וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "מי שמאמין יותר בניצחונו מנצח"

אלוף ארה"ב הסביר כיצד נישל את נדאל מהתואר ואותת: "רוצה עוד הרבה גרנד סלאמים". נדאל: "מרגיש שאני בדרך הנכונה"

AP

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

הגרנד סלאם האחרון של 2011 ננעל הלילה (בין שני לשלישי) עם תצוגת מופת נוספת של נובאק דג'וקוביץ', שחתם את השנה הנפלאה שלו עם זכייה באליפות ארצות הברית אחרי ניצחון ענק 2:6, 4:6, 7:6, 1:6 על רפאל נדאל, בסיומו של אחד ממשחקי הגמר הגדולים בהיסטוריה של הפלשינג מדו.

דג'וקוביץ', שנכנע לנדאל במעמד הגמר באצטדיון ארתור אש אשתקד, חגג תואר ראשון בניו יורק ועשירי העונה, כשבשישה ממשחקי הגמר שלו ב-2011 הוא גובר על השור ממאיורקה. "זה הישג לא מציאותי, וזו הרגשה שלא תיאמן", אמר דג'וקוביץ' המותש בסיום. "הייתה לי שנה מדהימה והיא עדיין נמשכת".

על היכולת הפנומנלית שהציג בגמר על מנת לנשל את נדאל מתוארו אמר הסרבי: "במשחקים גדולים המנצח נקבע בהפרשים קטנים, בכמה נקודות. אני מניח שהמנצח הוא מי שמאמין בניצחונו יותר מהיריב. אני מקווה שיהיו לנו עוד קרבות קשים בשנים הקרובות".

כשנשאל לגבי שאיפותיו להמשך אחרי שנה בה העמיד מאזן של 2:64, אמר המדורג 1 בעולם: "אני עדיין רוצה לזכות בעוד הרבה טורנירים ובעוד הרבה גרנד סלאמים. זה יהיה מדהים להשלים זכייה בארבעתם אם אזכה ברולאן גארוס, זו בהחלט השאיפה שלי עכשיו אבל זה ייקח זמן".

בצד השני נותר נדאל רק עם המחמאות על עוד פייט ענק שנתן לסרבי הלוהט, שהספיק לו לחלץ מערכה בודדת. "כמובן שאני מאוכזב, אבל הבחור הזה עושה דברים מדהימים", הודה המדורג 2 בעולם. "זה היה קרב קשה מבחינה פיזית, מנטלית והכל, זה מהסוג המשחקים שדוחקים את הגוף שלך לקצה גבול היכולת. נלחמתי עד הנקודה האחרונה, נתתי את כולי בכל רגע ואני מרוצה מהרבה דברים בניגוד למפגשים הקודמים שלי מולו".

"היו לי את ההזדמנויות שלי במשחק, ואני חוזר הביתה בידיעה שאני בדרך הנכונה", המשיך נדאל. " כמובן שזה כואב להפסיד לאותו יריב בגמר שישי ברציפות, אבל אני אמשיך לעבוד קשה בכל יום כדי שהרצף הזה ייקטע, וזו המטרה שלי עכשיו".

לסיכום העונה שלו אמר הספרדי: "בשנה שעברה זכיתי בשלושה גרנד סלאמים והשנה רק באחד, אבל הגעתי לשלושה גמרים, ובשבילי זה עדיין הישג חלומי".

* הפיינאליסטית בטורניר הנשים, סרינה וויליאמס, נקנסה בסכום של 2,000 דולר בעקבות הערות ש"זרקה" לשופט המשחק במהלך משחק הגמר נגד סמנתה סטוסור.

דג'וקוביץ' גבר על נדאל בעוד קרב אפי בגמר הפלשינג מדו

צפו בתמונות מהגמר הבלתי נשכח באצטדיון ארתור אש

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully