וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גולסה לצד יאיא, גם ורד וגדיר בהרכב

14.9.2011 / 17:30

עמאשה חלוץ יחיד, בוקולי לא יפתח מול לרנקה (ה’, 22:05, ספ' 2). אלישע: "לא מבין את הביקורות". קטן: ”אין קרבות אגו"

קובי אליהו

צילום: קובי אליהו, עריכת וידאו: טל רזניק

לאחר ההפסד המביך באשדוד וכשהלחץ מסביב רק הולך וגובר מאז ההדחה המאכזבת מליגת האלופות, מכבי חיפה תחל מחר (חמישי, 22:05, ספורט 2) את הופעותיה במסגרת בית י' של הליגה האירופית. אלופת ישראל תארח בקרית אליעזר את א.א.ק לרנקה הקפריסאית בידיעה כי ניצחון יהווה את התרופה הטובה ביותר כדי לצאת מהמיני-משבר הפוקד אותה.

קטן: "אנחנו לא מציגים כדורגל טוב"

כבר עתה ברור כי בויאן שראנוב יפתח בין הקורות, זאת לאור פציעתו של ניר דוידוביץ', שערך אימון עם יתר השוערים אך לא יהיה בסגל. מי שיישב על הספסל הוא אמיר אדרי, שבינתיים העברתו למכבי נתניה הוקפאה. על פי התרגול באימון המסכם, בו לא שותף ולדימיר דבאלישווילי שדידה על רגלו ולא ייכלל בסגל, גוסטבו בוקולי שוב לא יפתח בהרכב, והפעם אייל גולסה ימלא את תפקידו. עידן ורד, יניב קטן ומוחמד גדיר ישחקו בקישור הקדמי, מאחורי ויאם עמאשה שיתפקד כחלוץ יחיד.

אלישע לוי אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "שבוע לא נעים עבר עלינו. במועדון כמו שלנו, כשהתוצאות לא טובות, במיוחד בליגה, אז לא נעים. בשני משחקי הליגה האחרונים גם היכולת הייתה לא טובה וזה מאכזב. אחרי שחזרנו מגנק ולא עלינו לליגת האלופות הייתה אכזבה גדולה וזה טבעי וברור. בשנים שאני נמצא במכבי חיפה, למדתי שכשאין תוצאות אז יש אכזבה. אני צריך לעשות הכל כדי למצוא פתרונות ולמצוא את האיזון המתאים בין התוצאות לשיפור היכולת. כפי שעשינו בכל השנים האחרונות ואני מקווה שגם עכשיו נצא למסלול טוב יותר".

לוי התייחס לשינויים הרבים שעבר הסגל של הירוקים בקיץ: "בשנה שעברה עזבו אותנו 5-6 שחקני הרכב, זו מחזוריות ואי אפשר להימנע מזה. לפעמים מתחברים מהר ולפעמים זה לוקח יותר זמן. הקבוצה שלנו טובה. צריך לזכור שהיה לנו חוסר מזל גם עם שני בלמים זרים שנפצעו. בכל המשחקים באירופה שיחקנו טוב אולי למעט משחק פה ושם והיינו מרחק של דו קרב פנדלים מליגת האלופות. עם כל הקשיים הגענו לשלב הבתים של הליגה האירופית, שזה דבר יפה. ניצחון על לרנקה ייתן לנו הרבה ביטחון. לרנקה היא קבוצה חזקה, שהעיפה את רוזנבורג ויש לה הרבה שחקנים זרים".

על היחסים עם דוידוביץ' אמר לוי: "היחסים טובים מאוד כמו שצריך להיות בין מאמן לשחקן. ניר לא שיחק כי יש לנו שוער נוסף טוב מאוד. בקבוצה כמו שלנו שמתמודדת בכל המסגרות כל אחד צריך לדעת להיאבק על מקומו כולל ניר. כל שחקן צריך לדעת להיכנס ולצאת מההרכב. הקבוצה מעל הכל".

לוי דיבר גם על הביקורת שחיפה סופגת לאחרונה: "אחד הדברים שאני מתקשה להבין זה הביקורות. לקחתי שתי אליפויות, הגענו פעמים לבתים (צמפיונס וליגה אירופית) אנחנו קוראים ושומעים "אלישע בזמן פציעות". זה לא זמן מבחינתי לעשות סיכומים יש זמן לכל דבר. בסך הכל בזמן שלי כאן עם העזרה של המערכת אנחנו עושים דברים יפים. אגיב על בפעם אחרת".

קפטן הקבוצה יניב קטן הוסיף: "אני חושב שדברים שיוצאים החוצה יותר מוקצנים ממה שבאמת קורה. חדר ההלבשה שלנו מצטייר החוצה כלא בריא אבל במסגרת הקבוצה אנחנו יודעים לטפל בכל דבר. אנחנו עושים את המקסימום, האכזבה שלנו היא שאנחנו לא מציגים כדורגל טוב, אבל אנחנו יודעים את הבעיה וכך יותר קל להתמודד איתה. ניתן 200 אחוז ונגיע בשיא הריכוז והמוכנות כדי להיראות יותר טוב כבר מחר.

"כשאצלנו דברים יוצאים זה בגדול כי זה מכבי חיפה. אין אצלנו מלחמות אגו, זה לא קיים, תמיד היו כוכבים בחיפה תמיד היו מלחמות על ההרכב וכשאני הייתי מצעיר היה לי קשה להשתלב בהרכב נמי שבקבוצה צריך לדעת שיש לו תחרות, זה לא היה בשנים האחרונות אבל זה תמיד היה ככה. ברור שההדחה מליגת האלופות השפיעה לרעה, אבל אפשר גם אחרת. אנחנו עובדים קשה כדי לגבש את הקבוצה ולהשתפר מקצועית".

הרכב משוער: בויאן שראנוב, אייל משומר, אוראל דגני, סארי פלאח, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, אייל גולסה, עידן ורד, יניב קטן, מוחמד גדיר, ויאם עמאשה.

קאנן: "המשחק הראשון תמיד הכי חשוב"

א.א.ק לרנקה הגיעה לישראל ללא הקפטן וכוכב הקבוצה, הבלם הפצוע קווין הופלנד. גם הספרדי אוסקר סראן לא כשיר למשחק. מנגד, החלוץ הספרדי גורה פינטאדו אמור להיכלל בסגל. מאמן הקבוצה טון קאנן אמר לקראת המשחק: "אני שמח לחזור ולבקר במדינה יפה עם היסטוריה כזאת ואני שמח להיות כאן ולייצג את קבוצתי. כולם מחכים למשחק הזה. יהיה מעניין כי סגנון המשחק דומה ושתי הקבוצות משחקות כדורגל פתוח.

"המשחק הראשון בשלב הבתים הוא הכי חשוב. למכבי חיפה יש היסטוריה יפה באירופה והיא שיחקה הרבה משחקים. לנו היו פחות. אני עושה את שיעורי הבית שלי וקורא את אתרי האינטרנט והעיתונים בישראל שאומרים שחיפה לא בכושר כמו שהייתה פעם, אבל אנחנו לא ממעיטים בערכם".

ממלא מקום הקפטן גרגור ואן דיק אמר: "זה כבוד לקבוצה לייצג את קפריסין באירופה. נלחמנו על זה ומגיע לנו להיות כאן. יהיה משחק קשה, אנו לא יודעים הרבה על חיפה, אבל כל קבוצה בשלב הבתים היא חזקה".

הרכב משוער: מרקו פורטין, אנדר מורייו, לוק דימץ', טים דה קלר, ג'ייסון דמיטיריו, גרגור ואן דיק, יאניס סקופליטיס, נג'ונגו פריסו, קוליס פאבלו, גונסאלו גרסיה, מיליאן מרדקוביץ'.

ניר דוידוביץ' הפצוע לא יהיה בסגל למשחק

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully