וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בשייט: צוברי שלישי, משיח הידרדר ל-22

13.9.2011 / 16:45

דרמה בתחרות אחרי שמשיח הגיש ערעור בעקבות התנגשות עם יריב איטלקי, שהביא לפסילתו. לי קורזיץ ממשיכה להוביל

לא מעט דרמות היו ביום התחרות השני באליפות אירופה בגלשני רוח בבורגאס שבבולגריה. נתחיל עם שחר צוברי, שנראה רע ביום הראשון, כשאחרי שלושה שיוטים ראשונים הוא מצא את עצמו מחוץ ל-30 הראשונים, כשלאחר כמה ערעורים הוא טיפס למקום השמיני. היום (שלישי) המדליסט האולימפי כבר הוכיח שבגלשני רוח יש הרבה מאוד עליות וירידות. יום מוצלח מאוד של צוברי העלה אותו בסופו של דבר אל המקום השלישי הכללי בתום שישה שיוטים. לא פחות חשוב מזה, צוברי שנהנה מרוח חלשה בחלק הראשון של היום, הצליח לעקוף את נמרוד משיח בקרב על הכרטיס ללונדון 2012.

ואם במשיח עסקינן, הרי שהתנגשות שלו עם יריב איטלקי הביאה לפסילתו בשיוט השישי של היום, ולהידרדרותו הכללית למקום ה-22. משיח אמנם ערער על כך, אבל נדחה ושיוטו נפסל.

את היום פתח צוברי נהדר וניצח את השיוט הראשון שהיה הרביעי בתחרות. אחרי ששיפר מיקומים ועלה לחמישייה הראשונה, צוברי המשיך במומנטום וסיים את השיוט החמישי במקום השני, מה שהעלה אותו למקום הרביעי הכללי. אחרי השיוט הזה גם התבצעה "זריקה" של השיוט הגרוע ביותר, כך שצוברי נצמד לנמרוד משיח ששמר על המקום השלישי עד אז. משיח סיים את השיוט הרביעי במקום החמישי, ואת השיוט החמישי במקום השלישי המכובד.

בשיוט השישי הרוח התחזקה מאוד, אבל גם זה לא מנע מצוברי להשלים מקבץ נהדר, כשאת השיוט הזה הוא סיים במקום השלישי. משיח מנגד חווה כאמור חוויה לא נעימה, כשבזינוק לשיוט השלישי התנגש בו בחוזקה הגולש האיטלקי, כשהוא גורם לו נזק קשה לגלשן. משיח לקח מהאיטלקי את הגלשן שלו ויצא לתחרות. משיח ביקש פיצוי שמשמעותו מחיקת התוצאה של השיוט השלישי וקבלת החלטה להעניק לו ניקוד לשיוט זה בהמשך לשיקלול התוצאות שעשה עד עכשיו באמצעות חישוב הממוצע התאורטי, אבל הערעור הזה נדחה.

משיח סיים את השיוט במקום ה-19 ונאלץ כמובן לזרוק אותו, כך שבסופו של דבר צוברי טיפס למקום השלישי עם 12 נקודות שליליות, בעוד שמשיח הידרדר למקום ה-22. פיוטר מישקה הפולני וביירון קוקולאניס היווני מובילים את התחרות בצוותא עם 7 נקודות שליליות. לגבי שאר הישראלים, רון אסולין מדורג במקום ה-28 הכללי ולירן מחלב במקום ה-52. מחר (רביעי) יהנו הגולשים מיום חופש ויחזרו להתחרות ביום חמישי.

לי קורזיץ שמרה על מקומה הראשון בתחרות לנשים בתום שישה שיוטים. אחרי שניצחה את שלושת השיוטים הראשונים באליפות, קורזיץ סיימה את השיוט הרביעי במקום ה-13 בלבד. בשיוט החמישי היא חזרה לצמרת וסיימה שלישית, ובעקבות זריקת השיוט הגרוע היא חזרה למקום הראשון עם 6 נקודות שליליות, כשהיא מקדימה בנקודה אחת את סופיה קלפצקה הפולניה. בשיוט השישי קלפצקה ניצחה, אבל קורזיץ סיימה שניה כך שבסיכום שישה שיוטים לשתי הגולשות יש ניקוד זהה. קורזיץ נחשבת למובילה מאחר והיא סיימה יותר פעמים במקום הראשון. בכל מקרה, שתי הגולשות (8 נקודות שליליות) מקדימות בהפרש גדול את הפולניה מאיה דג'ירנובסקה, שמדורגת שלישית עם 23 נקודות שליליות.

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully