וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ראש: "אשדוד יכולה לפזול לפלייאוף העליון ולתואר"

18.9.2011 / 10:48

הבלם קיבל תיאבון לאחר המשחק השלישי ברצף בו הקבוצה לא ספגה: "יש חיבור טוב בהגנה". במועדון מרוצים: "עברנו מבחן בגרות"

מ.ס.אשדוד סגרה אמש (שבת) שבוע די מוצלח מבחינתה, כשחזרה עם נקודה יקרה מהמגרש הקשה בקרית שמונה לאחר 0:0 במחזור הרביעי בליגה. למרות התיקו המאופס האווירה בקבוצה היתה חיובית, בעיקר בשל העובדה שהקבוצה רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ספיגת שער.

"זה בהחלט היה מבחן בגרות עבורנו", אמר גורם במועדון. "היה חשוב לשמור על רצף חיובי אחרי שני הניצחונות שהשגנו, ולשמחתנו השחקנים ידעו היו מרוכזים והוציאו נקודה במגרש שהרבה קבוצות יאבדו בו נקודות".

"זה היה משחק קשה מאוד ונזקקנו למאמץ רב כדי לחזור עם הנקודה היקרה הזו", אמר הבלם ישראל ראש, שהפך במחזורים האחרונים לחלק בלתי נפרד מחוליית ההגנה של אשדוד, כשהוא מתופקד בהצלחה רבה לצידו של יאיא פטי.

"יש חיבור טוב בהגנה מאז המשחק הראשון שלנו העונה שבו ספגנו רביעייה ממכבי תל אביב. פטי עוזר לי מאוד, הוא דואג לכוון ומדבר הרבה בהגנה, אבל באמת שלכל הקבוצה מגיע קרדיט על משחק ההגנה כי זה משחק שלישי ברציפות שלא ספגנו", הוסיף ראש.

הבלם הצעיר נשאל לגבי מטרותיה של אשדוד העונה, והשיב: "עדיין מוקדם לדבר על מטרות השנה, אבל עם האוכל בא התיאבון ולאור הפתיחה המוצלחת אולי אפשר לפזול לכיוון הפלייאוף העליון ולקוות אפילו לזכות באיזשהו תואר - גביע הטוטו או גביע המדינה, אם באמת נמשיך בכיוון בו התחלנו".

שחקני הקבוצה ייאלצו, כמו שאר קבוצות הליגה, להסתדר השבוע עם עומס לא רגיל של שלושה משחקים בשמונה ימים, כשביום רביעי הקרוב תארח הקבוצה במסגרת המחזור החמישי את מכבי פתח תקוה וביום שבת תצא למשחק חוץ לא קל בבלומפילד נגד בני יהודה.

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully