וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "מי זה גצה?"

כוכב ריאל הצליח לעצבן את הגרמנים, כשסיפר שלא שמע על הכוכב העולה של דורטמונד: "באיזו עמדה הוא משחק? הוא טוב?"

חובבי הכדורגל הגרמני לא יאהבו לשמוע שהכוכב הגדול של בורוסיה דורטמונד מריו גצה לא ממש מוכר על ידי אחד הכדורגלנים הגדולים בעולם אם לא הגדול שבהם, כריסטיאנו רונאלדו. חלוצה של ריאל מדריד סיפר היום (רביעי) בראיון ל'בילד' כי הוא לא שמע על גצה, שפרץ במהלך העונה שעברה וסייע לדורטמונד לזכות באליפות.

"מי זה גצה? באיזו עמדה הוא משחק?", התפלא רונאלדו כשנשאל על הכוכב בן ה-19. "הוא טוב? בקושי יש לי אפשרות לראות משחקים מהבונדסליגה". החלוץ נשאל גם לגבי הביקורות הקיימות סביבו, וסיפר: "אני לא מתעניין במה שאנשים אומרים עליי. אני תמיד במומנטום טוב, אני עובד קשה. זו הסיבה מדוע אף אחד לא תוקף את היכולות הספורטיביות שלי".

ריאל מדריד תפתח את העונה האירופית שלה הערב (ספורט 5+) נגד דינמו זאגרב. לפני המשחק החשוב שלח כרגיל ז'וזה מוריניו את עוזרו אייטור קראנקה לדבר לפני המשחק, וזה אמר: "היו לנו כמה פציעות, אבל המצב הרבה יותר טוב. סמי חדיירה חזר לסגל, והוא יכול לשחק. אנחנו לא יודעים הרבה על דינמו, חוץ מזה שהם משחקים בבית מול האוהדים שלהם, ככה שנצטרך להיות בשיא. אם לדרג אותם, נראה לי שהם הקבוצה הפחות טובה בבית שלנו". כרגע נראה שריאל תעלה עם הרכב חזק, שיכלול בין השאר את רונאלדו, קארים בנזמה, אנחל די מריה ומסוט אוזיל.

לכבוד הקורא כריסטיאנו רונאלדו, היכרות קצרה עם גצה

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully