וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפתי: "אני בועט ממצבים מוזרים, לפעמים זה נכנס"

הקשר הסביר את השער שלו בתיקו 1:1 בדרבי של פתח תקוה. בלבול: "אם המצבים היו נכנסים, היינו מדברים אחרת"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

המחזור הרביעי בליגת העל נפתח היום (שבת) עם הדרבי של פתח תקוה, שנערך באצטדיון רמת גן. המחצית הראשונה הייתה חלשה יותר, אבל דווקא בה הובקעו השערים. גיא צרפתי שלח כדור חופשי מ-40 מטר מעל ראשו של שטראובר כבר בדקה העשירית והעלה את הפועל ליתרון מפתיע, שהחזיק עד הדקה האחרונה של המחצית. מרואן קבהא שלח בעיטה מחוץ לרחבה, הכדור פגע בגופו של אסף בן מוחה, שינה כיוון וחדר פנימה. שער עצמי לבלם ותיקו 1:1 בסיום הדרבי הראשון של העונה.

מאמן הפועל גילי לנדאו, לא נשמע מאוכזב מדי למרות שקבוצתו הובילה ואף שלטה במחצית השנייה: "אם היו שואלים אותי לפני פתיחת העונה, זה תרחיש שהולך בכיוון הנכון מבחינתי. עד הדקה ה-30 שלטנו במשחק, אחר כך קיבלנו גול עצמי, אבל הדרך נכונה".

לנדאו גם מאמין בסיכויים של קבוצתו להישאר בליגה, על אף מינוס תשע הנקודות איתו פתחה את העונה: "המצב לא מלחיץ, אנחנו באים למשחקים כאנדרדוג, אבל משחקים מאוד אנרגטי ואחראי. אנחנו משלמים על ההחמצות, אבל אני מחבק את השחקנים."

אוהדי הקבוצה המשיכו לעודד את השחקנים לאחר ספיגת השוויון וגם בסיום המשחק. לנדאו ידע להעריך זאת: "השנה יש הזדמנות לבנות משהו חדש, חיבור בין האוהדים למועדון. לא כיף לשחק באצטדיון רמת גן מול 1,000 צופים, אנחנו אוהבים לשחק מול יציעים מלאים ומחכים שהמגרש בפתח תקוה יהיה מוכן".

גיא צרפתי נשאל על השער המוזר שכבש: "לא נראה לי שאני צריך להסביר משהו אחרי הגול הזה. התוצאה היא שהכדור ברשת. בכל משחק אני מנסה לבעוט ממצבים מוזרים ואני שמח שלפעמים נכנס. זה היה משחק חוץ חשוב ואנחנו צריכים כל נקודה".

מהצד של מכבי, קיוו להשיג ניצחון שלישי ברציפות, אך נאלצו להסתפק בנקודה. מרקו בלבול, מאמן הקבוצה, אמר בסיום: "אני תמיד רוצה לנצח. היינו יותר מסוכנים, אבל אחרי שהם הובילו, נסתפק בנקודה. השחקנים נתנו הכל, הם נלחמו והיו מוכנים. בסך הכל חזרנו טוב למשחק, יצרנו מצבים, ואם זה היה נכנס, היינו מדברים אחרת עכשיו".

בלבול מעריך את ההשקעה של החלוץ טל בן חיים, שהיה כבר עם רגל וחצי בהפועל תל אביב, אך נשאר לבסוף בקבוצה: "הוא בא מפוקס, והיה טוב, אבל הוא חייב להמשיך לעבוד קשה כי כישרון לבד לא מספיק".

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully