וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה 0:8 את אוסאסונה

הקטלאנים הוציאו את כל העצבים על הקבוצה מפמפלונה, שלושער למסי. 57 דקות לחמד בהפסד מאיורקה 1:0 למלאגה

הגדולות של ספרד החלו השבוע את משחקיהן בליגת האלופות ועכשיו הן חוזרות למחזור השלישי בלה ליגה. ברצלונה, המתוסכלת משתי תוצאות התיקו האחרונות שלה, לא ריחמה על אוסאסונה והביסה אותה 0:8. מחר (ראשון) תצא ריאל מדריד ללבאנטה, בניסיון לשמור על המקום הראשון בו החזיקה לפני המחזור. בינתיים, ולנסיה ניצלה את ההזדמנות ועלתה לפסגה אחרי 0:1 על חיחון שהותיר אותה עם מאזן מושלם. דודו אוואט ותומר חמד הפסידו עם מאיורקה 1:0 למלאגה, וגרנאדה הקטנה הפתיעה עם 0:1 על ויאריאל. גם סביליה השיגה 0:1 קטן על ריאל סוסיאדד.

ברצלונה - אוסאסונה 0:8

רק לפני שבוע יצאה ברצלונה לסוסיאדד, הובילה 0:2 וספגה צמד שגרם לה לאיבוד נקודות ליגה ראשונות, כבר במחזור השני. חלפו שלושה ימים בלבד והקטלאנים הובילו 1:2 מול מילאן בליגת האלופות, רק כדי לספוג בתוספת הזמן ולסיים שוב בתיקו 2:2. משבר? כנראה שלא ממש. הקבוצה של גווארדיולה הגיעה למשחק מול אוסאסונה במטרה להוכיח לכל המפקפקים מי הכי טובה בעולם והתפוצצה עם שמינייה.

חמש דקות לקחו לליאונל מסי לפתוח את החגיגה הפרטית שלו, כשדחק כדור רוחב אחרי נגיחה של דני אלבס. שמונה דקות חלפו וססק פברגאס, שמתחיל להתחבר, כבש את השער השלישי שלו העונה עם בעיטה מהאוויר. בדקה ה-34, דויד וייה סימן את התבוסה שבדרך, כשכדור עומק של אבידל מצא אותו פנוי והוא עקף את השוער אנדרס פרננדס בדרך לשלישי של בארסה. רגע לפני המחצית, הבלאוגרנה הספיקו לכבוש עוד שניים. בדקה ה-40 עצמי של רוברסיו וכעבור 60 שניות מסי השלים צמד מבישול גדול של פברגאס.

המחצית השנייה הלכה באותו הכיוון. הקפצה גאונית של צ'אבי, כמו שרק הוא יודע, עשתה 0:6 בדקה ה-57. וייה השלים צמד בדקה ה-76 ומסי חתם את ההתעללות עם השלישי שלו והשמיני של ברצלונה בדקה ה-79. הקטלאנים חוזרים לעניינים בגדול ומעבירים את הלחץ לריאל מדריד, שיוצאת מחר ללבאנטה.

מאיורקה - מלאגה 1:0

לאחר ההפסד הדרמטי לבטיס בשבוע שעבר, חזרה מאיורקה למבצרה הביתי אך לא הצליחה לבלום את מאיורקה המאיימת. האורחים שלטו למן הפתיחה ובדקה ה-15 היה זה רוד ואן ניסטלרוי שפגש את המשקוף. דודו אוואט הצליח לעצור בעיטה של סנטי קאסורלה, אבל בדקה ה-39 הקיצוני הנפלא הגביה כדור חופשי והבלם מרטין דמיקליס נגח פנימה כדור שהטעה את אוואט לאחר שפגע בפאבלו קאסרס. תומר חמד, שכמו אוואט שמר על מקומו בהרכב, לא הרשים וסבל מחוסר אספקת כדורים מצד הקשרים שלו, עד שהוחלף בדקה ה-57.

ספורטינג חיחון - ולנסיה 1:0

החבורה של אונאי אמרי שמרה על מאזן מושלם גם לאחר משחק הליגה השלישי שלה העונה, כשעשתה את העבודה במגרשה של ספורטינג נטולת הנקודות. סרחיו קנאלס חזר להרכבה של ולנסיה, אבל מי שכבש מקרוב את שער הניצחון בדקה ה-30 היה רוברטו סולדאדו, שנמצא בכושר הבקעה מטורף וחגג את שערו החמישי העונה וה-17 ב-12 משחקי הליגה האחרונים בהם נטל חלק. ולנסיה עולה זמנית למקום הראשון.

גרנאדה - ויאריאל 0:1

איזו הפתעה גדולה ייצרה העולה החדשה על חשבון הצוללת הצהובה שעדיין לא ניצחה העונה. גרנאדה עלתה ליתרון בדקה ה-56 מנגיחה של איקצ'וקו אוצ'ה הניגרי, שכרטיסו שייך בכלל לויאריאל. האורחים יכולים היו להשוות בדקה ה-79, אבל ג'וזפה רוסי האיטלקי בעט את הפנדל לקורה וג'ונתן דה גוזמן שלח את הריבאונד החוצה למרות שהיה מול שער חשוף.

סביליה - סוסיאדד 0:1

אלברו נגרדו המשיך את היכולת שלו מאירופה, עם בישול לפרדריק קאנוטה בדקה ה-53. סוסיאדד, שבמחזור הקודם הצליחה לחזור פעמיים מפיגור מול ברצלונה, עוד ניסתה לכבוש, אבל הבעיטות לא הלכו למסגרת. בדקה ה-90 נגרדו יכול היה להכפיל את התוצאה ולסגור את המשחק, אבל רק הצליח לסחוט הצלה מקלאודיו בראבו. סביליה משיגה 0:1 קטן שמעלה אותה למקום השלישי, לפחות באופן זמני.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully