וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 27 דקות לבניון בניצחון ארסנל 0:1 על סוונסי

הקשר הישראלי נכנס כמחליף בניצחון הבכורה של התותחנים. 0:3 לסיטי על וויגאן. חמישייה ליונייטד על בולטון. הפסד לליברפול

רגע לפני חזרתה של ליגת האלופות, הקבוצות הבכירות באנגליה ערכו היום (שבת) ניסוי כלים נוסף בליגה במסגרת המחזור הרביעי של הפרמיירליג. ואכן, כולן, לפחות עד כה, נראות פחות או יותר מוכנות. העיניים הישראליות כמובן הופנו לאצטדיון האמירויות, שם ערך יוסי בניון הופעת בכורה בארסנל כשנכנס מהספסל בדקה ה-63 וסייע לקבוצתו לנצח את סוונסי 0:1.

מנצ'סטר סיטי המשיכה את פתיחת העונה המופלאה שלה, כששמרה על מאזן מושלם עם 0:3 על וויגאן הודות לשלושער מצוין של סרחיו אגוארו צ'לסי ניצחה 1:2 את סנדרלנד, בעוד ליברפול אכזבה ונכנעה 1:0 ליריבת מכבי תל אביב בליגה האירופית, סטוק סיטי. המפגש שנעל את משחקי השבת היה בין בולטון למנצ'סטר יונייטד,בו רמסו השדים האדומים את הקבוצה המארחת ונשארה במקום הראשון בתום המחזור.

ארסנל - סוונסי 0:1

אחרי מסע הרכש המתוקשר, הציג הערב ארסן ונגר את קבוצתו החדשה. יוסי בניון ואנדרה סנטוס נותרו על הספסל, בעוד מיקל ארטטה ופר מרטסאקר ערכו הופעות בכורה ועלו בהרכב. 55 שניות מהפתיחה הגיע ארון ראמזי להזדמנות מצוינת אחרי כדור עומק של ארטטה, אך מול השער בעט כדור חזק ולא מדויק. ארסנל המשיכה לשלוט במשחק, ובדקה ה-40 גם באה על שכרה הודות לאחד השערים המוזרים של העונה: שוערה ההולנדי של סוונסי מיכל וורם זרק את הכדור על רגלו של שחקן ההגנה אנחל ראנגל, אנדרי ארשבין התערב, חטף, ומזווית לא פשוטה בעט אל הרשת.

התותחנים היו טובים יותר אך לא מספיק מדויקים, והסטטיסטיקה (16 בעיטות לשער, 2 בלבד למסגרת) בוודאי תלמד על כך. בדקה ה-63 הגיע הרגע הגדול של יוסי בניון, שנכנס לראשונה אל כר הדשא באצטדיון האמירויות וזכה לתשואות כאשר החליף את אנדרי ארשבין. קפטן נבחרת ישראל לא היה מעורב במיוחד בחלק ההתקפי של קבוצתו, שניצלה את הדקות האחרונות ללכת אחורה ולהבטיח שלוש נקודות ראשונות העונה שאולי, רק אולי יכניסו קצת שקט במחנה האדום.

סנדרלנד - צ'לסי 2:1

צ'לסי הגיעה לאצטדיון האור עם זכרונות לא טובים מהחתולים השחורים של סטיב ברוס, שבעונה שעברה הדהימו את הבלוז עם 0:3 מהדהד. אנדרה וילאש בואש חסר הערב את דידייה דרוגבה הפצוע אך קיבל בחזרה את פטר צ'ך שחזר מפציעה ודניאל סטארדיג' שריצה עונש הרחקה, ובסיוע הופעת בכורה טובה של ראול מיירלש לא התקשו הבלוז לרשום שלוש נקודות. השער הראשון הגיע בדקה ה-18: לאחר שכדור חופשי של חואן מאטה ננעץ בקורה נמשכה ההתקפה, סטארידג' הגביה לרחבה וג'ון טרי, עם טכניקה של חלוץ, עצר, ניסה לבעוט, ולאחר שנבלם פעם אחת על ידי ההגנה בעט פעם נוספת מזווית קשה ופנימה.

האורחים המשיכו לשלוט, ובדקה ה-60 סגר סטארידג' את הסיפור, כשקיבל כדור עומק נהדר של מיירלש ומול שוער סנדרלנד שלח עקב חלש שהתגלגל לאיטו אל הרשת וקבע 0:2. בתוך תוספת הזמן הצליח דונג וון-ז'י לצמק עבור סנדרלנד ל-2:1, אך לא יותר. בשבוע הבא הבלוז יוצאים לאולד טראפורד למפגש עם מנצ'סטר יונייטד.

מנצ'סטר סיטי - וויגאן 0:3

בשבועות האחרונים בכלל לא היה ספק בנוגע לזהות הקבוצה המרשימה ביותר בפרמיירליג, ומנצ'סטר סיטי שמרה על התואר הזה גם הערב. רוברטו מאנצ'יני הוריד לספסל את מלך שערי הליגה אדין דז'קו לטובת חזרתו המתוקשרת של קרלוס טבז, אלא שהכוכב הערב היה חלוץ ארגנטינאי אחר - סרחיו אגוארו כמובן. ההצגה של "קון" החלה בדקה ה-13, לאחר שקיבל מסירה מדויד סילבה, ביצע הטעיה קטנה ושחרר בעיטה שטוחה שהכניעה את אלי אל הבסי ונכנסה. חמש דקות לאחר מכן הוכשל סילבה המצוין ברחבה ואפשר לטבס יופי של הזדמנות לחגוג את חזרתו להרכב, אלא שהפנדל של קרליטו נהדף.

גם זה לא קלקל את ההצגה של אגוארו. בדקה ה-63 השלים קון צמד בנגיעה, אחרי כדור עומק של מלך הבישולים של הליגה סמיר נאסרי שהחליף את טבס, ובדקה ה-69 זה כבר הפך לשלושער מופלא, הפעם מבישולו של דויד סילבה. שלוש דקות לאחר מכן קמו כל יושבי הסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום כדי להריע לגיבור הערב, שהוחלף על ידי מריו באלוטלי. הסיטיזנס שומרים על מאזנם המושלם, עולים למאזן שערים גדול של 3:15, ומטפסים, לפחות באופן זמני, לפסגת הטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

סטוק סיטי - ליברפול 0:1

כל אותם אוהדי מכבי תל אביב שחשבו כי קבוצתם תפגוש קבוצה אלמונית ולא ממש מאיימת בליגה האירופית, מוטב שיחשבו שוב. סטוק החביבה המשיכה הערב את פתיחת העונה המוצלחת שלה, ובכל משחקיה הרשמיים עד כה עדיין לא הפסידה וספגה רק שער אחד. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-21, כאשר ג'יימי קראגר הכשיל ברחבה את ג'ון וולטרס, והחלוץ האנגלי התכבד גם בפנדל שקבע 0:1 לפוטרס. המייטי רדז היו טובים יותר וחיפשו את השוויון, אך דירק קאוט והמחליפים אנדי קארול וקרייג בלאמי (בהופעת בכורה מחודשת) לא מצאו את הרשת. פיטר קראוץ' שיחק 90 דקות מול קבוצתו לשעבר.

בולטון - מנצ'סטר יונייטד 5:0

מנצ'סטר יונייטד לא נתנה ליריבתה העירונית לברוח לה, ושמרה על מאזן מושלם, כשהמשיכה את היכולת ההתקפית המדהימה שלה מהתקופה האחרונה, וחגגה ניצחון חוץ 200 בהיסטוריה שלה בפרמיירליג.

כבר בדקה החמישית היה זה הרננדס שהעלה את השדים האדומים ליתרון, אחרי מסירה של נאני. בדקה התשיעית נכנס מייקל קאריק במקומו של קלברלי הצעיר שתוקל בידי קווין דייויס, שהמשיך להפעיל לחץ פיזי מדי על האדומים. בדקה ה-20 הגיע תורו של וויין רוני, שהגיע ראשון למסירה של פיל ג'ונס, להכפיל את התוצאה, 0:2 ליונייטד.

בולטון, שניצחה רק משחק אחד ב-17 המפגשים האחרונים בין הקבוצות, ראתה את רוני כובש שער נוסף בדקה ה-25, אחרי מבצע מדהים של פיל ג'ונס שבעט למסגרת. הכדור הוסט והגיע לרגלי רוני, שהעלה את האדומים ליתרון 0:3, שהייתה גם תוצאת המחצית. במחצית השניה היה זה שוב צ'יצ'ריטו, שהשתלט על בעיטה של קאריק והעלה את יונייטד ליתרון 0:4 ובדקה ה-68 השלים רוני שלושער ענק שלו מעוד מסירה של נאני.

משחקים נוספים:

אברטון - אסטון וילה 2:2
לאברטון: לאון אוסמן (18), לייטון ביינס (פנדל, 69), לאסטון וילה: סטיליאן פטרוב (63), גבריאל אגבונלהור (83)

וולבס - טוטנהאם 2:0
לטוטנהאם: עמנואל אדבאיור (66), ג'רמיין דפו (80)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully