וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: החיילים קיבלו את האישור לצאת לטורקיה

11.9.2011 / 18:53

שחקני הקבוצה המשרתים בצה"ל יהיו בסגל למשחק מול בשיקטאש בליגה האירופית. המגן אורי כהן יושאל למ.ס. אשדוד

שבוע בשיקטאש נפתח היום (ראשון) בצורה חיובית עבור מכבי תל אביב, כאשר המועדון קיבל את האישור מצה"ל והחיילים המשחקים בקבוצה יוכלו לצאת לטורקיה. כזכור, במכבי תל אביב היו מודאגים תחילה שמא לא יינתן האישור מהשלטונות, אך בסופו של דבר הכל הסתדר ומחר תתקבל גם החתימה הסופית.

חמשת השחקנים שקיבלו את האישור עם עומר ורד, משה לוגסי, רועי קהת, דור מיכה והשוער השלישי יוסי גינזבורג, שעשוי להיכלל בסגל למשחק בעקבות פציעתו של גיא חיימוב הנמצא בספק. השוער סובב את קרסולו והחמיץ אמש את המשחק בראשון לציון (0:2).

גם מצבו של החלוץ אלירן עטר לא ברור, אחרי שספג מכה חזקה מאוד באזור הירך על סף סיום המחצית הראשונה. הוא עבר כבר אתמול צילום שהראה כי לא נגרם נזק רציני, אם כי בשלב זה המקום נפוח והחלוץ סובל מכאבים. בצוות הרפואי יעשו כמובן מאמצים גדולים להכשיר את השניים לקראת ההתמודדות בפתיחת הליגה האירופית.

הקבוצה התאמנה הערב לראשונה עם הכדורים הרשמיים של הליגה האירופית. עטר וחיימוב נעדרו מהאימון וקיבלו טיפולים מהצוות הרפואי. יותר מ-9,000 מיני מנויים כבר נמכרו למשחקי שלב הבתים. האימון הפתוח לאוהדים, שתוכנן לאצטדיון רמת גן, ייערך בקרית שלום מחר בשעה 19:00.

המגן הצעיר אורי כהן, שרשם כמה משחקים בסיום העונה שעברה במדי מכבי תל אביב, יושאל לעונה אחת למ.ס. אשדוד ויצטרף לאימוני קבוצתו החדשה בימים הקרובים.

מוטי איוניר עם הראש בטורקיה

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully