וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: בני השרון גברה על אשקלון, בן רייס נפצע

13.9.2011 / 20:28

הצגה גדולה של לייסדריוס דאן (34 נקודות) סידרה לרועי חגאי ניצחון במשחק האימון הראשון. הפורוורד נפצע, 23 לקיליגסוורת

בני השרון/הרצליה פתחה היום (שלישי) את סדרת משחקי האימון שלה עם ניצחון מרשים 72:77 על עירוני אשקלון. הקבוצה של רועי חגאי חסרה את טרבור בוקר שינחת רק מחר בארץ, וקיבלה מכה נוספת במהלך הרבע השני כשהשחקן הישראלי המוביל של המועדון, בן רייס, סובב את הברך ולא חזר לשחק. רייס צפוי לעבור בדיקות לבירור מצב הפציעה כשההערכה הראשונית שלא מדובר בפציעה קשה. מנגד באשקלון נעדר טוני סקין, שעדיין לא נחת בארץ בגלל בעיות בסידור אשרת כניסה, אך השחקן צפוי להגיע בימים הקרובים לישראל.

המשחק נפתח בצורה טובה עבור בני השרון כשלייסדריוס דאן, מי שמסתמן כסקורר של הקבוצה, מוליך אותה ליתרון 15:19 בסיום הרבע הראשון. היתרון של בני השרון על הפרקט המשיך גם במהלך הרבע השני והקבוצה ירדה במחצית ליתרון 31:35, כשבמהלך הרבע נפצע בן רייס. אשקלון רשמה רבע שלישי מצוין וירדה ליתרון בסיום הרבע 49:54, אך ברבע האחרון דאן השתלט על המשחק, והוביל את קבוצתו לניצחון 72:77.

דאן היה הקלע המוביל של בני השרון עם 34 נקודות, כשדלרוי ג'יימס וטוויטי קרטר מוסיפים 12 ו-11 בהתאמה. בעירוני אשקלון בלטו מרקו קילינגסוורת' ודווין מיטשל כשכל אחד מהם קולע 23 נקודות. רביב לימונד הוסיף 13 משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully