וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: קנדה עלתה ל-1:2 על ישראל בהתמודדות

וואלה! ספורט

17.9.2011 / 18:22

נסטור ופוספיסיל ניצחו 6:4, 3:6, 4:6, 4:6 את אנדי רם ויוני ארליך, והנבחרת האורחת רחוקה משחק אחד מעלייה לבית העליון

מי אמר שאנדי רם ויוני ארליך הם נקודת באנקר במפגשי הדייויס? כנראה שאותם אנשים שאמרו שדודי סלע הוא נקודה בטוחה מול המחבט מספר שתיים של היריבה. רם וארליך הפסידו היום (שבת) 4:6, 6:3, 6:4, 6:4 לדניאל נסטור ו-ואשק פוספיסיל הקנדים, שהעלו את הנבחרת האורחת ל-1:2 בפלייאוף העלייה לבית העליון של גביע דייויס. מחר, דודי סלע יפתח את יום המשחקים מול מילוש ראוניץ' ב-14:30, אמיר ויינטרוב ו-ואשק פוספיסיל יסגרו את היום, במידת הצורך.

אנדי רם, יוני ארליך שחקני נבחרת הדייויס של ישראל. קובי אליהו
היו פשוט פחות טובים. רם וארליך/קובי אליהו

ניצחון אחד בשני המשחקים של מחר (סלע - ראוניץ' ו-ויינטרוב - פוספיסיל) יספיק לקנדה על מנת לעלות לבית העליון. ישראל צריכה לנצח בשני המשחקים. כרגע, נראה שהמשימה היא קשה מאוד, בטח עם הלחץ הגדול שיהיה מחר על ויינטרוב וסלע, שיודעים שהם חייבים לנצח את שני המשחקים.

עם כל הכבוד לרם וארליך והיכולות שלהם, בכושרם הנוכחי הם פשוט הפסידו היום לשחקנים יותר טובים מהם. נסטור ופוספיסיל נראו פשוט טוב יותר לאורך רוב שלבי המשחק, אולי חוץ מהמערכה הראשונה וניצחו בצדק מוחלט. רם וארליך נראו לא מספיק טוב, ביצעו הרבה טעויות ונכנעו למשחק הרשת הפנומנלי של פוספיסיל והניסיון של נסטור.

מהלך המשחק

מערכה ראשונה

פוספיסיל פתח את המשחק עם הגשות מצוינות וקנדה עלתה ל-0:1. משחקון ההגשות של רם לא היה טוב, הוא ביצע שתי שגיאות כפולות וקנדה שברה בדרך ל-0:2. נסטור הגיש לא מספיק טוב ולא דייק בראשונות, ישראל שברה וצימקה ל-2:1. ארליך שמר על ההגשה שלו וזה 2:2. פוספיסיל שוב הציג משחקון הגשות מצוין וקנדה עלתה ל-2:3. ישראל שמרה על ההגשות שלה וזה 3:3. פוספיסיל כיסה את הרשת נהדר במשחקון הבא והעלה את קנדה ל-3:4. ישראל שמרה על ההגשה ושברה בזכות שתי טעויות של נסטור ועלתה ל-4:5. ישראל שמרה על ההגשה שלה וסיימה את המערכה ב-4:6.

מערכה שנייה

שני הצדדים שמרו על ההגשות עד מצב של 2:2, אז ישראל הצליחה לעלות ל-40:0 על ההגשה של נסטור, אך קנדה יצאה מזה ועלתה ל-2:3. קנדה הצליחה גם להשיג שבירה ועלתה ל-2:4. שתי הנבחרות שמרו על ההגשות שלהן עד סוף המערכה וזה 3:6 לקנדים.

מערכה שלישית

שתי הנבחרות שוב שמרו על ההגשות שלהן עד למצב של 4:4, כשהקנדים נראו פתאום הרבה יותר בטוחים בעצמם. דווקא במצב הקריטי הזה הצליחו הקנדים להשיג שבירה די קלה ולעלות ל-4:5. דניאל נסטור סידר לקנדה משחקון הגשות קל והצמד האורח עלה ל-4:6.

מערכה רביעית

שני הזוגות המשיכו לשמור על ההגשות שלהם, עד שהקנדים הצליחו להשיג שבירה אחת ועלו כבר ל-4:5 עם ההגשות שלהם. המשחקון האחרון היה מתוח במיוחד, עם ארבע הזדמנויות שבירה לישראלים וחמש נקודות משחק לקנדים, כשאת האחרונה הם גם ניצלו כדי לנצח 4:6.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully