וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: ערעורו של משיח התקבל, קפץ שוב למקום השלישי

השופטים קיבלו את טענותיו של הגולש, שנפגע מההתנגשות עם האיטלקי, צוברי ירד למקום הרביעי. משיח ימשיך עם גלשן רזרבי

בשורה מצוינת לגולש הישראלי נמרוד משיח: הערעור שהגיש הבוקר (רביעי) בפני שופטי אליפות אירופה בגלשני רוח על התקרית שאירעה אתמול במהלך השיוט השישי התקבל, מה שמחזיר אותו למקום השלישי הכללי בתחרות.

כזכור, בזינוק לשיוט השלישי שנערך אתמול התנגש במשיח בחוזקה הגולש האיטלקי, כשהוא גורם לו נזק קשה לגלשן. משיח לקח מהאיטלקי את הגלשן שלו ויצא לתחרות וביקש פיצוי שמשמעותו מחיקת התוצאה של השיוט השלישי וקבלת החלטה להעניק לו ניקוד לשיוט זה בהמשך לשיקלול התוצאות שעשה עד עכשיו באמצעות חישוב הממוצע התאורטי, אבל הערעור הזה נדחה.

אחרי הגשת ערעור נוסף, התקבלו טענותיו של משיח בעקבות דיון קצר שהתקיים בין השופטים, שהודיעו למשיח כי אין צורך במתן עדויות, וכי הם משנים את חומרת הפסילה לסוג פסילה הניתנת לזריקה של השיוט הספציפי הזה. בעקבות השינוי, משיח מדורג כאמור שלישי באליפות עם 13 נקודות שליליות, נקודה אחת פחות משחר צוברי, שירד בעקבות קבלת הערעור למקום הרביעי.

משיח ביקש מהשופטים גם אישור להחליף את הגלשן הפגוע שלו, שהושבת לחלוטין בגלשן שהביא עימו, ולאחר שקיבל את האישור, הוא יפתח מחר את סבב הגמר עם הגלשן הרזרבי. היום ינוחו הגולשים ומחר הם ישובו להתחרות באליפות.

אתמול נפגע גלשנו של נמרוד משיח

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully