וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרבור בוקר: "בני השרון מהווה אתגר עבורי"

14.9.2011 / 17:18

הזר החדש של הקבוצה נחת בישראל ומוכן לעבוד: "יש עליי הרבה לחץ, אבל אני רגיל לזה ומצפה כבר להתחיל להתאמן"

אימג'בנק GettyImages

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

לאחר שפתחה שלשום את אימוניה באופן רשמי ואמש כבר ערכה משחק אימון ראשון, בני השרון/הרצליה קיבלה היום (רביעי) את שחקנה המוביל לעונה הקרובה, טרבור בוקר. שחקנה של וושינגטון מה-NBA מגיע לקבוצה לזמן השביתה בלבד, והוא מצטרף לזרים שכבר חתומים בקבוצה ומתאמנים: דלרוי ג'יימס, לייסדריוס דאן וטוויטי קארטר.

"הבן של מנג'ר הקבוצה שלי (דן גרונפלד, א.ש) שיחק כאן בעונה שעברה אז אני מכיר כמה אנשים פה. שמעתי על הקבוצה, אני חושב שהם סיימו במקום השלישי בעונה שעברה, אז אני מצפה להתחיל כבר להתאמן", ניסה בוקר להפגין בקיאות עם נחיתתו בישראל ללא הצלחה רבה, "אני מוכן לעבודה, יש הרבה לחץ עליי, אבל אני מוכן לזה".

על הגעתו לקבוצה בסדר גודל של בני השרון אמר בוקר: "זאת לא קבוצה גדולה, אבל אני יודע שיש בה כמה שחקנים טובים, אני יודע שהרבה שחקנים בדרך כלל מגיעים למכבי תל אביב, אבל מבחינתי זה אתגר ואני מוכן לזה. אתם תראו ממני הרבה מאמץ, אנרגיה, זה המשחק שלי וזה מה שאני מכוון עבורו פה. אין לי מושג מתי השביתה הולכת להסתיים".

בבני השרון עדיין מחכים להתפתחויות בנוגע לפציעה של בן רייס, שסובב את ברכו במשחק האימון אמש מול עירוני אשקלון. רייס עבר היום צילום בברכו שלא גילה דבר, ומחרתיים יעבור MRI שלאחריו ידעו בקבוצה האם ייעדר בתקופה הקרובה ולכמה זמן.

בני השרון ניצחה במשחק אימון את אשקלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully