וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו ניצחה 0:2 את הפועל באר שבע

סוארס (10) נתן לעכו יתרון בשער עצמי, מרינקוביץ' הכפיל (55) והמארחים חגגו ניצחון קל על קבוצתו המאכזבת של קלינגר

משחק היסטורי וחגיגי נערך הערב (שני) בעכו. האצטדיון העירוני החדש, הטוטו עכו, שנחנך בשבוע שעבר במשחק ראווה בין הפועל עכו למכבי חיפה, אירח את משחקו הרשמי הראשון במסגרת ליגת העל, כשהקבוצה המקומית פגשה את הפועל באר שבע הלחוצה, שהגיעה למחזור השלישי עם שני הפסדים וללא נקודות במאזנה מפתיחת העונה. במשחק עצמו, לא נתנו שחקני הקבוצה המקומית לשחקני הפועל באר שבע לקלקל להם את ההרגשה, ניצחו 0:2 משערים של וויליאם סוארס (10, עצמי) ונבוישה מרינקוביץ' (55) ושלחו את ניר קלינגר לערוך בדק בית רציני, כשבאר שבע עדיין ללא נקודות.

נבוישה מרינקוביץ' שחקן הפועל עכו (משמאל) חוגג שער עם אלירן דנין. אדריאן הרבשטיין
שני בישולים. בערך. דנין חוגג עם מרינקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

לדף המשחק

מול קהל של כאלף איש שבאו לחגוג את הפתיחה הרשמי של מעונה החדש של הפועל עכו, הראו שחקני המארחת יכולת, רצון וסדר במשחק. כבר בדקה העשירית זה השתלם להם - מסירת רוחב של אלירן דנין בתוך הרחבה פגעה ברגלו של קפטן האדומים, וויליאם סוארס, ונכנסה פנימה. 0:1 לעכו.

פלצ'וק וסלליך המשיכו להטריד את הגנת באר שבע, שניסתה למצוא את עידו אקסברד בכדורים ארוכים וחסרי טעם, שרק העלו את סף העצבים של השחקן. בדקה ה-44, רגע לפני הירידה למחצית, בעט אקסברד בדימקאו פידליס ללא כדור וראה את הכרטיס האדום. מאותו רגע איבדו שחקניו של ניר קלינגר את המשחק.

במחצית השנייה בחר קלינגר להעלות את אבי יחיאל במקום לואיס טורס, וגם הוא ראה כרטיס צהוב בטרם הספיק להזיע. בדקה ה-55 היה זה שוב דנין שפרץ פנימה, מסר החוצה למרינקוביץ' שבעט מרחבת ה-16 שטוח ומדויק ונעץ את המסמר האחרון בארון של הפועל באר שבע וניר קלינגר. עכו, למרות הפרידה בקיץ משחקני הרכב רבים, משיגה ניצחון שני ונמצאת בחלק העליון של הטבלה עם שש נקודות. האדומים מבירת הנגב היו מסתפקים בחצי הכמות.

מהלך המשחק

דקה 8: פלצ'וק ניסה להכניס כדור לזומא מצד שמאל, אבל סגירה טובה בהגנה והכדור בידי גורש.

דקה 10: גול! אלירן דנין שלח כדור רוחב מצד שמאל, שפגע בוויליאם סוארס שניסה להרחיק אבל הכדור ניתז פנימה בשער עצמי. 0:1 לעכו.

דקה 35: פלצ'וק בעט מקצה הרחבה השמאלי, צבאי הדף.

דקה 37: אקסברד קיבל כדור מול גורש אבל התבלבל ברחבה ואיבד את הכדור לקפילוטו.

דקה 43: פלצ'וק קיבל כדור מעולה מול צבאי , אבל בעט למרכז השער ולידי צבאי.

דקה 44: אדום! עידו אקסברד בעט בפידליס ללא כדור, שמואלביץ' לא מתמהמה ושולף את הכרטיס האדום.

דקה 55: גול! אלירן דנין מסר מתוך הרחבה למרינקוביץ', שמקו הרחבה בעט שטוח לפינה הימנית. 0:2 לעכו.

דקה 75: שבחון קיבל כדור ברחבה אבל בעט ישר לידיו של גורש.

דקה 89: דוידוב קיבל כדור מצוין, אבל הסרבי בעט פעמיים לידיו של צבאי.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, דימקאו פידליס, ניסו קפילוטו, אלירן דנין, משה מישאלוב (עבד מורג'אן, 70), אלכס דוידוב, נבוישה מרינקוביץ' (גיא דיין, 70), ניקולאס פלצ'וק, סינטאיהו סלליך, לואיס זומא (רפי עמוס, 62).

הרכב הפועל באר שבע: מרצ'ין צבאי, לואיס טורס (אבי יחיאל, 46), עודד גביש, וויליאם סוארס, שמעון הרוש, לאריה קינגסטון, אמג'ד סלימאן, יוסי שבחון, מוטי מלכה (אופיר דוידזאדה, 62), סיראז' נאסר (דובב גבאי, 81), עידו אקסברד.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully