וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון משווה את ווין רוני לפלה

רגע לפני בנפיקה (21:45, ספורט5), מאמן יונייטד רואה דמיון בין כוכבו והאגדה הברזילאית: "שניהם חזקים, מהירים ונחושים"

לאחר המותחן הענק בין ברצלונה ומילאן אמש (רביעי), יקבלו חובבי הכדורגל העולמי את המנה השניה של ליגת האלופות לשבוע זה עם מספר משחקים מעניינים נוספים. במוקד ייכנסו הערב לעניינים שתי הקבוצות של מנצ'סטר, כאשר סיטי תארח את נאפולי (21:45, ספורט1) בעוד יונייטד יוצאת למשחק חוץ מול בנפיקה (21:45, ספורט5).

ערב המשחק, פתח מאמן הקבוצה הפורטוגלית חורחה חזוס דלת לאלכס פרגוסון לשבח ללא היכר את ווין רוני. זה התחיל כאשר חזוס אמר על החלוץ הלוהט: "הוא השחקן הבריטי הכי טוב שיש, אבל הוא לא נראה בריטי. הוא כמו ארגנטינאי או ברזילאי". לפרגוסון כמובן היה מה לענות על כך: "אני חושב שהוא דווקא שחקן בריטי טיפוסי. היו שחקנים בריטיים עם תכונות דומות לאורך השנים - פול גאסקוין, ג'ורג' בסט, בובי צ'רלטון, דניס לואו".

"רוני רוצה לשחק כל הזמן ויש לו כושר גופני מדהים. כל אלה מצטרפים לכישרון הגדול שיש לו", הוסיף פרגוסון. "במונחים של ברזילאי, הוא פלה. גם הוא היה חלוץ מאוד אגרסיבי, ויש להם כישורים דומים, כמו כוח, מהירות ונחישות".

על הסיכויים של קבוצתו ללכת עד הסוף העונה הוסיף המנג'ר הסקוטי: "זוהי תמיד המטרה שלנו. אנחנו מתקרבים משנה לשנה לגביע והיציבות שלנו מאוד טובה לאורך השנים. זאת אמת מידה לא רעה - תראו את ההתקדמות שלנו באירופה בשנים האחרונות. אני לא חושב שהפסדנו משחק חוץ בליגת האלופות כבר שלוש שנים". ואכן, אלופת אנגליה לא הפסידה כבר שנה וחצי מחוץ לביתה במפעל, ובעונה שעברה סיימה את כל משחקי החוץ שלה ללא שער חובה. האם בנפיקה תשבור את הסטטיסטיקה?

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully