וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם: "הפסד כואב, אנחנו לא רגילים להפסיד בבית"

17.9.2011 / 18:30

שחקן הזוגות של ישראל נשמע מאוכזב לאחר ההפסד בזוגות לפוספיסיל ונסטור, ארליך: "קשה לאכזב כל כך הרבה אנשים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אנדי רם ויוני ארליך הפסידו היום (שבת) 4:6, 6:3, 6:4, 6:4 לואשק פוספיסיל ודניאל נסטור, שהעלו את נבחרת קנדה ליתרון 1:2 על ישראל בשלב פלייאוף העלייה לבית העליון. כעת, נבחרת קנדה זקוקה לניצחון אחד בלבד בשני משחקי יחידים כדי לעלות לבית העליון, בעוד ישראל צריכה לנצח בשני המשחקים. מחר, דודי סלע יפתח את יום המשחקים מול מילוש ראוניץ' ב-14:30, אמיר ויינטרוב ו-ואשק פוספיסיל יסגרו את היום, במידת הצורך.

ארליך: "איבדתי את הסרב משטויות"

אנדי רם אמר לאחר המשחק: "הפסד כואב. אנחנו לא רגילים להפסיד בארץ. נתנו הכל. הטניס לא היה הטניס הכי טוב שלנו. מחר ננצח. הפסדנו בעבר בארץ ולקחנו אחר כך גראנד סלאם. נסטור שחקן חבל על הזמן, אחד השחקנים הגדולים. כואבים, אבל ממשיכים הלאה, נמשיך לעשות הכל בשביל הנבחרת.

"זה באסה, אני מרגיש שאכזבנו את הנבחרת, החברים והקהל. זו נקודה שאנחנו צריכים להביא והבאנו אותה המון שנים. נמשיך להביא אותה. השארנו הכל על המגרש. הקהל קיבל תמורה לכרטיס וראה את אחד הזוגות הטובים בעולם ואחד שיהיה בעתיד. אני מקווה שפוספיסיל יתעלף. מגיע לו קרדיט. מחר נעלה על הספסל ונעודד כדי לקחת את המפגש הזה. הרבה דייויסים לפנינו, ונמשיך להביא תצוגות טובות".

גם יוני ארליך נשמע משלים עם ההפסד: "שלטנו במשחק בהתחלה. היו לנו חמש-שש נקודות שבירה. איבדתי את הסרב שלי משטויות, הסרב שלי היה באחוזים נוראים היום, וזה הצד החזק שלי. זה הכאב הכי גדול. כמה גדול ככה כואב. קשה לאכזב כל כך הרבה אנשים. אבל אין זמן להוריד את הראש, צריך להתכונן למחר. צריך להיות אופטימיים, צריך לעודד את דודי, שלצערו הכל על הכתפיים שלו. נבוא לעודד אותו".

"אנחנו ממשיכים לאסיה, לבנגקוק ושם נמשיך לטוקיו ושנחאי. יש לנו שש או שבע תחרויות עד סוף השנה ויש לנו למה לצפות. אנחנו בכושר טוב למרות האכזבה של היום. יש דברים טובים ואסור להוריד אף פעם את הראש. ברגעים כאלה הדבר היחיד שאתה רואה אור בקצה המנהרה זה שאתה רואה את ההמשך.

"אין הרבה זמן להיות בדאון, צריך לקום מחר עם הראש למעלה. גם אנחנו הרחנו את השבירה במשחקון האחרון, שיחקנו הכי טוב שאנחנו יכולים, וצריך לתת לו את הקרדיט כי זה לא קל לגמור את המשחק. פוספיסיל כשסיים את המשחק חשבנו שירעדו לו הרגליים, אבל הוא הוציא נקודות טובות. אני מאמין שהיינו צריכים לקחת את המשחק הזה. האחוזים של הסרבים שלי לא היו טובים. איבדתי את המומנטום בסרב שלי".

קפטן נבחרת הדייויס אייל רן הוסיף: "דודי מבין טניס הוא יודע מה הוא צריך לעשות. כולנו נתמוך בו, אני חושב שדודי יודע שהוא יכול לעבור את ראוניץ' מחר, ולתת לאמיר את הבמה כדי שהוא ינצח את המשחק האחרון. אני גאה ברם וארליך,הם אחד הזוגות הטובים בעולם, אבל עם האכזבה הם יודעים שהם נתנו את הכל. הקהל החזיר אותם, וככה זה בספורט.

"לפעמים הדברים לא הולכים בדרך שלך. יש לנו יום ארוך מחר, וזה מה שיפה בנבחרת. זה עדיין אפשרי למרות היתרון של קנדה. גם דודי וגם אמיר שיחקו טוב, זה ייתן לנו המון השראה. אני מכין את דודי ואמיר לשני משחקים קשים. היו כמה פעמים במשחק שזה היה קרוב מאוד, אבל עשינו כל מה שאנחנו יכולים, ואנחנו עם הראש למעלה".

פוספיסיל: "זה רחוק מגמור"

ואשק פוספיסיל, שהגיש במשחקון האחרון והדרמטי, הוסיף: "לא היה קשה בשבילנו מול הקהל. זה רחוק מגמור, יש לנו עוד נקודה לקחת. צריך לקחת כל משחק בתורו. ניסיתי להירגע וזה עזר לי כדי לקחת את המשחקון. לא הייתי עייף כמו שחשבתי. השקעתי הרבה אנרגיות במשחק אתמול, אבל הרגשתי טוב ואני שמח שניצחנו".

דניאל נסטור אמר: "זה מצער מבחינתם, בעיקר הטעויות הכפולות, זה קשה להחמיץ מכות כאלה. זה לא היה בלתי מתקבל מבחינת שני הצדדים, אבל היה משחק קשה. הייתה אווירה טובה במשחק. אין הרבה הבדל בין הזוגות, ראיתם שהמשחק היה צמוד מאוד. אני לא חושב שמישהו הופתע מאיך שפוספיסיל שיחק. הצמד הישראלי הוא טוב מאוד, אגרסיבי ואתלטי מאוד".

הקפטן הקנדי מרטין לורנדו הוסיף: "מבחינתנו יש עכשיו מומנטום טוב, אבל יש עוד שני משחקים לשחק. אנחנו נראה מחר מה יהיה, נמשיך לעשות את מה שאנחנו עושים. הקהל רועש מאוד, אבל זה טבעי. כל עוד אפשר לשחק טניס בין לבין זה בסדר, אבל זה עניין של השופט שצריך לוודא שהכל בסדר. זו המהות של גביע הדייויס. בהרבה טורנירים שאתה משחק, הקהל מעורב".

טניס בוואלה! ספורט

רם וארליך הפסידו, קנדה מובילה 1:2 את ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully