וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 0:0 בין עירוני קרית שמונה למ.ס אשדוד

קרית שמונה קיוותה לחזור למסלול הניצחונות, אך הסתפקה ב-0:0 מאכזב מול אשדוד, שלא ספגה משחק שלישי ברציפות

בתחילת העונה החליטו בקרית שמונה על מחירי מנויים זולים במיוחד, וציפו שיבוא כמה שיותר קהל לאצטדיון הקומפקטי בעיר הצפונית. 1,300 צופים בלבד הגיעו היום למשחק מול מ.ס. אשדוד, אבל כדורגל הם כמעט ולא ראו. שתי הקבוצות אמנם ניסו, ואפילו הגיעו למספר הזדמנויות, אבל קשה להגיד שהן סיפקו תמורה גם למחיר הכרטיס הנמוך. משתי הקבוצות, שחקניו של רן בן שמעון הגיעו לרוב ההזדמנויות ושלטו רוב המשחק במתרחש על הדשא, למרות מעט מאוד הזדמנויות הבקעה טובות.

הההזדמנות הראשונה הגיעה כבר בדקה התשיעית, אז הכניס אלישע כדור עומק מצוין לאבוחצירא, שעבר את השוער מרציאנו אבל הבעיטה החלשה שלו נתנה מספיק זמן לראש להרחיק מקו השער. ארבע דקות מאוחר יותר, הדיפה יפה לקרן של מרציאנו אחרי בעיטה חופשית מחוץ לרחבה של ברק בדש. בדקה ה-25, קיבל בן לולו כדור מצוין מעופר ורטה, אבל הנגיחה של החלוץ נקלטה על ידי עמוס.

המחצית השנייה המשיכה להיות מועטת באירועים. שתי הזדמנויות לא רעות של המארחת, של בדש בדקה ה-62 ושל אבידור בדקה ה-64, הסתיימו בלא כלום, ושתי דקות מאוחר יותר, הייתה לאשדוד הזדמנות נהדרת, כאשר עידן שריקי בעט חזק ושטוח, אך הכדור נהדף מהקורה. ההזדמנות האחרונה במשחק הייתה של אבידור, שקיבל כדור עומק מבדש אבל מעשרה מטרים בעט החוצה.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, איתן טיבי, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, רביד גזל (יובל אבידור, 60), אדריאן רוצ'ט (יואל צחנוביץ' 82), שמעון אבוחצירא (אחמד עאבד 77), ברק בדש.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, ניר ביטון, שי רביבו (גדי קינדה, 54) , דוד רביבו, עידן שריקי (עידן שדה, 85), משה בן לולו (רוג'רס קולה, 54).

לדף המשחק

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully