וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים

מהלך נהדר של תמוז ובישול לדמארי סידרו לאדומים ניצחון שני בשלושה משחקים. הקבוצה של נעים שמטה נקודות ראשונות

זה לא היה מרשים, לא מיוחד, אבל הפועל תל אביב הצליחה לנצח 0:1 את בית"ר ירושלים במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל. האדומים לא הרשימו בכלל, אך נהנו מהכישרון העצום שיש להם בקבוצה כשטוטו תמוז ביצע מהלך נהדר ובישל לחברו בשפיץ, עומר דמארי, שדחק מקרוב פנימה את שער הניצחון בדקה ה-78. האדומים סוגרים ניצחון שני בשלושה מחזורים, לעומת הקבוצה של יובל נעים שאיבדה נקודות ראשונות העונה.

לדף המשחק

אוהדי הפועל תל אביב במפגן תמיכה בשחקן סלים טועמה. ברני ארדוב
האדומים תמכו בטועמה מול ההנהלה/ברני ארדוב

הפועל תל אביב נראתה לא טוב. האדומים היו לא מסודרים, לא הצליחו להניע את הכדור בצורה טוב ו-ויתרו לחלוטין על מרכז השדה לטובת קובי מויאל, דן אייבינדר ושי חדד. שי אבוטבול כמעט ולא בא לידי ביטוי בהנעת הכדור ומבחינה התקפית, כשגם רועי גורדנה איכזב ונראה כמכדרר כל פעם מעט יותר מדי. אין ספק שאביחי ידין הפצוע חסר מאוד באמצע המגרש של האדומים. בעיה נוספת שהייתה במשחק של האדומים זו העובדה שטוטו תמוז ועומר דמארי נראו כמעט בודדים לחלוטין בחוד ולא קיבלו כמעט כדורים.

למזלה של הפועל, האיכות של תמוז ודמארי כל כך גבוהה, שמהלך מבריק אחד מספיק כדי לנצח משחק מבחינתם. היה מעניין לראות שקשטן ויתר על האגו שלו, לאחר שחוטבא נפצע והכניס את עמרי קנדה. מעניין מה יהיה עתידם של דדי בן דיין וסלים טועמה, שישבו ביציע. מי שדי הרשים היה מירקו אורמוש הקרואטי, שהחליף במחצית את אלרואי כהן. אורמוש נראה מהיר מאוד והיה פעיל. אין ספק שיש פה פוטנציאל גבוה.

מנגד, צריך להגיד רק מילים טובות על שחקני בית"ר. הקבוצה של יובל נעים נלחמה, רצתה ורצה הרבה יותר מהפועל, אבל זה הספיק רק ל-40 דקות שאחריהן האדומים השתלטו לחלוטין על המשחק. מי שראוי לציון חיובי הוא קובי מויאל, שהיה מהטובים במשחק וגם אבירם ברוכיאן, שלקח על עצמו הרבה אחריות, ניהל את המשחק של בית"ר ונראה שהוא מתחיל לחזור לעצמו. גם עמית בן שושן, שכבש שלושה שערים בשני המשחקים הראשונים, נראה מסוכן. מיגל פורטיז'ו, שעבר רק היום בבקרת התקציבים, לא הרשים במיוחד ואפילו ביצע טעות קשה, אך צריך לתת לו זמן.

אוהדי הפועל תל אביב משליכים כדורי ים. ברני ארדוב
אוהדי הפועל גילו יצירתיות, שאולי תעלה למועדון ביוקר/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 3: מויאל קיבל כדור בתוך הרחבה והוריד על חזה, אך מגן אדום הקדים אותו והרחיק לקרן.

דקה 14: ברוכיאן העביר מסירת עומק לריקן, שהחזיר לקשר כדור רוחב. ברוכיאן בעט לא חזק מספיק מ-15 מטר ואדל קלט.

דקה 35: מויאל חילץ כדור, התקדם ובעט חזק, אך פרנסמן הצליח לבלום אותו.

דקה 37: גורדנה פרץ עם הכדור ושיחרר בעיטה חזקה מ-20 מטר, אך מעל השער.

דקה 38: אלרואי כהן הגביה לרחבה, פורטיז'ו הרחיק רע עד דמארי, שממצב מצוין בעט חזק החוצה.

דקה 39: תמוז קיבל מסירת עומק ומזווית קשה בעט החוצה.

דקה 43: מויאל הכניס כדור רוחב לדסה, שיישר בצורה מצוינת למרכז, סטיבן כהן נותר חופשי ובעט מ-16 מטר רע ומעל השער.

דקה 52: אורמוש פרץ קדימה, עבר שומר אחד, אך איבד והכדור הגיע לאיגייבור, שהתמהמה ואיבד.

דקה 62: מויאל קיבל מסירת רוחב מבן שושן, התקדם שני מטר ובעט מ-25 מטר והכדור חלף סמוך לקורה של אדל.

דקה 73: מסירה ארוכה כמעט והגיעה לדמארי, אך הרוש יצא והקדים אותו. הכדור חזר לאורמוש, שמסר לדמארי, שבעט מ-17 מטר, הרוש הדף.

דקה 78: גול! תמוז קיבל מסירה מ-18 מטר, עבר שלושה שחקנים ואת הרוש במהלך גדול, ניסה לבעוט לשער. דמארי הגיע ראשון לכדור ודחק פנימה. אין נבדל ובצדק. 0:1 להפועל תל אביב.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נאעל חוטבא (עמרי קנדה, 65), וואליד באדיר, מריו פצ'אלקה, ביוואן פרנסמן, שי אבוטבול, רועי גורדנה (מהראן לאלה, 73), נוסא איגייבור, אלרואי כהן (מירקו אורמוש, 46), עומר דמארי, טוטו תמוז.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, קובי מויאל (עדן נחמני, 81), דן איינבינדר (לירון דיאמנט, 88), שי חדד, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן (צחי אליחן, 77), עמית בן שושן.

שחקן מצטיין: טוטו תמוז

קצת קשה לבחור שחקן מצטיין בהפועל תל אביב, מפני שהקבוצה לא בדיוק הבריקה למרות הניצחון. אך אם יש מישהו שעשה מהלך גדול ומנצח היה טוטו תמוז, שהמחיש את ההבדל בין קבוצה עם חלוץ כל כך טוב לקבוצה מנגד, שעדיין מחפשת לצרף חלוץ טבעי. קצת קשה לציין עוד פעולות חיוביות של תמוז, אך לפעמים גם מהלך אחד מספיק, בטח כשהוא מביא שלוש נקודות יקרות. מירקו אורמוש, שנכנס כמחליף במחצית השנייה, גם הראה ניצוצות טובים של כדורגל וראוי לציון חיובי.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מהלך אחד מבריק הספיק לשלוש נקודות יקרות להפועל. תמוז/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully