וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "זו תוצאת הרכש שעשינו בקיץ"

שחקני הקבוצה לא חסכו בביקורת כלפי מדיניות הצעירים שלא יושמה. קלינגר לאחר ההפסד לעכו: "הכל הלך לנו הפוך"

הפועל עכו אירחה הערב (שני) לראשונה באצטדיונה הביתי החדש וניצלה את היום החגיגי כדי לחגוג גם על כר הדשא. שחקניו של אלי כהן ניצחו די בקלות 0:2 את הפועל באר שבע המאכזבת והעלו את מאזנם לשש נקודות בחלוף שלושה מחזורים. לעומתם, האורחים מבירת הנגב בצרות צרורות ועדיין ללא נקודות. האם לניר קלינגר יש את הכלים לצאת מהמשבר?

ניר קלינגר מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
לא לזה הוא פילל. ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

אכזבה גדולה נרשמה בסיום בחדר ההלבשה של הפועל באר שבע. שחקני הקבוצה מיהרו לעלות לאוטובוס, והנסיעה דרומה הייתה שקטה מהרגיל. שחקנים בקבוצה אמרו לאחר המשחק: "זו תוצאת הרכש שעשינו בקיץ".

עיקר הביקורת הופנתה כלפי העובדה שהמדיניות של המועדון - שיתוף שחקנים צעירים - לא יושמה. שחקן בקבוצה אמר: "בתחילת העונה אלונה החליטה לא להביא רכש, והודיעה שהקבוצה הזאת תושתת על שחקני בית. בפועל נוצר מצב שהקבוצה לא מחוברת ובלי שחקני נוער. אפילו שחקן נוער אחד לא ישב על הספסל, אז בשביל מה עשו את כל מה שעשו בקיץ האחרון?". השמות העיקריים שהועלו כשחקנים הצעירים שברקת וקלינגר הבטיחו לשדרג היו יוני אוזן ויוסף אבו לאבן בהתקפה ואת ירדן אבוחצירא וצח ברבי בקישור.

על היכולת של הקבוצה במשחק עצמו נאמר: "זה נראה רע מאוד, הזרים לא הוסיפו לנו הרבה, גם שחקנים כמו יוסי שבחון לא יכולים לעזור להרכב כזה בליגת העל. החילופים היו תמוהים, לא ברור למה הביאו את טורס לקבוצה, ואם כבר מביאים שחקן זר, למה הוא מוחלף במחצית?".

מאמן הקבוצה, ניר קלינגר, לא מצא הסברים ליכולת המחפירה של שחקניו: "זה לא נראה טוב. לא לזה פיללנו, אבל צריך ללמוד מהדברים האלה ולחפש את הבעיות. כל המשחק הזה הלך לנו הפוך. אין לי הרבה מה לתרץ, פשוט לא היינו טובים וזה הכל. לא חלמתי על פתיחה כזאת, פתיחה רעה מאוד. חששתי שיהיו לנו קצת צרות בגלל שהקבוצה חדשה. היינו בכושר טוב לפני פתיחת הליגה, והכל התהפך לנו בגלל כל הדברים מסביב והיום אנחנו פחות טובים".

בקבוצה אף הביעו בסיום אכזבה מהחלוץ עידו אקסברד שראה את הכרטיס האדום והשאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים. במועדון אמרו: "זה היה מעשה לא אחראי. במצב הנוכחי היה צריך להפעיל יותר שיקול דעת", אקסברד, מצידו, אמר לחבריו בקבוצה: "לא הייתה הרחקה, ניסיתי לעבור אותו תוך כדי ריצה, והשופט ראה משהו אחר".

אלי כהן: "מרוצה מהתוצאה, לא מהיכולת"

"זה ניצחון חשוב מאוד", אמר בסיום אלי כהן, מאמנה המאושר של עכו. "היה חשוב לנצח את המשחק הזה, בטח אחרי ההפסד לפני שבועיים לבית"ר. אנחנו מרוצים מהניצחון, אבל אני לא מרוצה מהיכולת. בחלקים גדולים של המשחק אנחנו רודפים אחרי היריב ולא מניעים את הכדור. אם היינו משחקים קצת יותר חכם ועם קצת יותר סבלנות התוצאה הייתה יכולה להיות הרבה יותר גבוהה. אני חוזר ואומר: הקבוצה הזאת עדיין קבוצה חדשה שצריכה להתחבר, ואני מקווה שעם הנקודות גם הביטחון יעלה. אני לא מסתכל על המיקום בטבלה, זה רק המחזור השלישי. חשוב שנצבור נקודות ונשחק כדורגל חיובי וטוב, בדומה לעונה שעברה".

המגן אלירן דנין, שהוביל לשער העצמי של וויליאם סוארס ובישל את השני לנבוישה מרינקוביץ', מרוצה מקבוצתו החדשה: "הגעתי למקום חדש, עם המון שחקנים חדשים. אנחנו רוצים להיבנות לאט-לאט. עם הזמן נצבור ביטחון, ואני מקווה שגם נקודות, ונתקדם".

צפו בניצחונה של הפועל עכו

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully