וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "אני נהנה מכל רגע בארסנל, זה חלום שהתגשם"

קפטן נבחרת ישראל מאושר בקבוצתו החדשה: "אפשר לדחוף את יונייטד וסיטי הצידה. מקווה שיש לי עוד כמה שנים בטופ"

יוסי בניון מתאקלם מצוין בארסנל. לאחר שהשלים באמצע השבוע 90 דקות מלאות ראשונות במדים האדומים, העניק היום (שישי) קפטן נבחרת ישראל ראיון לאתר הרשמי של המועדון ובו נשמע נלהב למדי לגבי השבועות הראשונים באצטדיון האמירויות. "אני נהנה מכל רגע כאן. הייתי מעורב בשני משחקים ונהניתי כל דקה, ואני מקווה שזה ימשיך ככה. ארסנל היא אחת הקבוצות הגדולות באירופה ואני בר מזל שיצא לי לשחק במספר מועדונים גדולים בקריירה. לשחק עבור מועדון גדול ארסנל, זה כמו חלום שמתגשם עבורי".

מוקדם יותר היום החמיא גם ארסן ונגר לקשר החדש שלו, ואמר כי הוא לא שולל את האפשרות להמשיך את ההתקשרות עם בניון, שמושאל לארסנל עד תום העונה. גם לישראלי האופציה הזו קוסמת. "כל שחקן היה רוצה בזה. עבורי, הדבר החשוב כרגע הוא לתת עונה טובה ולנסות ולקחת את ההזדמנות הזו בשתי ידיים. כמובן שאם אהיה טוב, הקשר ביני ובין המועדון יימשך. כשאתה מגיע למועדון גדול אתה רוצה לזכות בגביעים. הייתי מאוד קרוב לכך עם ליברפול ו-ווסטהאם, ועכשיו אני חולם לעשות את זה עם ארסנל".

בניון נשאל מי מחבריו החדשים הכי הרשים אותו ואמר: "יש הרבה איכות בסגל. לצערי, ג'ק ווילשייר, אחד השחקנים הכי טובים באנגליה לדעתי, פצוע כרגע. יש עוד הרבה צעירים אחרים כמו ארון ראמזי ותיאו וולקוט, ואני בטוח שהם יוכיחו את עצמם בקבוצה. אני מבין למה אומרים שמנצ'סטר יונייטד וסיטי הם הפייבוריטיות לאליפות, וכרגע הן גם משחקות את הכדורגל הכי טוב, אבל מוקדם מדי עדיין. אני חושב שאנחנו וגם צ'לסי וליברפול יכולים לדחוף אותם הצידה".

לבסוף התבקש בניון לענות על אחת השאלות הקשות מכולן - כמה שנים עוד נותרו לו בצמרת הכדורגל האירופי, כשהוא כבר בן 31. "אני מקווה שעוד כמה שנים", אמר הישראלי. "בחלק מהמדינות 31 זה מבוגר, אבל באנגליה אתה יכול להיות בשיא הקריירה ויש לך עוד הרבה שנים לפניך. תסתכלו על למפארד וסטיבן ג'רארד".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully