וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו: "רוצים להחליף את ברצלונה ולהיות הטובים ביותר"

חלוץ מנצ'סטר סיטי מכוון הכי גבוה שיש. הוסיף: "מסי הוא הטוב בעולם, אני רוצה להיות כזה, טבס נראה שמח באימונים"

סרחיו אגוארו מבסוט מההצלחה ושואף גבוה. החלוץ, שכבש שישה שערים בארבעת המשחקים של קבוצתו מנצ'סטר סיטי העונה, דיבר רק לפני ימים ספורים על רצונו לעשות במדי התכולים את מה שעשה חמו, דייגו מראדונה במדים תכולים אחרים, אלו של נאפולי בשנות ה-80.

כעת, קון, שמתכונן למשחק ליגת האלופות עם מנצ'סטר סיטי מול אותה נאפולי, התפנה לדבר על שחקן גדול אחר אליו הוא רוצה להידמות, חברו לנבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי: "אין ספק שמסי הוא השחקן הטוב ביותר בעולם. הוא זכה ב'כדור הזהב' בשנתיים האחרונות ואני חולם להגיע לאותה רמה. אני עובד כל יום כדי להשיג את המטרה הזו ולהגיע למצב בו אוכל להגיד שאני הכי טוב בעולם".

אגוארו גם עסק בהשוואה בין קבוצתו של מסי, ברצלונה, למנצ'סטר סיטי: "אנחנו רוצים להיות הקבוצה שמשחקת את הכדורגל הכי יפה בעולם. ברצלונה לא יכולה להמשיך לעד לשחק כמו שהיא משחקת עכשיו ולקבוצות אחרות ואנחנו ביניהן, יש פוטנציאל להחליף אותם בתור הטובים ביותר", אמר הארגנטינאי, שכבר טעם את טעמו של ניצחון על הבלאוגראנה, "באתלטיקו כבר ניצחתי אותם שלוש פעמים ברציפות במשחקי בית".

כשנשאל לגבי חברו לקבוצה, קרלוס טבס הארגנטינאי, אמר אגוארו: "אני כל הזמן איתו, באימונים ובכלל. הוא עוזר לי להתאקלם באנגליה. באימונים הוא נראה שמח ולא רואים אם יש לו איזושהי בעיה חברתית, אבל אני מעדיף לא לדבר על החיים הפרטיים שלו- הוא בטח לא היה מדבר על שלי".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully