וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר לשחקניו: "פגעתם בי ואכזבתם את אלונה והקהל"

13.9.2011 / 21:30

פחות מעשרה אוהדים הגיעו לאימון והביעו את מחאתם. באסיפה שכינס המאמן, הוא הודיע: "רק מי שיוכיח את עצמו, יהיה בהרכב"

אחרי ההפסד 2:0 להפועל עכו שהשאיר את הפועל באר שבע על מאזן של אפס נקודות בסיום המחזור השלישי, הבעלים אלונה ברקת התאכזבה מאוד ממה שראתה ביציע הכבוד בעכו. במועדון נשמעו אתמול (שני) קולות לפיהם לבעלים נמאס ממדיניות הרכש, שלא מספקת את הסחורה בשלוש השנים האחרונות מאז שהקבוצה חזרה לליגת העל ובעיקר דיבורים על לחץ.

פחות מעשרה אוהדים הגיעו היום לאימון הקבוצה והביעו את מחאתם. באסיפה שכינס קלינגר הוא אמר לשחקנים: "פגעתם בי ואכזבתם את אלונה ואת הקהל. יש תקופות לא טובות ונצטרך לדעת לצאת מזה דרך ניצחון מול רמת השרון. רק מי שיוכיח את עצמו יהיה בהרכב".

"עברו כאן כל כך הרבה שחקנים, אבל אף אחד לא נשאר כאן לטווח ארוך", אמר אתמול גורם במועדון. "מה זה שווה שבכל עונה מתחלפים כאן השחקנים וכלום לא קורה? העיפו מכאן את ערן לוי, דוד רביבו, אסולין וראזאק ולא הביאו תחליף ראוי". שחקן בקבוצה ביטא את הדברים בצורה חדה יותר כשאמר: "עם כל הכבוד, אם נוצר מצב שאין תחליף לאמג'ד סולימאן, שאין לאף אחד טענות אליו, זאת בעיה. קלינגר ואלונה בנו כאן קבוצה אפורה. אולי מצפים ליותר מדי מהקבוצה הזאת".

בעקבות ההפסד, שוקלים במועדון לשחרר מספר שחקנים בינואר. כפי שנכתב אתמול, חלק מהביקורות הופנו כלפי המגן לואיס טורס. במועדון נשמעה ביקורת קשה כלפי הנעת הכדור בחלק הקדמי. "לא הגענו לאף מצב, אפילו חצי מצב. אתם שואלים מה לא עובד? שום דבר לא עובד".

"בתחילת העונה פיזרו לנו כאן הבטחות על קבוצה צעירה, אבל בפועל הביאו שלושה זרים בגילאי 31-32 (קינגסטון, צבאי וטורס). הגיל הממוצע של שבחון ויחיאל הוא מעל 30. איזה קבוצה צעירה בנו פה בדיוק?", התייחסו חלק מהשחקנים להבטחות של ברקת וניר קלינגר לשדרג שחקנים צעירים. "ארבעת שחקני הנוער שעלו לבוגרים בכלל לא היו בסגל. טענו שהם שיחקו בשבת עם הנוער. אם הם שיחקו, זה בגלל שלא רצו אותם בסגל. כמו שזה נראה כרגע, זאת קבוצה של קינגסטון ועוד עשרה".

לגבי עידו אקסברד, החלוץ אמר אתמול כזכור לחבריו כי לא היה אמור לספוג כרטיס אדום. בבאר שבע אמר הבוקר: "הוא לא הפעיל שיקול דעת, אבל זה לא משנה עכשיו. צריך להוציא את הקבוצה מהבוץ, אחרת יהיה מאוחר מדי".

(עדכון ראשון: 9:39)

בבאר שבע מודים: "זו תוצאת הרכש שעשינו בקיץ"
צפו בהפועל עכו גוברת 0:2 על באר שבע המידרדרת
הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully