וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "תוצאה טובה נגד קבוצת ליגת אלופות"

מאמן סטיאווה מרוצה מה-0:0 עם שאלקה. בוזגלו: "לא בשיא הכושר, חסרות לי דקות". מליקסון: "יכולנו להבקיע שלישייה"

מלבד שלוש הישראליות, גם שמונה שגרירים נכנסו אתמול (חמישי) לפעילות במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. מי שרשמה אכזבה גדולה היא ויסלה קרקוב של מאור מליקסון ודודו ביטון, שנוצחה במגרשה 3:1 על ידי אודנסה, מי שנחשבת לקבוצה החלשה בבית הכולל גם את טוונטה ופולהאם.

"למה הפסדנו? פשוט, כי שיחקנו רע במחצית הראשונה ולא הצלחנו להבקיע את השער השני למרות שהיו לנו הרבה הזדמנויות", אמר מליקסון. "אבל לא צריך לסגור את הסיפור אחרי משחק אחד. כדורגל הוא משחק משוגע. ב-1:1 היינו צריכים להבקיע שלושה שערים ובסוף ספגנו שער אחרי עבירה ברורה. ברור שחשוב לנצח בבית, אבל אנחנו יכולים לצבור נקודות גם במשחקי החוץ".

במשחק השני של בית י', בו משחקת גם מכבי חיפה, נפרדה סטיאווה בוקרשט ב-0:0 ביתי משאלקה. אחרי התבוסה 3:0 לגז מטאן מדיאש ומספר כמה ימים שכללו שמועות על התערבות מקצועית של ג'יג'י בקאלי, רוני לוי נשמע מרוצה: "התוצאה הוגנת. אין ספק ששאלקה היא קבוצה ברמה של ליגת האלופות. השחקנים נתנו הכל ואני מאוד מרוצה מהתוצאה. שיחקנו טוב מבחינה טקטית והיינו מאוד מאורגנים".

מאור בוזגלו שיחק 16 דקות כמחליף ב-0:0 של סטנדרד ליאז' בגרמניה מול האנובר ואמר בסיום: "זו התחלה טובה. שיחקנו טוב, אבל אני חושב שאנחנו יכולים לעשות יותר. הראינו שאנחנו יכולים להתמודד שווה בשווה עם קבוצה גרמנית חזקה. אני עדיין לא בשיא הכושר כי חסרות לי דקות משחק ואמשיך לעבוד קשה באימונים. לא אשכח גם להודות לאוהדים שהיו מדהימים ועזרו לנו להשיג את התוצאה".

ביברס נאתכו המשיך בכושר האישי המצוין שלו עם בישול ב-0:3 של רובין קאזאן על שמרוק רוברס ובסיום המשחק צייץ: "אין על ההרגשה של אחרי ניצחון. היה משחק לא קל".

מה עשו השגרירים במשחקי הליגה האירופית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully