וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: מנצ'סטר סיטי חוזרת אחרי 43 שנה

התכולים יארחו את נאפולי (21:45, ספורט1 ו-HD), היריבה העירונית תתארח בליסבון מול בנפיקה (21:45, ספורט5)

ביום המשחקים השני של ליגת האלופות אין משחק אחד גדול כמו זה של ברצלונה ומילאן, אבל לא מעט שמות גדולים יעלו על הדשא גם מחר (רביעי). סגנית אלופת אירופה מנצ'סטר יונייטד תתארח באסטדיו דה לוז אצל בנפיקה, וריאל מדריד תצא למשחק מעניין מול דינמו זאגרב.

טרבזונספור, סגנית אלופת טורקיה שכבר הודחה העונה מליגת האלופות, חזרה לשלב הבתים מהדלת האחורית והיא תתמודד מול אינטר האיטלקית, ואי אפשר לשכוח את הקבוצה השנייה מארץ המגף שתשחק - נאפולי, שתתארח בלנקשייר אצל קבוצתו של רוברטו מאנצ'יני, מנצ'סטר סיטי. משחק מעניין נוסף יפגיש את באיירן מינכן הלוהטת עם הצוללת הצהובה, ויאריאל. כל המשחקים יתחילו ב-21:45.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
שתי הקבוצות ממנצ'סטר מסתערות על ליגת האלופות.קון אגוארו/GettyImages

בית א'

מנצ'סטר סיטי - נאפולי (ספורט1, ספורט 1 HD)

אחת מהסיבות שבגללן ביקש קון אגוארו לעזוב את אתלטיקו מדריד הייתה רצונו לשחק בליגת האלופות, והמשחק הזה, עם כל הפיקנטריה סביבו וסביב דייגו, הוא מבחן חשוב, והמאמן האיטלקי של סיטי, רוברטו מנצ'יני יודע זאת: "לשחק בליגת האלופות אחרי כל כך הרבה שנים זה מאוד חשוב, זה יום מיוחד מאוד. אבל חשוב לזכור שבבית הזה יש ארבע קבוצות שיכולות לסיים במקום הראשון או במקום האחרון". הקבוצה מגיעה עם סגל מלא למשחק, שכשסמיר נאסרי, שעלה מהספסל ביום שבת מול וויגאן, אמור לפתוח בהרכב.

בשורות האורחת, שסיימה בעונה שעברה במקום השלישי בסריה A, באים אופטימיים אחרי ניצחון החוץ 1:3 על צ'זנה ביום שבת, והם בעיקר שמחים להשתתף במפעל, כמו שהקשר הסלובקי מארק האמשיק סיפר: "זו תהיה מסיבה גדולה, כי זו תהיה הפעם הראשונה עבור רבים מאיתנו בליגת האלופות. ניצחון יהיה נהדר, אבל אנחנו יודעים שהולך להיות קשה מאוד". גם בנאפולי יש הרכב די מלא, כשהמאמן וולטר מצארי יחסר רק את מרקו דונאדל ומיגל בריטוס.

ויאריאל - באיירן מינכן (ספורט 2)

באיירן מינכן מגיעה לאל מדריגאל אחרי ה-0:7 המהמם שהנחילה לפרייבורג, כשמריו גומז, שכבש שבעה שערים בשני המשחקים האחרונים, ניצב במרכז העניינים. "גומז הוא פשוט סנסציוני, כבר יותר משנה שהוא עובד מאוד קשה, וכל מה שקורה לו מגיע לו", אמר עליו הקפטן של באיירן, פיליפ לאהם.

גומז עצמו מעדיף להתרכז באספקט הקבוצתי של הענקית הבאווארית: "יש לנו 11 שחקנים שמבינים אחד את השני באופן מושלם". מי שכמובן יחסר במערך של באיירן הוא אריאן רובן. הקשר ההולנדי פצוע בגב, וצפוי לחזור רק עוד כחודש. מי שיחליף אותו באגף, יהיה טוני קרוס. שוערה של ויאריאל דייגו לופז יחזור לעמוד בשער, אחרי האדום שספג במהלך ה-2:2 מול סביליה בסוף השבוע, ונילמאר יעלה במקום חאבייר קמוניאס הפצוע.

בית ב'

אינטר - טרבזונספור (ספורט 5+ גולד)

טרבזונספור כבר הספיקה להיות מודחת העונה מליגת האלופות, בסיבוב המוקדמות השלישי על ידי בנפיקה, אבל היא הרוויחה מפרשת השחיתות שפשתה בכדורגל הטורקי, אחרי שהתאחדות הכדורגל במדינה לקחה לפנרבחצ'ה את המקום במפעל.

סגנית האלופה הטורקית תחסר את המאמן סנול גונש שיתחיל לרצות עונש הרחקה בן שני משחקים, כמו גם את בוראק יילמאז ואדריאן מיירזייבסקי המושעים. אינטר, מהצד השני, מגיעה אחרי ההפסד לפאלרמו במשחקה הראשון בסירייה A. היא תחסר את דייגו פורלאן שלא יכול לשחק בשלב הבתים, וחוץ ממנו גם מייקון, איבן קורדובה ואמיליאנו ויויאנו סובלים מפציעות וככל הנראה לא ישחקו, וכמוהם גם טיאגו מוטה הפצוע בירך.

ליל - צסק"א מוסקבה

הדאבליסטית הצרפתית חוזרת לליגת האלופות, והכוכב הבלגי של הקבוצה אדן הזארד נשמע נרגש: "מדובר במפעל שרבים מהשחקנים בקבוצה לא שיחקו בו, ואנחנו ניתן את הכל. זו התחרות האולטימטיבית עבור כל שחקן".

יהיה מעניין לראות את שיתוף הפעולה של הזארד עם ההחתמה האנגלית ג'ו קול, וינסנט אניימה יפתח על הספסל, כשבין הקורות צפוי לעמוד מיקאל לאנדרו. צסק"א הפסידה בדרבי מוסקבאי לדינמו 4:0, והיא מגיעה לצרפת בלי מספר שחקנים חשובים, ביניהם השוער ויקטור אקינפייב, קפטן הקבוצה, והקשר היפני קייסוקה הונדה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בית ג'

בנפיקה - מנצ'סטר יונייטד (ספורט 5)

להגיד שמנצ'סטר יונייטד היא כרגע הקבוצה הכי טובה באירופה, לא תהיה קביעה מופרכת. השדים האדומים הבקיעו בארבעת המחזורים הראשונים של העונה 18 שערים, אבל אלכס פרגוסון לא מתלהב במיוחד: "שיחקנו רק ארבעה משחקים. אמנם האיכות שלנו מצוינת, אבל מדובר בסגל צעיר. ברור שמתי שהוא היכולת שלהם תרד מעט, ואז אני מקווה שהשחקנים הוותיקים יותר יתרמו מהניסיון כדי להרים אותם למעלה". הבעיה העיקרית של יונייטד היא בהגנה, שם יחסרו נמניה וידיץ' וריו פרדיננד הפצועים, ובמקומם צפויים לעלות פיל ג'ונס וג'וני אוואנס.

הקבוצה לא הפסידה משחק חוץ בצ'מפיונס ליג ב-18 החודשים האחרונים, ובעונה שעברה סיימה את כל משחקי החוץ בלי לספוג שער. בבנפיקה יודעים שהאלופה האנגלית היא קבוצה טובה יותר וככל הנראה תהיה החזקה ביותר בבית: "הם היו חזקים מאוד בשנתיים האחרונות. זה יהיה קרב בין שלושת הקבוצות האחרות שיימשך עד הסוף". מי שצפוי לשחק יהיה פאבלו איימאר הוותיק, שהתחיל את משחק הליגה האחרון על הספסל.

פ.צ. באזל - אוצלול גלאץ

השוויצרים הביסו את סרבט 0:4 בליגה המקומית ביום שבת, והשינוי היחיד בהרכב שלהם צפוי להיות שיבוצו של גרניט שאקה, הקשר האלבני-שווייצרי בן ה-18, במקומו של הפליימייקר וכוכב הקבוצה, שרדאן שאקירי שיתחיל לרצות עונש השעיה בן שני משחקים.

בשורות אלופת רומניה, שתשחק את משחקה הראשון אי פעם במפעל, ולמאמן דורינל מונטיאנו יש סגל מלא לבחור ממנו. אוצלול הפסידה 4:0 בסוף השבוע, ומונטיאנו דיבר על כך במסיבת העיתונאים לפני המשחק: "זה שהם ניצחו ואנחנו הפסדנו אומר שאנחנו לא צריכים לשחק? נכון, יש לנו את הסיכוי הקטן ביותר לעלות, אבל אנחנו ננסה לעשות את כל מה שאנחנו יכולים".

בית ד'

דינמו זאגרב - ריאל מדריד (ספורט 5+)

כמו תמיד, הסיפור הגדול בריאל מדריד הוא ז'וזה מוריניו, ששוב שלח את עוזרו אייטור קראנקה לדבר לפני המשחק: "היו לנו כמה פציעות, אבל המצב הרבה יותר טוב. סמי חדיירה חזר לסגל, והוא יכול לשחק. אנחנו לא יודעים הרבה על דינמו, חוץ מזה שהם משחקים בבית מול האוהדים שלהם, ככה שנצטרך להיות בשיא. אם לדרג אותם, נראה לי שהם הקבוצה הפחות טובה בבית שלנו". כרגע נראה שריאל תעלה עם הרכב חזק, שיכלול בין השאר את כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה, אנחל די מריה ומסוט אוזיל.

בזאגרב חסרים שלושה שחקנים עקב פציעה: אריאן אדמי עם בעיות בברך, מהמד אליספאהיץ' בחוץ עם שבר בזרוע והקפטן איגור ביסקאן מתאושש מניתוח בקרסול. גם יוסיפ סימוניץ' וסימה ורסאיקו המושעים ייעדרו מהמשחק, ולמרות זאת מאמן הקבוצה קרונוסלב יורצ'יץ נשמע אופטימי: "אני אחזור בפני השחקנים שלי על מה שהמאמן אוסי ארדילס אמר לנו לפני ה-0:0 באולד טראפורד לפני 12 שנה - אנחנו צריכים לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים על המגרש, ולא עם מי נחליף חולצות בסיום המשחק".

איאקס - ליון

מאמן איאקס פרנק דה בור נשמע בעיקר סקרן לגבי המשחק מול היריבה הצרפתית: "הליגה הצרפתית לא מוערכת כל כך בהולנד, אבל אני חושב שהיא טובה מאוד. ליון היא אחת הקבוצות החזקות שם, אז יהיה מעניין לראות כמה גדול ההבדל בין שתי הקבוצות". האלופה ההולנדית תחסר את איונג אנו הקמרוני, שסובל מפציעה בשרירי הברך, ואת המגן האורוגוואי ברונו סילבה, הפצוע בכתפו. החלוץ האיסלנדי הנהדר קולביין סיגתורסון, שהבקיע העונה ארבעה שערים בארבעה משחקים, צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במפעל.

מאמן ליון רמי גארד סובל מרשימת פציעות ארוכה מאוד לקראת המשחק, שכוללת את כריס, יאניס טאפר, ליסנדרו לופס, אדרסון ויוהאן גורקוף. מי שצפויים לעלות בהתקפה הם ג'ימי בריאן ובפטימבי גומיס הנהדרים, וכמובן גם הברזילאי המצוין מישל בסטוס שישחק במרכז המגרש.

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully