וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "לא ניתן הצגה בכל משחק"

10.9.2011 / 18:57

מאמן מכבי ת"א היה מרוצה מה-0:2 בראשל"צ ותקף את אוהדי הכתומים: "ביזיון שעודדו את בשיקטאש". עטר יהיה כשיר לחמישי

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב שמרה הערב (שבת) על המקום הראשון בטבלת ליגת העל עם ניצחון חוץ 0:2 על הפועל ראשון לציון. הצהובים לא הציגו יכולת מרשימה אך הסתפקו בשער של ניבאלדו בדקה העשירית ואחד נוסף של מוסא קונאטה בתוספת הזמן כדי לחלץ עוד שלוש נקודות מול העולה החדשה, ששמטה נקודות ראשונות העונה, ומוטי איוניר ושחקניו יוכלו להתרכז בראש שקט בהכנות למשחק הטעון באיסטנבול מול בשיקטאש ביום חמישי.

אלירן עטר נשלח עוד במהלך המשחק לצילום שגילה כי הוא סובל מחבלה מעל הברך, מה שמכונה "רגל עץ". עטר אמור להיות כשיר למשחק מול בשיקטאש בחמישי. מחר יעבור השוער גיא חיימוב בדיקה בה יתברר האם הוא יוכל ליטול חלק במשחק באיסטנבול.

ייני: "החשש של כולם מהנסיעה לטורקיה הוא טבעי"

"אין ספק שבמחצית הראשונה לא שיחקנו טוב", אמר איוניר בסיום. "למרות ששלטנו, לא יצרנו הזדמנויות. לפעמים משלמים על זה, למזלנו הם לא הגיעו לשער שלנו, ככה שזה לא עלה לנו בשיוויון. כשמובילים ולא כובשים את השני, המשחק הופך לקשה. אנחנו יודעים שאי אפשר ללחוץ על כפתור ושהקבוצה תתן הצגות. קבוצות מסתגרות מולנו ומנסות להפריע לנו".

על פציעותיהם של אלירן עטר ומוסא קונאטה אמר המאמן: "חלק מהמשחק זה גם פציעות. קונאטה בכל מקרה לא יכול לשחק ביום חמישי וגם ככה צריך הרבה בשביל לפצוע אותו. הוא בחור חזק. לגבי עטר, הוא חטף מכה חזקה יותר, אני מקווה שזו רק מכה יבשה". לסיום הוסיף איוניר: "אני שומע שאוהדי ראשון שרו 'בשיקטאש, בשיקטאש', וזה ביזיון".

שרן ייני שנכנס כמחליף במקומו של עומר ורד ותופקד כמגן ימני אמר בסיום: "מאוד מתוק לנצח דווקא אחרי משחק שלא הולך טוב. אין נצחון מתוק מזה. ניצחונות במשחקים כאלה מראים על קבוצה שיש לה כוונות". לגבי התפקוד כמגן אמר ייני: "אין הבדל עבורי איפה לשחק. מה שנותנים לי אני שמח לשחק ואני חבר טוב של עומר, אבל זה שהוא יצא, עשה לי טוב ונתן לי אפשרות לשחק קצת ונהניתי".

ייני התייחס למשחק נגד בשיקטאש ביום חמישי הקרוב והוסיף: "הליגה האירופית זה כבר משהו אחר ומדובר בקבוצה טובה מאוד. יש לנו זמן להתכונן למשחק, נגיע לשם, נתאקלם ונתאמן טוב ונגיע מוכנים. החשש של כולם מהנסיעה לטורקיה הוא טבעי, אבל אני לא מאמין שהטורקים יתנו שמשהו יקרה כי זה חשוב גם להם מכל הבחינות ובאופ"א לא יראו זאת בעין יפה אם חס וחלילה יקרה משהו".

אגב, במכבי תל אביב יכולים להיות מעודדים גם מהחדשות שהגיעו מטורקיה. בשיקטאש, יריבת הצהובים ביום חמישי במחזור הראשון בבית ה' של הליגה האירופית, נוצחה 2:1 בחוץ על ידי אסקיסחירספור במחזור הראשון בליגה. הוגו אלמיידה השווה זמנית לבשיקטאש בדקה ה-45, אך המארחים כבשו שער ניצחון שבע דקות לסיום.

בצד המפסיד, לא היו מאוכזבים יותר מדי. בעיר היין יודעים שאלו לא המשחקים שישאירו אותם בליגה ושהקרבות שלהם יהיו מול קבוצות אחרות, שקרובות יותר לרמה שלהם. המאמן, ניסן יחזקאל, אמר בסיום: "היה משחק די טוב שלנו, חבל שלא ניצלו את המצבים. נהנתי לראות את מכבי, שהיא קבוצה גדולה, מסתגרת ומושכת זמן מולנו במחצית השנייה". לגבי הפנדל שהגיע לכתומים, אבל לא זכה לתגובה מצד השופט משה בוחבוט, הוסיף יחזקאל: "השיפוט היה בסדר גמור, אין לנו תלונות".

מכבי תל אביב גברה 0:2 על הפועל ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully