וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הופחת עונשו של מוסא קונאטה

12.9.2011 / 20:00

החלוץ ייעדר מול בשיקטאש ודינמו קייב, יחזור למשחק בסטוק. הוסדרה באופן רשמי יציאת החיילים המשרתים בצה"ל לטורקיה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב קיבלה הבוקר (שני) את האישור הרשמי משלטונות צה"ל, על פיו הוסדרה יציאת החיילים המשרתים בשירות סדיר (עומר ורד, משה לוגסי, יוסי גינצבורג, רועי קהת ודור מיכה) לטורקיה עם הקבוצה שתמריא ביום רביעי הקרוב לאיסטנבול. כפי שפורסם אמש לראשונה בוואלה! ספורט, האישור ניתן לחיילים כבר אתמול בשעות הערב, כאשר הבוקר התקבלה החתימה הרשמית לכל חייל ביחידתו. המשחק בטורקיה ישודר בערוץ הראשון, ויתחיל בשעה 19:50, כשלפניו תשודר תכנית פרי גיים, עם דיווחים מאיסטנבול.

ראשי המועדון פרסמו הבוקר הודעה, בה נאמר: "מועדון מכבי תל אביב מודה לגורמי הצבא על הטיפול היעיל והמסור בבקשה, ומדגיש כי בכל הליך הבקשה זכה המועדון לשיתוף פעולה מלא והדוק ובשום שלב לא נתקל המועדון בסירוב כלשהו".

ועדת הערעורים של אופ"א המתיקה הערב את עונשו של החלוץ מוסא קונאטה,שנכח בדיון בשווייץ, והורידה אותו משלושה משחקי הרחקה בפועל, לשני משחקי הרחקה ואחד על תנאי. הדבר אומר שקונאטה יחמיץ את המשחק הקרוב מול בשיקטאש באיסטנבול ושבועיים לאחר מכן, בבלומפילד מול דינמו קייב, ויוכל לשחק במחזור השלישי, אז תתארח מכבי באנגליה מול סטוק סיטי.

הקבוצה קיימה הערב אימון נוסף לקראת הנסיעה לטורקיה. החלוץ אלירן עטר שסובל מפציעה בירך ערך אימון ריצה בלבד, ובצוות הרפואי עושים מאמצים להכשירו לקראת המשחק. הקשר רפי דהן ערך גם הוא אימון ריצה בלבד, כאשר גיא חיימוב, שסובל מפציעה בקרסולו, התאמן ונראה שחל שיפור במצבו. כ-150 אוהדים הגיעו למתחם האימונים ועודדו את השחקנים לקראת ההמראה לטורקיה ביום רביעי.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 12:11, עדכון שני: 18:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully