וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "לשחקנים הייתה בטן מלאה"

מאמן ברצלונה הסביר את הניצחון המוחץ: "כשנשחק לא טוב, אני הראשון שיאמר זאת". מאמן אוסאסונה: "תפסנו אותם כועסים"

מישהו אמר משבר? אחרי שתי תוצאות תיקו 2:2 רצופות (בליגה מול ריאל סוסיאדד ובליגת האלופות נגד מילאן), הקבוצה של פפ גווארדיולה התפוצצה אמש (שבת) על המגרש במחזור השלישי בליגה הספרדית. מי שהייתה המסכנה שנקרתה בדרכה של אלופת ספרד ואירופה היא אוסאסונה, שחטפה ממנה 0:8. במחצית הורה הלוח על 0:5 לבארסה. אגב, הקבוצה של גווארדיולה ממשיכה להאפיל על זו של יוהאן קרויף, כאשר הדרים טים ניצחה בעבר את אוסאסונה "רק" 1:8.

גווארדיולה הודה שלשחקניו "הייתה בטן מלאה", לאחר הרינונים בעקבות שתי תוצאות התיקו האחרונות שלפני הניצחון המוחץ. "עכשיו אפשר לראות ששום דבר לא קרה לנו, אני יכול לומר בוודאות", אמר גווארדיולה. "תאמינו לי שכאשר נשחק רע, אני אהיה הראשון שיאמר זאת".

המאמן הקטלאני משוכנע שקבוצתו שיחקה רק קצת יותר טוב מאשר בסן סבסטיאן לפני כשבוע, אז, כאמור, סיימה בתיקו 2:2, לאחר שחטפה צמד מריאל סוסיאדד. "שיחקנו יותר טוב מאשר בשבוע שעבר, אבל לא בהרבה", אמר למרות ההבדלים העצומים בתוצאות.

"אני בהחלט מכבד את המאמנים והקבוצות ממרכז הטבלה בליגה שמגיעות לכאן עם הרבה אומץ", הוסיף גווארדיולה. "אני מעריץ את המאמנים האלה כי אני יכול להזדהות איתם".

מאמן אוסאסונה, חוזה לואיס מנדליבאר, ידע שזו הייתה השבת אולי הכי לא טובה לשחק נגד ברצלונה: "הם לא רצו להשאיר ספקות לאף אחד לגבי היכולת שלהם. תפסנו אותם כשהם היו כועסים, בזמן שאנשים דיברו כביכול על משבר שפוקד אותם".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully