וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: אפילו מירקו אורמוש לא מרוצה מהיכולת

הקשר הקרואטי כבר חווה דעתו. שחקן: "אם לבית"ר היה עוד חלוץ נורמלי, זה לא היה נגמר כך". חוטבא ייבדק, שיש יהיה כשיר לחמישי

הפועל תל אביב פתחה את הבוקר (שני) שלה עם הרבה שביעות רצון לאחר הניצחון הדחוק 0:1 על בית"ר ירושלים אמש, במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. עם זאת, האדומים יודעים כי מבחינת היכולת הם רחוקים מאוד מלהרשים.

"אם לבית"ר היה עוד חלוץ נורמלי על המגרש זה לא היה נגמר ככה, אנחנו חייבים להשתפר", אמר אחד השחקנים. "היכולת שלנו לא רק שלא מספיקה לליגה האירופית, אלא גם לליגה".

מריו פצ'אלקה שחקן הפועל תל אביב (שמאל) מול עמית בן שושן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עוד חלוץ אחד לבית"ר, והתוצאה הייתה שונה? עמית בן שושן מול מריו פצ'אלקה/ברני ארדוב

עמרי קנדה דן עם אוסידון, הפגישה לא הולידה דבר

למרות הדברים, בהפועל נשמו לרווחה כי ידעו שהפסד יוביל לכך שהיחסים בין שחקני הקבוצה למאמן דרור קשטן, המתוחים ממילא, יתערערו עוד יותר ומקווים שהניצחונות יחזירו את האווירה הטובה.

מי שנראה הכי מרוצה בסיום הוא טוטו תמוז שלא הפסיק לחייך, לרקוד ולשיר בחדר ההלבשה. החלוץ, יחד עם כל שחקני ההרכב, זכו ליום מנוחה וישובו רק ביום שלישי להתאמן.

המגן נעאל חוטבא ייבדק היום ואז יקבע אם יהיה כשיר למשחק הליגה האירופית ביום חמישי נגד ראפיד בוקרשט בבלומפילד. במידה שלא, עמרי קנדה יפתח במקומו. אגב, קנדה הוא ונציגו נפגשו אמש עם יו"ר המועדון דורון אוסידון, המגן דרש שדרוג בשכרו, אלא שהפגישה לא הניבה דבר.

בבית"ר ירושלים סלדו מהתנהגותו של טוטו תמוז

איך עמרי קנדה הצליח כל כך להסתבך?

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב (ימין) חוגג עם שי אבוטבול. ברני ארדוב
לא הפסיק לחגוג בחדר ההלבשה. טוטו תמוז/ברני ארדוב

אורמוש מפגרן: "שחקני הפועל מקלים עליי את ההשתלבות"

מי שעוד אמורים להיות כשירים הם גל שיש ואביחי ידין. המגן צפוי לשוב להרכב, בעוד שידין יצטרך להמתין ולחכות אם קשטן יחזירו להרכב. מי שכנראה שדרג את מקומו הוא קשר הרכש החדש מירקו אורמוש, שהרשים וכנראה יחליף את אלרואי כהן בהרכב הפותח.

אחרי המשחק אמר אורמוש: "האווירה וכל מה שמסביב היה מדהים. שיחקתי טוב, אבל זו רק ההתחלה. הכי חשוב שניצחנו, מקווה שנמשיך לעשות זאת. התרגשתי לעלות לשחק, אבל ברגע שעליתי, התנתקתי מהכל. ממשחק למשחק אשתפר, אין לי בעיה לשחק באגף בימין וגם בשמאל".

לקראת המשחק מול ראפיד בוקרשט הוסיף הקשר הקרואטי: "היכולת הזו לא תספיק לנו לליגה האירופית. נצטרך להשתפר בהרבה בכדי להצליח במפעל הזה, הליגה האירופית זה רמה אחרת ואני מקווה שנתחיל עם ניצחון". אורמוש סיים עם מילים חמות לחבריו החדשים: "הם מאוד טובים אליי, עוזרים לי בכל מה שאני צריך ומקלים על ההשתלבות שלי".

אלרואי כהן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עלול לאבד את מקומו בהרכב לטובת מירקו אורמוש. אלרואי כהן/ברני ארדוב

קשטן עדיין מתבצר בעמדתו מול טועמה

מעבר לכך, בהפועל עדיין עושים מאמצים לגרום לקשטן לקיים שיחה עם סלים טועמה, כאשר מפגן התמיכה של הקהל אמש ביציעים (ושריקות הבוז לעברו של קשטן בעניין זה) לא נעלמו מפני הנהלת המועדון.

אם השניים ילבנו את העניינים ביניהם, במועדון יציעו לקשר חוזה לעונה נוספת, אלא שעל פי שעה קשטן מתבצר בעמדותיו וכרגע הסיכויים לשיחה בין השניים קטנים. עם זאת, ארגון השחקנים ממשיך לעשות מאמצים ולתווך בין הצדדים.

דרור קשטן יודע שזה לא יספיק להפועל תל אביב באירופה

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully