וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: לא רק הקבוצות הישראליות גימגמו

ויסלה, עם מליקסון (בישול) וביטון בהרכב, הפסידה 3:1 לאודנסה בליגה האירופית. סלטיק וכיאל הפסידו לאתלטיקו. נאתכו בישל

לא רק הקבוצות הישראליות החלו היום (חמישי) את השתתפותן בליגה האירופית - האחות הקטנה והמוזנחת משהו של ליגת האלופות. כל 12 הבתים יצאו לדרך בחלוקה הקבועה לשתי שעות נפרדות וביניהם גם לא מעט ליגיונרים. ביברס נאתכו ורובין קאזאן ניצחו באירלנד 0:3 את שמרוק רוברס, כאשר הקשר הישראלי בישל את השער השלישי. ליאור רפאלוב וברוז' ניצחו את מאריבור 0:2, מאור מליקסון ודודו ביטון אירחו עם ויסלה את אודנסה, ולמרות בישול של ביטון הפסידו 3:1. מאור בוזגלו וסטנדרד ליאז' סיימו בתיקו 0:0 בהאנובר, ובירם כיאל ביקר בוויסנטה קלדרון של אתלטיקו מדריד וראה את מלך שערי הליגה האירופית אשתקד, רדאמל פלקאו, ממשיך בשלו ומנצח את סלטיק 0:2. רוני לוי וסטיאווה, שמשתייכים לבית של מכבי חיפה, אירחו את שאלקה וסיימו בתיקו מאופס, בעוד משה אוחיון לא שיחק במדי ולגיה ורשה שהפסידה לאיינדהובן 1:0.

שמרוק רוברס - רובין קאזאן 3:0

לאחר ניצחון בודד בשישה מחזורי ליגה, הגיעו ביברס נאתכו ורובין קאזאן לאירלנד, וכבר בדקה השלישית העלה אובפמי מרטינס את האורחים ליתרון. בדקה ה-35 פטריק סאליבן הכשיל את מרטינס ברחבה וראה את הצהוב, אבל זינוק טוב של ריאן תומפסון לפינה השמאלית עצר את הבעיטה של ואלדס. במחצית השנייה המשיכו שחקני קאזאן ללחוץ, ובדקה ה-50 הכפיל כריסטיאן נובואה את הפער. 0:2 לאורחים מקאזאן, שבדקה ה-60 סגרו את הניצחון עם שער של קרדניז גוקדניז מבישול של נאתכו.

האנובר - סטנדרד ליאז' 0:0

בדקה ה-74 נכנס מאור בוזגלו להרכב מול המארחת הגרמנית, אבל לא הצליח להביא לשינוי של ממש. הגרמנים החזיקו בכדור ושלטו במשחק, ואילולא היה סינאן בולאט השוער מפגין יום טוב, ייתכן והתוצאה הייתה שונה. הבלגים, בכל מקרה, יכולים לצאת מרוצים מתוצאת החוץ.

קלאב ברוז' - מאריבור 0:2

ליאור רפאלוב פתח בהרכב ושיחק 73 דקות עבור הבלגים, ששלטו במשחק ובזכות שתי הברקות של נאביל דיראר, שבישל בדקה השביעית לאודיג'דה-אופו וכבש בעצמו בדקה ה-24, עלו ליתרון במחצית הראשונה. בדקה ה-41 שלח רפאלוב בעיטה חזקה, אך הכדור חלף מעל לשער, והתוצאה נשמרה עד לסיום.

אתלטיקו מדריד - סלטיק 0:2

אחרי ששימש כקפטן במשחק הליגה האחרון בו ניצחה סלטיק 0:4 את מאת'רוול, יצא בירם כיאל עם חבריו למשחק מסקרן בוויסנטה קלדרון. אתלטיקו מדריד הביאה את מלך השערים בליגה האירופית בשנה שעברה, רדמאל פלקאו, וכבר בדקה השלישית המשיך החלוץ המוכשר מהמקום בו הפסיק והעלה את המארחת ליתרון מנגיחה בעקבות הרמת קרן של דייגו, שבדקה ה-68 כבש בעצמו. הסקוטים לא הצליחו לאיים על השער הספרדי, בעיקר משום שהיו מבולבלים כשהגיעו לרחבה, והמדרידאים שלטו לכל אורך המשחק.

ויסלה קרקוב - אודנסה 3:1

דודו ביטון ומאור מליקסון פתחו בהרכב הפולנים, אבל בדקה ה-35 אנדראס יוהאנסון העלה את האורחים ליתרון. בדקה ה-54 הגיע השוויון, כשמליקסון פרץ והשאיר לביטון ששלח לאנדרז' קירם, שמעשרה מטרים הכניע את השוער. מליקסון המשיך להיות מעורב במשחק, כמו גם ביטון שניסה את מזלו בבעיטה שהשיגה הצלה מהשוער, אך בדקה ה-80 היה זה פיטר אוטאקה שהעלה דווקא את האורחים ליתרון ובתוספת הזמן רסמוס פאלק ג'נסן חתם את תוצאת המשחק והשאיר את הקבוצה הפולנית עם טעם מר בפה והפסד שני ב-11 משחקי הבית האחרונים שלה.

פ.ס.וו איינדהובן - לגיה ורשה 0:1

יריבות הפועל תל אביב בבית ג' נפגשו באצטדיון פיליפס, שם איינדהובן שמרה על מאזן מושלם בבית מול יריבות פולניות (אחרי שישה ניצחונות קודמים). משה אוחיון לא שיחק וחבריו לא הצליחו לעקוץ את ההולנדים. לגיה ורשה, שנוצחה בסוף השבוע בליגה, לא הצליחה לשמור על מאזנה באירופה ולאחר שמונה משחקים באירופה היא יוצאת עם הפסד. איינדהובן כבשה 17 שערים בארבעת משחקיה האחרונים, ודריס מרטנס המשיך במומנטום שלו וכבש את שער הניצחון בדקה ה-21.

דינמו קייב - סטוק סיטי 1:1

במסגרת בית ה', בו תתארח מכבי תל אביב בטורקיה אצל בשיקטאש, נערך גם המפגש בין סגנית האלופה האוקראינית ליריבתה האנגלית. סטוק סיטי לא הפסידה עדיין העונה בליגה המשיכה את היכולת הטובה שלה, עם שער של קמרון ג'רום בדקה ה- 55, במשחק שהציג בעיקר החמצות של שבצ'נקו. בתוספת הזמן הצליח אוגניין ווקוייביץ' להשיג את שער השיוויון ולקלקל לאנגלים את החגיגה. בסופו של דבר אוהדי קייב יכולים וצריכים להיות מאוכזבים, לאחר שקבוצתם שלטה במשחק ללא עוררין, אך למרות 13 בעיטות למסגרת ו-66 אחוזים בהחזקת כדור לא הצליחו להשיג ניצחון ביתי.

סטיאווה בוקרשט - שאלקה 0:0

למרות המאזן הלא מרשים של סטיאווה מול גרמניות, הצליח רוני לוי לצאת עם תיקו מאופס מול ראול וחבריו. המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה, והתאפיין בעיקר בעבירות (11 לכל קבוצה) ולא יותר מדי בעיטות לשער. השוער רלף פרמן פתח בסופו של דבר במדי שאלקה, אבל לא היה צריך לעבוד יותר מדי קשה.

פאוק סלוניקי - טוטנהאם 0:0

אחרי ניצחון הבכורה בליגה והשער הראשון של עמנואל אדבאיור, טוטנהאם רצתה להיכנס לקצב גם באירופה, אבל לא הצליחה לנצח ביוון. הארי רדנאפ ממשיך להתקשות לייצב הרכב, ואיבד גם את מייקל דוסון שנפצע וייעדר חודשיים. "הסיטואציה הזו היא סיוט, אין לי מושג עם איזו קבוצה נגיע למשחק", הודה רדנאפ המיואש. פאוק, אותה מאמן לאסלו בולוני הרומני, הייתה קרובה יותר להשיג ניצחון: בדקה ה-33 החמיצו שחקני פאוק הזדמנות פז לעלות ליתרון, אחרי בעיטת עונשין בעקבות עבירה של שוער התרנגולים, קרלו קודיצ'יני, על סטפנוס את'נסיאדיס. דורבלינו אלבש בעט חזק מדי לשמאל והכדור יצא החוצה.

משחקים נוספים:

קופנהאגן - וורסקלה 0:1
לקופנהאגן: מורטן נורדסטרד (54 בפנדל)

ציריך - ספורטינג ליסבון 2:0
לליסבון: אמיליאנו אינסואה (4), ריקי ואן וולפסווינקל (21)

לאציו - ואסלוי 2:2
ללאציו: ג'יבריל סיסה (35 בפנדל), ג'וזפה סקולי (71). לוואסלוי: ווסלי לופס (59 ו-63 בפנדל)

סלובן ברטיסלבה - אתלטיק בילבאו 2:1
לברטיסלבה: קארים גידה (34). לבילבאו: מארקל סוסאטה (13), איקר מוניאין (40)

פריס סן ז'רמן - זלצבורג 1:3
לפ.ס.ז': ננה (35 בפנדל), מתיו בודמר (44), ז'רמי מנז (67). לזלצבורג: איברהים סקאגיה (87)

אלקמאר - מאלמו 1:4
לאלקמאר: ג'וזי אלטידור (21), רסמוס אלם (33 בפנדל), אדם מאהר (39), ברט הולמן (49). למאלמו: דניאל לארסון (72 בפנדל)

אוסטריה וינה - מטאליסט חרקוב 2:1
לווינה: תומאס יון (7) לחרקוב: פאפה גיי (56), קליישון שאבייר (79 בפנדל)

בירמינגהאם - בראגה 3:1
לבירמינגהאם: מרלון קינג (71) לבראגה: הלדר ברבוסה (7 ו-88), לימה (59)

שטורם גראץ - לוקומוטיב מוסקבה 2:1
לגראץ: אימרה שאביקס (14). ללוקומוטיב: ויקטור אובינה (28), דמיטרי סיצ'ב (29)

אנדרלכט - א.א.ק אתונה 1:4
לאנדרלכט: מתיאס סוארס (16, 41 ו-84), מילאן יובאנוביץ' (33). לא.א.ק: לאונרדו (36)

אודינזה - ראן 1:2
לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (39), פאבלו ארמרו (83). לראן: יוסוף חאג'י (18)

פולהאם - טוונטה 1:1
לפולהאם: אנדרו ג'ונסון (19). לטוונטה: מארק שוורצר (41, עצמי)

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully