וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "גם לבשיקטאש לא יהיה קל מולנו"

מכבי תל אביב כבר עם הראש בטורקיה, המאמן: "ניתן קרב טוב". חיימוב ועטר בספק. קונאטה ישתתף בערעור בשוויץ על האדום

מכבי תל אביב עברה אמש (שבת) בשלום את משחק המוקש בראשון לציון והצליחה לצאת עם שלוש נקודות אחרי משחק לא טוב עם ניצחון 0:2, שהושג משערים של הבלם הברזילאי ניבאלדו והחלוץ מוסא קונאטה שכבש עמוק בתוספת הזמן. הצהובים לא הציגו משחק טוב, ואחד מאנשי הקבוצה היטיב להגדיר את ההרגשה בסיום: "משחק לא טוב שהסתיים בתוצאה טובה מאוד, וזה מה שחשוב".

החל מהיום יתרכזו במועדון בכל הנוגע להכנות לקראת ההמראה ביום רביעי הקרוב לאיסטנבול, למשחק נגד הטורקים, שייערך ביום חמישי. בשיקטאש אגב, פתחה אמש ברגל שמאל את הליגה הטורקית ונוצחה 2:1 על ידי אסקיסהיספור.

מוטי איוניר יודע שלא כל משחק הוא קונצרט

מוסא קונאטה שחקן מכבי תל אביב דורך על איתי אלקסלסי שחקן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
עברו את המכשול מעיר היין. מוסא קונאטה מעל איתי אלקסלסי/ברני ארדוב

דור מיכה: "קיוויתי שאהפוך לבאנקר של איוניר בהרכב"

הקשר דור מיכה התייחס ליכולת הלא טובה של הקבוצה ולהחמצות הרבות של שחקני החלק הקדמי, ואמר: "אמנם לא היינו חדים בהתקפה, אבל פרגנו אחד לשני וזה מראה שהקבוצה בריאה. אנחנו רק במחזור השלישי ולא מסתנוורים מזה שאנחנו במקום הראשון. יש לנו סדרה של ארבעה משחקים בליגה ואחרי זה נהיה יותר חכמים".

מיכה שהוקפץ השנה מקבוצת הנוער לסגל הקבוצה הבוגרת, הפך לשחקן קבוע בהרכב הצהובים: "קיוויתי שאהפוך להיות באנקר של איוניר ואני משתפר ומקבל יותר ביטחון".

הקשר הצעיר כבר מביט קדימה לעבר המשימה האירופית והטיסה לאיסטנבול בהמשך השבוע, והוסיף: "נבוא בלי פחד למשחק נגד בשיקטאש ונשחק כמו שאנחנו יודעים. לא דיברנו על טורקיה עד המשחק נגד ראשון לציון. כמובן שאם נשיג נקודה במשחק הזה לא נתלונן אבל אנחנו נוסעים כדי לנצח. אנחנו מעדיפים לא להתעסק עם כל מה שקורה מסביב ומעדיפים להישאר עם הראש בכדורגל. אני מקווה שהדברים יסתדרו".

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב לפני קובי מוסא שחקן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
נשארים עם הראש בכדורגל. דור מיכה/ברני ארדוב

כאב ראש לקראת בשיקטאש: חיימוב ועטר בספק גדול

לראשי המועדון לא חסרים כאבי ראש בכל הנוגע למסע המורכב לטורקיה וזאת בעיקר בכל הנוגע לסידורי האבטחה לקראת הנסיעה, כעת נוסף כאב ראש נוסף גם לצוות המקצועי, עם פציעותיהם של השוער גיא חיימוב, שסובב את קרסולו והחמיץ אמש את המשחק בראשון לציון והחלוץ אלירן עטר שספג מכה חזקה מאוד באזור הירך, על סף סיום המחצית הראשונה וסובל מ'רגל עץ'.

בשלב זה לא ברור אם השניים יהיו כשירים למשחק נגד בשיקטאש ביום חמישי והדאגה הגדולה יותר היא סביב מצב קרסולו של השוער, כשבשלב זה נמצא בספק גדול. לעומת זאת, עטר עבר כבר אתמול צילום שהראה כי לא נגרם נזק רציני, אם כי בשלב זה המקום נפוח והחלוץ סובל מכאבים. בצוות הרפואי יעשו כמובן מאמצים גדולים להכשיר את השניים לקראת ההתמודדות בפתיחת הליגה האירופית.

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב יורד פצוע מהמגרש. ברני ארדוב
אין נזק רציני לפי הצילום. אלירן עטר/ברני ארדוב

במועדון מחכים לקבל את אישור היציאה של החיילים לטורקיה

המאמן מוטי איוניר, שכזכור ירצה עונש הרחקה (ספג לשלושה משחקים) ולא יוכל לעמוד על הקווים במשחק התייחס למשחק באיסטנבול: "מדובר במשחק שונה לחלוטין, בשיקטאש זה מועדון גדול בטורקיה עם הרבה מאוד כוכבים, השלישייה הקדמית שלהם משחקת בנבחרת פורטוגל ואנחנו יודעים בדיוק מה נצטרך לעשות כדי לתת קרב טוב. אני סומך בהחלט על השחקנים שלי ומקווה שיהיה בסדר, כמו שלנו לא יהיה קל אני מעריך שגם להם לא יהיה קל מולנו. אנחנו באים לנצח, אבל תיקו בהחלט יהיה הישג משמח עבורנו".

גם החלוץ מוסא קונאטה שהורחק במשחק נגד פאנתינייקוס באתונה, יצפה במשחק מהיציע. החלוץ הצעיר ימריא ביום שני לשוויץ ויהיה נוכח בדיון שיעסוק בערעור ששלחה מכבי לאופ"א, בנוגע להרחקתו במשחק באתונה והעונש הכבד שקיבל בן שלושה משחקי הרחקה בפועל בעקבות הכרטיס האדום.

במועדון מצפים בקוצר רוח לתשובה משלטונות צה"ל, בנוגע לחמשת החיילים שמשחקים בקבוצה (רועי קהת, דור מיכה, משה לוגסי, עומר ורד ויוסי גינצבורג) וממתינים לקבל אישור יציאה מהארץ לנסיעה לטורקיה. כזכור, אנשי הקבוצה נתקלו בשבוע שעבר בקשיים בכל הקשור לקבלת אישורי היציאה עבורם, וכעת משנעשתה פנייה מסודרת, במסגרת הקבוצה עצמה, צופים גורמים במועדון שהיום או לכל המאוחר מחר, יתקבל האישור המיוחל.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

מוטי איוניר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קל זה בטח לא יהיה. מוטי איוניר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully