהדים שנמנעו מקריאות גזעניות במהלך המשחק ומיד בתום ההתמודדות פירסם המועדון הודעה רשמית ובה נמסר: "המועדון מודה לקהל האוהדים שמביע תמיכה בקבוצה מתחילת העונה ומשוכנע כי רק באמצעות שיתוף פעולה נצליח להגיע להישגים, הן בזירה הארצית והן באירופה. בהזדמנות זו, אנו רוצים לברך את האוהדים על המלחמה בקריאות הגזעניות וקוראים להמשיך ולהימנע מכל גילוי אלימות או גזענות במשחקי הקבוצה. מכבי תל אביב רואה בחומרה כל התנהגות היכולה לפגוע בתדמיתו ובתדמית אוהדיו והוא ינקוט בכל האמצעים הדרושים על מנת למגר תופעות מכוערות אלו".

צפו במכבי תל אביב גוברת 0:2 על בני סכנין
איוניר בסיום: "לא חושבים עכשיו על אליפות"
מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully