וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "הניצחון מתוק. המאזן שלנו מדבר בשביל עצמו"

מאמן רוסיה מסופק מההעפלה לחצי הגמר אחרי 67:77 על סרביה: "המשחק היה חשוב אבל המשחק הבא יותר חשוב"

לאחר הניצחון על סרביה ברבע הגמר 67:77 וההעפלה למשחק חצי הגמר מול צרפת, נותרה נבחרת רוסיה של דייויד בלאט הקבוצה היחידה שעדיין לא הפסידה בטורניר, בשום שלב.

"לפני שנתיים שיחקנו באותו שלב מול אותה קבוצה של שחקנים גדולים ואותו מאמן גדול והפסדנו, כפי שאמרתי אז, לקבוצה טובה יותר", אמר מאמן רוסיה, דייויד בלאט, לאחר המשחק, "התקדמנו מאז. סיפקנו לשחקנים שלנו את הטכניקה והתרבות שצריך בשביל לבנות נבחרת מצליחה".

המאמן לא שכח להתייחס גם לכוכב הגדול של הערב: "קיבלנו בחזרה שניים מהשחקנים המרכזיים שלנו - קירילנקו וחריאפה, שלא שיחקו ב-2009 וראיתם הערב כמה הם חשובים. אבל הסיפור הוא השחקנים האחרים שהתבגרו וכעת הם שחקני כדורסל ברמה גבוהה יותר. זה ניצחון מתוק, במיוחד כשזה נגד קבוצה כל כך איכותית. אבל ההנאה קצרה, כיוון שאנו משחקים מחר מול צרפת בחצי הגמר. הייתה לנו ריצה טובה עד עכשיו והמאזן שלנו מדבר בשביל עצמו. המשחק היום היה חשוב אבל המשחק מחר יותר חשוב".

כאמור, רוסיה ניצחה אתמול (חמישי) את סרביה ברבע גמר היורובאסקט, בעיקר בזכות משחק אדיר של אנדריי קירילנקו שהפגיז עם דאבל-דאבל, וסיים עם 14 נקודות, 11 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 4 חטיפות ו-2 חסימות.

"זה היה משחק מאוד חשוב עבורנו, אבל לא שיחקנו ברמה שהיינו אמורים לשחק אם רצינו לנצח את המשחק", אמר הפוורוורד הסרבי דושקו סבאנוביץ', "הם שיחקו כדורסל מהיר ואגרסיבי. הרוסים קפצו ולקחו ריבאונדים מעל הראשים שלנו. איבדנו יותר מדי כדורים וזה למה הפסדנו במשחק הזה. היו לנו כמה פציעות אבל זה לא תירוץ. ננסה לשכוח את המשחק הזה ולהתרכז בזה שיש לנו מוקדם מחר, כיוון שאנו עדיין רוצים להגיע לאולימפיאדה".

יורובאסקט 2011 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully