וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: פולנסקי במקום ראוניץ' במפגש מול סלע

18.9.2011 / 1:09

המחבט הבכיר של ישראל יפגוש את המדורג 573 בעולם, וינסה להשוות ל-2:2 את ההתמודדות מול קנדה (14:30, 5, 5HD)

נבחרת הדייויס של ישראל רחוקה מלהתייאש. למרות פספוס של שתי הנקודות שהוגדרו ערב המפגש עם קנדה כ"בטוחות" והעובדה שהחבורה של אייל רן נמצאת בפיגור 2:1, שני משחקי יחידים עוד לפנינו, והניסיון כבר מלמד אותנו שהכל יכול לקרות. דודי סלע ואמיר ויינטרוב יעלו היום (ראשון, 14:30, שידורים ישירים בספורט 5 ו-5HD9 כדי לנסות ולהציל את הסיכויים להעפיל בכל זאת לבית העליון של גביע הדייויס, והמשימה הזו כרגע נראית קשה מאוד. ראשון יעלה לשחק סלע מול פיטר פולנסקי, המדורג 573 בעולם, שהחליף את מילוש ראוניץ', שהיה אמור לשחק בתחילה. ניצחון של הישראלי הבכיר ישלח אל הזירה את ויינטרוב שיתחרה עם ואשק פוספיסיל המצוין על הנקודה המכריעה בהתמודדות.

כזכור, מילוש ראוניץ' חזר רק לאחרונה לפעילות לאחר היעדרות של מספר חודשים בגלל פציעה בירך. מאמנו גאלו בלאנקו אמר לתקשורת הקנדית כי ראוניץ' אמנם החלים מהפציעה שלו, אבל התנאים הקשים ברמת השרון שכוללים חום ולחות גבוהים מקשים עליו במצבו הנוכחי.

קנדה ניצחה במשחק הזוגות את רם וארליך

אנדי רם: "אנחנו לא רגילים להפסיד בבית"

דודי סלע – פיטר פולנסקי (14:30)

לדודי סלע היו ציפיות לגמרי אחרות ממפגש גביע הדייויס הנוכחי. הישראלי הבכיר שלנו אמנם דיבר לפני תחילת המשחק על המשחקים מול ראוניץ' כנקודות אבודות, אבל הוא ראה את ויינטרוב מתעלל בקנדי המתקמבק, וזמן קצר לפני תחילת המשחק ביניהם הודיעה נבחרת קנדה כי מי שיתמודד במקומו של ראוניץ' החלוד הוא פיטר פולנסקי.

פולנסקי מדורג 573 בעולם וכעת הוא ינסה לעשות את הבלתי ייאמן ולנצח את סלע. פולנסקי יהנה מכך שהוא יעלה לשחק בלי הרבה לחץ, הוא משחק בחוץ, הוא השחקן בעל הדירוג הנמוך וקנדה מובילה 1:2 בהתמודדות כולה.

עבור סלע זו הזדמנות מצוינת לחזור אל עצמו אחרי המשחק הלא טוב שלו מול פוספיסיל, שניצח אותו ביום הראשון. הפעם האחרונה שסלע הפסיד במפגש שני משחקים הייתה מול צ'ילה לפני כשנה וחצי, אבל מאז הוא דאג לסיים התמודדות לפחות עם ניצחון אחד. כעת יש לו הזדמנות טובה לעשות זאת מול המדורג 573 בעולם.

אמיר ויינטרוב – ואשק פוספיסיל

אמיר ויינטרוב חגג את יום ההולדת ה-25 שלו עם הניצחון הגדול ביותר בקריירה שלו על ראוניץ', אבל אין ספק שאיבוד הנקודות של סלע ורם וארליך מנעו ממנו חגיגה אמיתית. מאוד יכול להיות שההתמודדות כולה תונח על כתפיו החסונות, אבל אחרי ההצגנה שקיבלנו ביום שישי, אפשר להיות סמוכים ובטוחים שאלוף ישראל ייתן את הכל על המגרש ולא יעזוב אותו מבלי להילחם עד הסוף. דווקא מי שסומן ערב המפגש כחוליה החלשה פשוט נראה בכושר מצוין וניכר שההצלחה האחרונה שלו בצ'לנג'ר בנגקוק בו הוא הגיע לגמר הוסיפה לו המון ביטחון. כמה שזה מוזר, ויינטרוב מחזיק ב-100 אחוזי הצלחה במשחקים שבהם שיחק בדייויס (במשחק נוסף שהיה חסר חשיבות מול הפולנים הוא פרש), ואולי המאזן הזה יישמר גם היום.

פוספיסיל הוא ללא ספק ההפתעה הנעימה של התחרות בארץ. למרות שהישראלים היו משוכנעים שההתייצבות שלו תסייע לנבחרת להשיג שתי נקודות, התגלה פה שחקן לא רע, שפשוט ממשיך את ההתקדמות שלו מהסבב גם אל הדייויס. בזמן שהקהל הישראלי לא הפסיק להפריע לו עם קריאות ביניים, פוספיסיל נשאר רגוע, אבל אין ספק שהוא אמור להתייצב מעט עייף אחרי שני משחקים מתישים שעברו עליו כשהוא התמודד בתשע מערכות ביומיים. במסיבת העיתונאים אחרי הניצחון במשחק הזוגות יחד עם דניאל נסטור סיפר הקנדי שהוא עייף, אבל גם נחוש להשלים את המשימה.

כל הדיווחים מגביע הדייויס

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully