וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "אני לא מתכוון להתחבא בסל כביסה"

מנג'ר ארסנל מושעה מהמפגש מול דורטמונד (21:45, 5+) וייאלץ להסתמך על עוזרו: "לשם שינוי יהיה לי מישהו אחר להאשים"

רוצים לראות את ליגת האלופות בטלוויזיה חדשה? לחצו כאן


מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, אמנם הורחק מהמשחק נגד דורטמונד הערב (שלישי, 21:45, 5+), אך הוא לא מתכוון לנהוג כפי שנהג ז'וזה מוריניו כשאימן את צ'לסי בשנת 2005. למי שלא זוכר, מוריניו התחבא אז בסל כביסה ברבע הגמר נגד באיירן מינכן.

"אני גבוה מדי בשביל זה וסלי הכביסה בגרמניה קטנים מדי", אמר המנג'ר הצרפתי ל"סאן", "אבל לא, לא אעשה זאת ולא עשיתי זאת. אני עדיין לא מרגיש שעשיתי משהו לא נכון כשקיבלתי את ההשעייה, אבל כעת אשלח את הויברציות שלי ובתקווה אופ"א לא תגלה אותן".

המנג'ר אמנם הושעה לשני משחקים בשל הפרה של השעיה קודמת שניתנה לו, אך לדבריו: "לפחות אוכל לישון במלון הקבוצה, שם אתן לקבוצה את השיחה שלי. יש לנו הכנות בבוקר ואחר הצהריים יש פגישות קבוצתיות. זה לא ישתנה. אבל כשאגיע לאצטדיון, לא אוכל להיכנס לחדר ההלבשה".

ונגר ייאלץ להסתמך על עוזרו פאט רייס: "אני חייב להשאיר הכל בידי פאט, כיוון שתקשורת אינה מותרת. נעבור על כל המצבים לפני המשחק. פאט יקבל את ההחלטות הנכונות. לשם שינוי, יהיה לי מישהו אחר להאשים".

"היינו תחת לחץ עצום לנצח את המשחק נגד סוונסי ולאחר מכן נרגענו", אמר בהתייחסו לניצחון הדחוק בליגה בשבת, "עכשיו אנו יכולים להיות ממוקדים בליגת האלופות ובתקווה לפתוח בצורה טובה". בנוגע לליגת האלופות, יודע המנג'ר כי המשחק מולך דורטמונד לא יהיה פשוט: "אנחנו מאוד שמחים להיות שם אבל אנו יודעים שיש מולנו קבוצה טובה. ההתחלה מאוד חשובה. ראמזי היה משפיע עד כה, למרות שזו הזדמנות בשבילנו להראות שיש לנו סגל רחב".

"יש לנו שלושה קשרים בחוץ, עם דיאבי ו-ווילשר, אבל עדיין יש לנו קישור חזק. זו הזדמנות טובה בשבילנו לקבל ויברציות חיוביות. אנחנו צריכים את זה", אמר בהתייחס לפסימיות השוררת במועדון, ולא שכח את הטיפ שלו לגבי המפגש מול הגרמנים: "מריו גצה הוא השחקן בעל מאזן הבישולים הטוב בגרמניה והשחקן המסוכן ביותר. הוא מגיע מהימין ומתחבר היטב עם החלוצים. הוא השחקן שאנו חייבים להשתיק. הדרך הטובה ביותר היא לתקוף".

יוסי בניון צייץ: "בסגל למשחק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully