וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "סמיכות פציעת דוידוביץ' לקרדיט לשראנוב נדירה"

14.9.2011 / 9:37

גורם בחיפה על השוער ישראלי, שרק השבוע קיים שיחת הבהרה עם המאמן ולא ישחק מול לרנקה. אמיר אדרי יוקפא בשלב הזה

במכבי חיפה קיימו היום (רביעי) התייעצות עם השוער ניר דוידוביץ', שהודיע שלא יוכל לשחק מול לרנקה ביום חמישי, במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית בגלל פציעה בברכו. השוער לא יהיה בסגל למשחק ולכן בויאן שראנוב יפתח בהרכב ומחליפו יהיה אמיר אדרי, שבינתיים לא עובר למכבי נתניה. יש לציין כי שראנוב היה מיועד לפתוח בכל מקרה בהרכב והוא אף תורגל אתמול ב-11. אדרי צייץ בטוויטר: "ההעברה שלי לנתניה כרגע הוקפאה. מקווה שזה יסתדר בהקדם האפשרי".

יחד עם זאת, במכבי חיפה היה מי שאמר הבוקר על כך: "דוידוביץ' אכן פצוע. צירוף המקרים בין הכללתו של שראנוב בהרכב לבין הפציעות של ניר דוידוביץ' הוא נדיר". אותו גורם התכוון כנראה לכך שדוידוביץ' נעדר גם ממשחק הליגה הראשון העונה מול מכבי נתניה, וזאת לאחר ששראנוב תורגל במהלך השבוע בהרכב.

כזכור, השבוע נערכה שיחת הבהרה בין אלישע לוי לשוער שלא אהב את אי הכללתו בהרכב מול אשדוד. גם לפני המשחק מול מאריבור בקריית אליעזר, בו פתח שראנוב, נערכה שיחה בעניין בין דוידוביץ' ללוי. יש לציין כי בחיפה ישנה שביעות רצון מהיכולת שמגלה עד כה דוידוביץ' בין הקורות.

במועדון טענו אתמול כי שיחת ההבהרה האחרונה שנערכה ביום ראשון עם אלישע לוי נועדה כדי ליישר את ההדורים בין המאמן לשחקן, ולא על מנת לבקר אותו. "אלישע לא חייב הסברים לאף אחד, פרט לעצמו וליענקל'ה שחר", הבהירו במועדון. הקשר גוסטבו בוקולי צפוי לפתוח על חשבונו של תמיר כהן, כשהתלבטות נוספת של המאמן היא בין מוחמד גדיר לעידן ורד, שאחד מהם יפתח באגף ימין.

נציגי דבאלישווילי והמשטרה בדרך להסדר טיעון

פרקליטיו של חלוץ מכבי חיפה ולדימיר דבאלישווילי מנסים להגיע להסדר טיעון עם פרקליטות המשטרה בנוגע לפרשת הנהיגה בשכרות, במסגרתה עוכב על ידי המשטרה בחודש מרץ בצאתו מפאב בצומת יגור, שם בילה עם פיטר מסיללה עד שעות מאוחרות. בית המשפט לתעבורה בחיפה, שדן כבר בעניין יותר מפעם אחת, היה אמור לפרסם לפני מספר ימים את ההחלטה בנושא, אך הדיון נדחה ל-29 בדצמבר ועד אז ינסו להגיע הצדדים להסדר אותו אמור בית המשפט לאשר. את החלוץ מייצג עו"ד תמיר עמר.

היום יוודע האם דבאלישווילי, שלא התאמן אתמול, יהיה כשיר למשחק. כזכור, דבאלישווילי סובל מפצע מוגלתי בברך ולכן לא התאמן ביומיים האחרונים. במועדון מעריכים שהחלוץ יוכל להיות בסגל, אך לא יקבעו זאת לפני האימון המסכם.

שחר, כזכור, אמר לשחקנים באסיפה שקיים לפני האימון אתמול: "לא באתי לריב עם אף אחד, הגעתי כדי לדעת מה קורה בקבוצה. אנחנו לא בתקופה טובה וחשוב מאוד שננצח את לרנקה. הכי חשוב זה שנהיה ביחד כי כשאנחנו ביחד אנחנו מצליחים. אני סומך עליכם שתנצחו ביום חמישי". שחקן בקבוצה אמר אמש על הגעת הנשיא לאימון: "אנחנו מכבדים את דבריו. שחר לא מגיע סתם לאימונים, אלא בעיקר לפני משחקים חשובים וכשהוא מזהה חוסר יציבות. הוא העביר מסר ברור לכולנו ואסור לנו לאכזב".

ביממה האחרונה נשמעו טענות של חלק מהשחקנים בנוגע למצוקת חניה במתחם האימונים בכפר גלים. הסיבה לכך: הסגל הרחב של אלישע לוי לא מאפשר לכל השחקנים לחנות בחניה הצמודה לחדר ההלבשה וחלקם נאלצו לחסום את חבריהם באימון אתמול. "צריכים לשחרר עוד שניים-שלושה שחקנים כדי שכולם יוכלו לחנות", אמר בטון ציני אחד מהם.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully