וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אנחנו חייבים להישאר ווינרים"

מאמן נבחרת רוסיה ניסה לעודד את שחקניו אחרי ההפסד בחצי הגמר לצרפת: "אנחנו מאוד רוצים לחזור הביתה עם מדליות"

נבחרת רוסיה הייתה פשוט בכיוון הנכון, אבל צרפת הייתה גדולה עליה בחצי גמר היורובאסקט. הנבחרת אותה מדריך דיוויד בלאט נכנעה 79:71 לטוני פארקר וניקולא באטום, שעלו על חשבונם לגמר שייערך ביום ראשון. אנדיי קירילנקו אמנם הצטיין עם 21 נקודות, אבל חוץ ממנו רק טימופיי מוזגוב קלע בספרות כפולות (12 נקודות).

כעת בלאט ושחקניו ייאבקו על המקום השלישי נגד מקדוניה ביום ראשון. "אחרי המשחק אמרתי לבחורים שהם נראו טוב אחרי תשעה ניצחונות רצופים, ושאנחנו חייבים לקבל את ההפסד הראשון בכבוד", סיפר בלאט. "אלה לא רק המילים שנאמרו, אלא איך שמקבלים כישלון מנטלי. אפילו אחרי ההפסד, אנחנו חייבים להישאר ווינרים. אסור לנו להיות כמו הסרבים שלא הצליחו לשרוד אחרי ההפסד ברבע הגמר".

בלאט נשאל אם נותרה לנבחרת שלו מוטיבציה לסיים במקום השלישי, ואמר: "אנחנו מאוד רוצים לחזור הביתה עם מדליות. הדבר הכי חשוב הוא להתגבר על מה שקרה ולהפגין התלהבות של מנצחים. לא פשוט לשחק תוך כמה ימים עם אותה נבחרת. אני בטוח שמקדוניה תגיע נחושה כדי להשיג נקמה".

על העובדה ששחקני הנבחרת שלו התקשו לעצור את באטום, אמר בלאט: "אני לא רוצה להאשים אף אחד באופן אישי". לשאלה מדוע רק קירילנקו הגיע למשחק, אמר המאמן: "הייתה נסיגה ביכולת של השאר. החבר'ה היו עייפים וזה הורגש בהרבה סיטואציות במשחק. במקום לקלוע, הבחורים איכשהו נתקעו ולא לקחו את ההחלטות הנכונות".

קירילנקו: "לא יישמנו לגמרי את תוכנית המשחק"

"ההתקפה שלנו הייתה טובה, קלענו 70 נקודות והכל היה בסדר", קירילנקו ניסה להסביר את ההפסד. "מבחינת ההגנה, לא הצלחנו לקלוע אחרי שלקחנו ריבאונדים ולסיים מהלכים, במיוחד ברבעים השלישי והרביעי, שאלו היו הדקות החשובות. לא היינו מספיק מרוכזים בסוף המשחק".

כוכב הנבחרת התייחס גם להבדלים בין רוסיה לצרפת, וציין: "אני מאמין שלא יישמנו לגמרי את תוכנית המשחק. יותר מדי איפשרנו לצרפת לקלוע נקודות, בעוד שבמשחקים הקודמים מנענו מהיריבות להגיע ל-60-65 נקודות". לשאלת העייפות, אחרי שהנבחרת שלו התייצבה 24 שעות בלבד לאחר שהעפילה לחצי הגמר, אמר: "אפשר להתלונן כמה שרוצים על עייפות, אבל היינו שווים לצרפת. הם פשוט שיחקו קשוח יותר".

אחרי הניצחון אמר טוני פארקר: "היו לי דמעות בעיניים בסיום המשחק. אני כל כך שמח. קפצתי על האחים שלי והמשפחה שלי. כבר 11 שנים אני רוצה להגיע לאולימפיאדה ורודף אחרי זה. קשה לי להגיד במילים כמה אני שמח. השנה נקמנו ביוונים ואחרי זה ברוסים. היה לנו משחק גדול היום, וזה יהיה משחק שונה מול ספרד ביום ראשון. כרגע נהנה מזה. עבדנו קשה במשך חודשיים".

יורובאסקט: צרפת וספרד ייפגשו בגמר

יורובאסקט: כל הדיווחים והכתבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully