וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "לא חושבים עכשיו על אליפות"

18.9.2011 / 22:49

מאמן מכבי ת"א לקח בעירבון מוגבל את הניצחון על סכנין. יצחקי: "מרגיש שהביטחון חוזר אליי". פונצ'ץ שבר את האף

דרור עינב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב הוכיחה שהתבוסה שהיא חטפה בטורקיה מבשיקטאש הייתה בהחלט מעידה חד פעמית. הצהובים המשיכו גם היום (ראשון) לנצח בליגה כדי לשמור על מאזן מושלם אחרי 0:2 קל נגד בני סכנין. דווקא במשחק שהיא פחות הרשימה, היא עשתה את העבודה עם שערים של רועי קהת (45) ואלירן עטר (71), מה שמשאיר את מכבי תל אביב במקום הראשון בטבלה אחרי ארבעה מחזורים.

איוניר: "אפילו ניבאלדו קיבל את המנוחה שלו"

מוטי איוניר, מאמן מכבי תל אביב, היה מרוצה בסיום למרות המשחק הבינוני של קבוצתו: "שיחקנו נגד קבוצה לא רעה בכלל שניסתה להפתיע אותנו ולמנוע מאיתנו להניע את הכדור. היו עליות וירידות, כמה דקות טובות וכמה פחות טובות. במיוחד עם כל העומס שהיה לנו, זה די טבעי שנשחק פחות טוב. הניצחון הזה טוב לנו להמשך".

על פתיחת העונה, אמר איוניר: "אנחנו לא צריכים לחשוב עכשיו על אליפות. אנחנו מנסים ללכת על דרך מסוימת, שאם נלך בה בצורה נכונה, אולי גם בסוף נזכה באליפות. אנחנו העלינו הרבה מאוד צעירים ממחלקת הנוער, שמונה-תשעה שחקנים. אם תסתכלו אחורה אל הליגה האירופית, לא פחדנו לתת להם הזדמנות במשחקים חשובים וקובעים, וזו הדרך שעליה אנחנו מדברים".

על החזרה מהתבוסה בבשיקטאש, אמר המאמן: "התוצאה לא הייתה קשורה לאיך שנראה המשחק הזה, אבל בסופו של דבר רק התוצאה תישאר. חשוב שנישאר צנועים, שנדע שתמיד היריבות שלנו ינסו להקשות עלינו". על חזרתו של ברק יצחקי לכושר, אמר המאמן: "כולם אצלנו רוצים לשחק, אבל אין לנו ברירה. בשלושה שבועות יש לנו שבעה משחקים, והיום אפילו ניבאלדו שהוא שחקן הרכב במכבי קיבל את המנוחה שלו".

ברק יצחקי עצמו אמר: "בסופו של דבר אנחנו צריכם לנצח גם משחקים כאלה, וכמו שידענו לנצח בראשון לציון כשלא שיחקנו כל כך טוב, עכשיו היינו עדיפים על סכנין ואנחנו מרוצים מהמשחק. אמנם בטורקיה קיבלנו תוצאה מפוצצת של חמישה שערים, אבל מי שראה את המשחק, ראה שזה לא היה צריך להסתיים ככה. אין מה לעשות, זה קרה וזה כבר מאחורינו. אני מרגיש שהביטחון חוזר אליי, אני כבר מוכן לשחק, ומפה והלאה זה לא אני מחליט".

הבלם רוברט פונצ'ץ שפתח לראשונה העונה בהרכב הצהובים נפצע בדקה ה-68, הוחלף על ידי שרן ייני ומאוחר יותר התברר כי הוא סובל משבר באופן וצפוי לתקופת היעדרות של כשבועיים.

מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את בני סכנין

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

שלומי דורה: "יש הרגשה של פספוס"

שלומי דורה, מאמן בני סכנין: "נראינו לא רע במחצית הראשונה, אבל הגענו עם תוכנית משחק מסודרת. אחרי התבוסה שהם קיבלו בבשיקטאש, הם רצו מאוד לקחת את ההובלה בהתחלה. סגרנו אותם יפה מאוד, אבל הטעות הקריטית בדקה ה-45 גרמה לנו כל הזמן לא להתעסק במשחק עצמו. יש הרגשה של פספוס, אבל נחפש את הנקודות במקומות אחרים".

בני סכנין בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully