וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוביצקי: "אני אשם בהדחה, לא הייתי בכושר טוב"

כוכב נבחרת גרמניה לא בורח מאחריות בעקבות ההדחה מהיורובאסקט. הוסיף: "לא יודע כמה פעמים עוד אחזור לנבחרת"

היורובאסקט ממשיך להתחמם ורבעי הגמר ממש בפתח ואמש (ראשון) נפלה הפתעה גדולה עם הדחתה של נבחרת גרמניה מהאליפות, אחרי הפסד 84:75 למארחת ליטא. הנבחרת של אלוף ה-NBA דירק נוביצקי אומנם לא נחשבת לאחת מהאריות היבשת, אך היא בהחלט האמינה ביכולתה להתקדם בטורניר ולהגיע עד הגמר, מה שהיה מקנה לה כרטיס לאולימפיאדה.

בסיום ההפסד, הכוכב של דאלאס לקח אחריות על הצורה בה שיחקה הנבחרת: "זו אשמתי. לא הייתי בכושר טוב באליפות הזו ולכן שיחקנו בצורה כזו. כבר הובלנו פעמיים ולא הצלחנו לשמור על היתרון". לגבי עתידו בנבחרת הגרמנית הוסיף נוביצקי: "כרגע אני לא חושב על פרישה מהנבחרת, אבל אצטרך לבחון את הנושא בכל שנה מחדש ואני עוד לא יודע איך הגוף שלי יהיה לקראת היורובאסקט הבא בעוד שנתיים".

במשחק נוסף שנערך אמש, הביסה ספרד 69:96 את צרפת במה שעשוי להיות גם גמר הטורניר. בזמן שבצרפת טוני פארקר וג'ואקים נואה קיבלו מנוחה לקראת רבע הגמר, ספרד עלתה בטירוף ורצה לשלוח הצהרת כוונות לשאר הנבחרות. סרחיו סקריולו, מאמן ה"רוחה", אמר לאחר המשחק: "לא יכולנו להגיע לרבע הגמר במצב טוב יותר מזה שאנו נמצאים בו כעת. כל ההכנה שלנו נועדה לשם כך ואני שמח שכל השחקנים שלנו מצויים בכושר שיא. בתור מאמן, אני מכבד ומבין את וינסנט קולה שבחר לתת מנוחה לכוכבים שלו בטורניר כל כך עמוס".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully