וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקה של מכבי חיפה מול לרנקה ישודר בספורט2

ההחלטה נפלה פחות מחמש שעות לפני המפגש עם הקפריסאים בליגה האירופית. גם רדיו 102FM ישדר את משחקי הישראליות

אחרי למעלה מ-24 שעות בהן נראה היה כי משחקה של מכבי חיפה מול לרנקה במסגרת פתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית לא ישודר בטלוויזיה הישראלית, הוחלט הערב (חמישי) כי המפגש מול הקפריסאים יועבר בשידור ישיר בערוץ ספורט2 החל מהשעה 22:05. בכך ישודרו הערב שני משחקים של הישראליות באירופה בערוצים בתשלום (הפועל תל אביב - ראפיד בוקרשט ישודר בספורט1 בשעה 20:00), בעוד המפגש של מכבי תל אביב מול בשיקטאש יועבר בערוץ 1 החל מהשעה 22:00.

הסיבה לכך שההחלטה על הערוץ שישדר את המשחק התקבלה רק כחמש שעות לפני שריקת הפתיחה נעוצה בהחלטת מועצת הכבלים והלווין, לפיה משחקים בשלב הבתים באירופה של קבוצות ישראליות חייבים להיות משודרים בערוץ פתוח, אלא אם מתקיימים שני משחקים שנערכים באותו יום בארץ. חברת צ'רלטון היא זו שמחזיקה בזכויות לשידור המשחקים והעובדה שבמקביל למשחקה של הפועל תל אביב מתקיים שידור משחק בערוץ הפתוח (זה של מכבי תל אביב בערוץ 1), היא זו שגרמה לבעיה. לבסוף, אחרי דיון נוסף בעניין, התקבלה ההחלטה.

ניצן חן, יו"ר המועצה לשידורי כבלים בלווין, מסר בתגובה: "בהתאם למדיניות המועצה, על חברת צ'רלטון קיימת החובה לעשות את מירב המאמצים בכדי למצות את הליך מכירת זכויות השידור לערוצים הפתוחים, ומעיקרון זה אין בכוונת המועצה לסגת. לאחר שיו"ר המועצה השתכנע כי חברת צ'רלטון השקיעה את מירב המאמצים בכדי להביא את גופי השידור המשדרים בערוצים הפתוחים לרכוש את זכויות השידור, בבחירה שבין אי שידור המשחק לבין שידורו בערוץ בתשלום, נראה כי לאור הנסיבות יש מקום להיעתר לבקשתה של צ'רלטון לאפשר את שידור משחקה של מכבי חיפה נגד א.א.ק לרנקה במסגרת הליגה אירופאית בערוץ בתשלום".

בלי קשר, יש לציין שהמשחק ישודר ברדיו בתחנת 102FM, שיעביר בשידור חי גם את המשחקים של שתי הנציגות הישראליות הנוספות בליגה האירופית - מכבי תל אביב במשחקה מול בשיקטאש, והפועל תל אביב שתפגוש את ראפיד בוקרשט.

ורד וגדיר בהרכבו של אלישע לוי

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully